iets van 30quote:Op maandag 6 februari 2017 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel vragen heeft de Stemwijzer? Ik ben mijn concentratie inmiddels volledig kwijt.
Kut koeien.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zolang Nederland nog kolencentrales heeft wil ik niemand horen zeiken over mn plofkip.
Nee ff zonder gekheid. De C02 uitstoot door veeteelt is schrikbarend hoog.
Tijd voor een muurquote:Op maandag 6 februari 2017 19:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zolang Nederland nog kolencentrales heeft wil ik niemand horen zeiken over mn plofkip.
Het is dan ook niet meer dan normaal dat je betaald naar je gebruik.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Als het het plebs minder vlees laat eten is dat al mooi meegenomen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:59 schreef napoleonfour het volgende:
Die taks is niet zo heel erg, maar je weet ook dat het niet gebruikt gaat worden voor het milieu.
Alle top partijen zijn kut en op die kleine stemmen heeft ook geen nut, dus eigenlijk maakt het allemaal niet uit zoals Inso al zeiquote:Op maandag 6 februari 2017 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet het ook echt niet, die Stemwijzer helpt niet veel zo
Misschien Piratenpartij gewoon
Dat gaat het niet worden, bij die mensen is het kwakje vlees heilig.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het het plebs minder vlees laat eten is dat al mooi meegenomen.
Oh dat sowieso niet, want ook al zijn die partijen dan gekozen moeten die weer een coalitie vormen en dan alsnog allemaal compromissen sluiten. Schiet toch niet op.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alle top partijen zijn kut en op die kleine stemmen heeft ook geen nut, dus eigenlijk maakt het allemaal niet uit zoals Inso al zei
Laat je dat niet aanpraten aub.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alle top partijen zijn kut en op die kleine stemmen heeft ook geen nut, dus eigenlijk maakt het allemaal niet uit zoals Inso al zei
Duitsland met hun overtrokken beleid omdat een kerncentrale geen enorme tsunami weerstaatquote:
Jij bent fan van een alleenheers partij?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat sowieso niet, want ook al zijn die partijen dan gekozen moeten die weer een coalitie vormen en dan alsnog allemaal compromissen sluiten. Schiet toch niet op.
Kwam bij mij bovenaan met 80%.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsland met hun overtrokken beleid omdat een kerncentrale geen enorme tsunami weerstaat
Kut, Ancilla heeft maar 57% bij mij.
Daar is heel weinig mis mee.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent fan van een alleenheers partij?
Stemmen op een kleine partij heeft net zoveel nut als stemmen op een grote.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is gewoon zo.
Stemmen heeft sowieso geen nut.
Stemmen op een kleine partij heeft dus geen nut.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stemmen op een kleine partij heeft net zoveel nut als stemmen op een grote.
als je bij veel stellingen tegen bent komt de VVD best hoog.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij de VVD samen met het CDA. Dit is niet best.
Oh, oke.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Helaas gooien die hun standpunten ook zo overboord, als ze maar mee mogen regeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |