Dan kan je tenminste wel echt bepaalde ideeën uitvoeren ipv alles maar halfbakken doen waar niemand tevreden mee is.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent fan van een alleenheers partij?
Waarom is polderen precies slecht dan?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste wel echt bepaalde ideeën uitvoeren ipv alles maar halfbakken doen waar niemand tevreden mee is.
meneer zal wel voor het verlagen van de pensioenleeftijd zijnquote:
Geen idee waarom eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik pensioen weer naar 65 heb geklikt *per ongeluk*.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
meneer zal wel voor het verlagen van de pensioenleeftijd zijn. Niet wetend dat hij daarmee zichzelf in het hoofd schiet.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen idee waarom eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik pensioen weer naar 65 heb geklikt *per ongeluk*.
Mongool.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen idee waarom eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik pensioen weer naar 65 heb geklikt *per ongeluk*.
Tja... maar bijvoorbeeld met vragen over kolencentrales zit ik in een dubio. Natuurlijk is het belachelijk dat die dingen zijn neergezet met een zware korte termijnvisie maar ze nu op de korte termijn massaal dicht gooien gaat gewoon niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je bij veel stellingen tegen bent komt de VVD best hoog.
Inso en ik zijn het hiermee eensquote:Op maandag 6 februari 2017 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste wel echt bepaalde ideeën uitvoeren ipv alles maar halfbakken doen waar niemand tevreden mee is.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
meneer zal wel voor het verlagen van de pensioenleeftijd zijn. Niet wetend dat hij daarmee zichzelf in het hoofd schiet.
Ik had dat bij veel stellingen. Grenzen dicht voor moslims, ja maar wat nou als ze uit oorlogsgebieden komen? Die stellingen zijn gewoon veel te algemeen voor een goede politieke visie. Tijd dat de stomwijzer weer komt.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... maar bijvoorbeeld met vragen over kolencentrales zit ik in een dubio. Natuurlijk is het belachelijk dat die dingen zijn neergezet met een zware korte termijnvisie maar ze nu op de korte termijn massaal dicht gooien gaat gewoon niet.
Dus dan kies ik oneens.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Precies. Mensen die voor kilometerheffing kiezen zijn trouwens ook lijers.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had dat bij veel stellingen. Grenzen dicht voor moslims, ja maar wat nou als ze uit oorlogsgebieden komen? Die stellingen zijn gewoon veel te algemeen voor een goede politieke visie. Tijd dat de stomwijzer weer komt.
Want?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij stemt sgp zei je. Dat is minstens zo erg
Als je privaatfonds doet wellicht wel, anders is je stelling wat te kort door de bocht.quote:
Lekker dubbelop betalen. Jeejquote:Op maandag 6 februari 2017 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies. Mensen die voor kilometerheffing kiezen zijn trouwens ook lijers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |