Nou jij nog.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
#freeggmm. Bestuur tegen de muur. #teamrene.
ik was net effe bij dat debat met wat mensen in de aulaquote:Op maandag 6 februari 2017 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
#freeggmm. Bestuur tegen de muur. #teamrene.
de weg is nu vrij voor een fokaccont voor onlo juniorquote:Op maandag 6 februari 2017 19:01 schreef onlogisch het volgende:
Voordeel nu is wel dat de jongeren zich hier weer vrij in het topic kunnen bewegen nu GGMM weer van de straat is
Was hij daar? Godver daar wilde ik heen. Hoezo krijg ik daar geen mailtjes meer over? #bestuurvandeunitegendemuurquote:Op maandag 6 februari 2017 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was net effe bij dat debat met wat mensen in de aula
thierry baudetgod
quote:Op maandag 6 februari 2017 19:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was hij daar? Godver daar wilde ik heen. Hoezo krijg ik daar geen mailtjes meer over? #bestuurvandeunitegendemuur
[ afbeelding ]
Maar ik overweeg serieus Hiddema.
Die kan hij zo omver blazen.quote:
Terecht, zullen wel weer van die sturende stellingen zijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij deed vooral vervelend over de stellingen.
Dat klopt ja. En vooraf een praatje over vluchtelingen door iemand van GroenLinks.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terecht, zullen wel weer van die sturende stellingen zijn.
Dat was louter gebaseerd op een misverstand. Vind jouw opvoedkundige tips vaak reuze leerzaam.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een paar topics terug mag duidelijk zijn waarom. Zo moeilijk is het niet.
Ach het standaard geneuzel.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt ja. En vooraf een praatje over vluchtelingen door iemand van GroenLinks.
Niemand heeft ene neuk?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:11 schreef Scrummie het volgende:
#FREEGGMM
Waarom heeft ie een ban die niet besproken wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |