twitter:FCTwenteLatest twitterde op maandag 06-02-2017 om 20:23:32Jari #Oosterwijk has managed to get himself kicked out of the match squad after only a few days on loan at NAC Breda reageer retweet
Beetje jammer dat je je leven zo laat lijden.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet nu al dat ik morgen een verschrikkelijke dag tegemoet ga en heb daarom zelfs geen zin meer in vanavond
Het wil nog niet echt lukken met die spelers die vernoemd zijn naar Litmanen hè.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
twitter:FCTwenteLatest twitterde op maandag 06-02-2017 om 20:23:32Jari #Oosterwijk has managed to get himself kicked out of the match squad after only a few days on loan at NAC Breda reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blondquote:Op maandag 6 februari 2017 20:25 schreef Scrummie het volgende:
JC was jij nou die linda (ben dr naam kwijt) vanmiddag?
?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:25 schreef Scrummie het volgende:
JC was jij nou die linda (ben dr naam kwijt) vanmiddag?
De vorige keer dat ik een negerin in dit topic postte kreeg ik reacties dat mensen erdoor moesten kotsen.quote:
Hij kon ook echt niets. Waardeloze speler. Zelfs Marsman heeft meer kwaliteit in zn pinkje.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt lukken met die spelers die vernoemd zijn naar Litmanen hè.
Ook niet met de usersquote:Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt lukken met die spelers die vernoemd zijn naar Litmanen hè.
Dit heeft juist een averechts effect. De MKB-er neemt het liefste geen of zo min mogelijk personeel aan. De grote bedrijven bij wie de werknemer een nummer is werken zo lang mogelijk met korte contracten. Daarnaast vind ik het niet de werkgever zijn verantwoordelijkheid dat een werknemer ziek wordt. Behalve als het een arbeidsongeval is, dan vind ik het een ander verhaal.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is er om te zorgen dat werkgever ook zijn best doet om de werknemer weer beter te maken ipv te leunen op de overheid.
En toch zo ver de jeugdopleiding doorgekomenquote:Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij kon ook echt niets. Waardeloze speler. Zelfs Marsman heeft meer kwaliteit in zn pinkje.
LitmanenAFCA is al jaren een bijzonder geval.quote:
J(an)-Ari(e) van der Heijden.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gezamenlijk met Heracles en GAE he.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch zo ver de jeugdopleiding doorgekomen
[..]
LitmanenAFCA is al jaren een bijzonder geval.
MKB-er neemt het liefst geen personeel aan omdat de overheid, met recht de roverheid heet, omdat je zoveel betaalt aan belastingen/toeslagen/pensioenafdracht. Daarnaast ligt het uiteraard aan de ziekte, maar veel ziektes van werknemers zijn op een of andere manier werkgever gerelateerd. Denk aan overspanningsklachten e.d.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit heeft juist een averechts effect. De MKB-er neemt het liefste geen of zo min mogelijk personeel aan. De grote bedrijven bij wie de werknemer een nummer is werken zo lang mogelijk met korte contracten. Daarnaast vind ik het niet de werkgever zijn verantwoordelijkheid dat een werknemer ziek wordt. Behalve als het een arbeidsongeval is, dan vind ik het een ander verhaal.
Is dat nog steeds?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gezamenlijk met Heracles en GAE he.
ienemuttequote:Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe bepalen ze dan welke speler naar Twente gaat en welke naar Heracles?
Wel het maximale uit zijn carriere gehaald met zijn transfer naar Celtic. Of nou na, echt een succes was dat niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch zo ver de jeugdopleiding doorgekomen
[..]
LitmanenAFCA is al jaren een bijzonder geval.
Twente krijgt 1e optie maar speler beslist zelfquote:Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe bepalen ze dan welke speler naar Twente gaat en welke naar Heracles?
Dat vergoeilijkt nog op geen enkele wijze een 2 jaar lang doorbetalen van het loon.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
MKB-er neemt het liefst geen personeel aan omdat de overheid, met recht de roverheid heet, omdat je zoveel betaalt aan belastingen/toeslagen/pensioenafdracht. Daarnaast ligt het uiteraard aan de ziekte, maar veel ziektes van werknemers zijn op een of andere manier werkgever gerelateerd. Denk aan overspanningsklachten e.d.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Twente krijgt 1e optie maar speler beslist zelf
Heeft nu al een jaar geen club meer, voelt zich vast te groot voor een kleine Eredivisieclub.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel het maximale uit zijn carriere gehaald met zijn transfer naar Celtic. Of nou na, echt een succes was dat niet.
Blijft toch wel apart.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Twente krijgt 1e optie maar speler beslist zelf
Heracles heeft het veel beter voor elkaar. Niks dokken maar wel profiteren. Al zal er nu wel weinig meer komen nu Twente er ook niks meer van. Dan kun je easy bij Twente 1 komenquote:Op maandag 6 februari 2017 20:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Over het algemeen gingen de eckte eckte goeie naar Twente. Die pompte er relatief meer geld in.
Ja dat is inderdaad een makkelijke keuze.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles heeft het veel beter voor elkaar. Niks dokken maar wel profiteren. Al zal er nu wel weinig meer komen nu Twente er ook niks meer van. Dan kun je easy bij Twente 1 komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |