Dat probeerde ik hem ook duidelijk te maken. Maar okay, wellicht dat het bij MKB naar 1 jaar kan, dat was toch ook een van de plannen der kabinet?quote:
Vandaag quinoa met zalm/garnalen, broccoli, geraspte wortel en cherry tomaatjes gegeten. Heel gezond en heel lekker.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed
Intussen ligt er een goeie 500gr bruine bonen te weken in een pan met water. Morgen bruine bonensoep maken
Middein mijn basisschool periode, maar ik ga alvast naar bed. Ik wens jullie allemaal een fijne avondquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar je bent opgegroeid met je Nederlandse stiefvader vanaf kleins af aan?
joden lopen altijd wegquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Middein mijn basisschool periode, maar ik ga alvast naar bed. Ik wens jullie allemaal een fijne avondwelterusten.
Klinkt goed, al is dat quinoa wil erg hip. Nooit gegeten trouwens, dus geen idee hoe het smaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vandaag quinoa met zalm/garnalen, broccoli, geraspte wortel en cherry tomaatjes gegeten. Heel gezond en heel lekker.
Eens in de zoveel tijd wel lekker, maar ik zou het niet met dezelfde frequentie als rijst/aardappelen/pasta kunnen eten.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt goed, al is dat quinoa wil erg hip. Nooit gegeten trouwens, dus geen idee hoe het smaakt.
Dat lijkt me echt zo'n matige blockbuster.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:33 schreef Doublepain het volgende:
The Great Wall is trouwens een aanrader
7/10
hahaha watquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:33 schreef Doublepain het volgende:
The Great Wall is trouwens een aanrader
7/10
alsof de eerste eredivisie wedstrijd zo goed wasquote:Op dinsdag 7 februari 2017 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een aanfluiting dat E-Divisie,
Ik had er meer van verwacht na al die media aandacht dit is echt heel slecht.
Kijk eerst het filmpje even op fox en internet diverse reclame over dit gelezen dacht hmm E-sports in Nederland misschien kan het wat worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof de eerste eredivisie wedstrijd zo goed was
Moet ook groeien he.
Santiago Chiliquote:Op maandag 6 februari 2017 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wist dat je een cda'er bent, maar om daadwerkelijk op bedevaartsoord te gaan gaat wel ver
Wel kansloos dat ze allemaal met die standaard sterke FUT teams spelen ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk eerst het filmpje even op fox en internet diverse reclame over dit gelezen dacht hmm E-sports in Nederland misschien kan het wat worden.
Zie je ten eerste spelen ze met Pogba Messie Ronaldo enzo inplaats van met de eredivisie selectie.
Ten tweede heel cheap zo gewoon die twee knaapjes tegen elkaar en een irritante kerel die er door praat erbij dat is sowieso heel afleidend en al met al veel te amateuristisch.
Ik las dat Feyenoord die gast ook officeel in dienst heeft hopelijk betalen ze hem niet teveel.
Haags zeker weer op 1quote:Op dinsdag 7 februari 2017 06:40 schreef tong80 het volgende:
23. 131 Insomnia_
24. 128 Ajacied422
25. 127 tong80
Knus.
Ja. Eergisteren met 600, gisteren met 500. Hij bouwt af.quote:
Laten we hopen dat ie dat structureel 5 dagen volhoudtquote:Op dinsdag 7 februari 2017 07:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Eergisteren met 600, gisteren met 500. Hij bouwt af.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 07:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie dat structureel 5 dagen volhoudt
Waar haalt u deze cijfers vandaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 06:40 schreef tong80 het volgende:
23. 131 Insomnia_
24. 128 Ajacied422
25. 127 tong80
Knus.
Je hebt nog een pic tegoed. Ik heb gisteren na lang zoeken gevonden. Ik load hem later ff op. Ik zal de spoilers niet vergeten.quote:
Onderin op het forum. Zie je '500' Op klikken.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 07:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waar haalt u deze cijfers vandaan?
Kan dat ook als je mobiel zit?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 07:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onderin op het forum. Zie je '500' Op klikken.
Geen ideequote:
335ste. Ik kom je halen tongquote:Op dinsdag 7 februari 2017 07:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onderin op het forum. Zie je '500' Op klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |