Misschien kunnen we advies inwinnen bij Sked.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Blij dat het geen d66er is geworden. Ken haar niet verder
Dag nap. Santiago is net Madrid. Niet het gevoel dat ik hier een dag in het vliegtuig voor heb gezeten.quote:
CDA-kenner en daarbuiten redelijk vergelijkbare keuzes met mij.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dag nap. Santiago is net Madrid. Niet het gevoel dat ik hier een dag in het vliegtuig voor heb gezeten.
Net de stemwijzer gedaan. CDA voor SGP en VVD. groenlinks onderaan. Ik ben een tevreden man.
83% ben het niet met alles eens.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CDA-kenner en daarbuiten redelijk vergelijkbare keuzes met mij.
Liever Groenlinks dan SGPquote:Op maandag 6 februari 2017 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dag nap. Santiago is net Madrid. Niet het gevoel dat ik hier een dag in het vliegtuig voor heb gezeten.
Net de stemwijzer gedaan. CDA voor SGP en VVD. groenlinks onderaan. Ik ben een tevreden man.
Nooit in Madrid geweest dus geen idee. Ik had zes partijen met 60%.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
dan ligt burnout op de loerquote:Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit heeft juist een averechts effect. De MKB-er neemt het liefste geen of zo min mogelijk personeel aan. De grote bedrijven bij wie de werknemer een nummer is werken zo lang mogelijk met korte contracten. Daarnaast vind ik het niet de werkgever zijn verantwoordelijkheid dat een werknemer ziek wordt. Behalve als het een arbeidsongeval is, dan vind ik het een ander verhaal.
ik wist dat je een cda'er bent, maar om daadwerkelijk op bedevaartsoord te gaan gaat wel verquote:Op maandag 6 februari 2017 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Vanuit Santiago nog even wat ondersteuning mocht het CDA uit je stemwijzer komen.
https://www.cda.nl/help-de-stemwijzer-zegt-cda/
Denk niet dat Lady Gaga interesse heeftquote:Op maandag 6 februari 2017 23:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ook, maar zij niet op mij
hopelijk heb je meer geluk
Rooibos is smerig bruhquote:Op maandag 6 februari 2017 23:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik zet even wat rooibos thee als jullie het niet erg vinden
Fawaka Roland? Ik wist niet dat je ook Surinamer was.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik zet even wat rooibos thee als jullie het niet erg vinden
Klopt. Mijn vader is Surinaams-Indiaan en mijn moeder Surinaams-Hindoestaans, maar ik heb een Nederlandse stiefvader.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Fawaka Roland? Ik wist niet dat je ook Surinamer was.
Ben jij net als Ron een neger van twee bij twee?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Mijn vader is Surinaams-Indiaan en mijn moeder Surinaams-Hindoestaans, maar ik heb een Nederlandse stiefvader.
nee ik ben lichter kwa kleur en gewichtquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben jij net als Ron een neger van twee bij twee?
Ahh Arawak of Caraïb? En waarom Surinaams-Indiaan ipv Indiaanse-Surinamer?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Mijn vader is Surinaams-Indiaan en mijn moeder Surinaams-Hindoestaans, maar ik heb een Nederlandse stiefvader.
weet ik niet, heb ik me niet zo heel verdiept in de cultuur van mn pa en dat was een foutje.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahh Arawak of Caraïb? En waarom Surinaams-Indiaan ipv Indiaanse-Surinamer?
Goedquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe was je rijst met kip en doppers en zoetzure saus?
Je eet toch wel Surinaamsquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weet ik niet, heb ik me niet zo heel verdiept in de cultuur van mn pa en dat was een foutje.
Ja, als ik thuis ben sws. Roti is het lekkerste gerecht van de hele wereldquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je eet toch wel Surinaams. Of maakt je moeder elke dag agv?
Dat probeerde ik hem ook duidelijk te maken. Maar okay, wellicht dat het bij MKB naar 1 jaar kan, dat was toch ook een van de plannen der kabinet?quote:
Vandaag quinoa met zalm/garnalen, broccoli, geraspte wortel en cherry tomaatjes gegeten. Heel gezond en heel lekker.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed
Intussen ligt er een goeie 500gr bruine bonen te weken in een pan met water. Morgen bruine bonensoep maken
Middein mijn basisschool periode, maar ik ga alvast naar bed. Ik wens jullie allemaal een fijne avondquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar je bent opgegroeid met je Nederlandse stiefvader vanaf kleins af aan?
joden lopen altijd wegquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Middein mijn basisschool periode, maar ik ga alvast naar bed. Ik wens jullie allemaal een fijne avondwelterusten.
Klinkt goed, al is dat quinoa wil erg hip. Nooit gegeten trouwens, dus geen idee hoe het smaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vandaag quinoa met zalm/garnalen, broccoli, geraspte wortel en cherry tomaatjes gegeten. Heel gezond en heel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |