abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168716182
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:44 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Pirro is in deze een stuk betrouwbaarder dan een debiele rechter in Washington Staat die er allerlei werken in de vluchtelingen industrie op nahoudt en daar natuurlijk onkostenvergoedingen voor krijgt
Pirro werkt onbezoldigd?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168716220
quote:
5s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Pirro werkt onbezoldigd?
Pirro kan als ze wil bij FOX heel wel kritiek op Trump uiten. Dat doen wel meer daar
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Redactie Games maandag 6 februari 2017 @ 18:57:29 #103
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168716449
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:37 schreef Pokkelmans het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 06-02-2017 om 17:32:24 The failing @nytimes writes total fiction concerning me. They have gotten it wrong for two years, and now are making up stories & sources! reageer retweet
En meneer gaat vrolijk door met om zich heen meppen.
Een record van 3 miljoen abonnees is ook wel heel sneu ja :D
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 6 februari 2017 @ 19:02:50 #104
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168716607
quote:
Pirro is in deze een stuk betrouwbaarder dan een debiele rechter in Washington Staat die er allerlei werken in de vluchtelingen industrie op nahoudt en daar natuurlijk onkostenvergoedingen voor krijgt
Je geschuimbek en je gepronk met alternatieve feiten maken je verhaal er niet beter op. Ben je verliefd op die neprechter van Fox of komt er nog wat zinnigs uit je vingers?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168716675
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:08 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

He wijsneus, jij denkt dat lagere wetten erdoor komen als die tegen de grondwet ingaan? Knap hoor. Al die Huis Van afgevaardigden leden en senatoren zaten toen te slapen zeker? Ook erg vertrouwenwekkend dat jij meent het allemaal beter te weten dan een voormalig rechter. Doei
Ja, dat komt geregeld voor.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  maandag 6 februari 2017 @ 19:06:22 #106
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  maandag 6 februari 2017 @ 19:07:49 #107
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 6 februari 2017 @ 19:09:49 #108
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_168716769
quote:

[..]

Nee dat is ze niet, het argument van de twee staten was niet dat de buitenlanders schade konden ondervinden, maar hun eigen burgers. Zij stelt het opzettelijk voor alsof de zaak enkel over de rechten van de "aliens" (versus de veiligheid van de Amerikaanse burger) ging.

Ik zeg niet dat de rechter of plaintiffs niet gesproken hebben over de nadelige gevolgen voor de mensen uit die landen, daar gaat het in werkelijkheid ook over, maar dat wil niet zeggen dat de juridische rechtvaardiging daarop gebaseerd is. Een rechter mag best over de gevolgen voor moslimgezinnen spreken en dan z'n besluit baseren op het feit dat strikt genomen de inwoners van de staten schade lijden als één of meer werknemers van bedrijven die in de staten gevestigd zijn het land niet meer in mogen.
are we infinite or am I alone
pi_168716774
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:33 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Zeg topjurist, begrijp je dat begrenzen niet hetzelfde is als 'ingaan tegen'?

De overheid mag van zijn bevoegdheden in genoemde artikelen gebruik maken voor zover ze niet in strijd komt met de grondwetten. Dus wel vetting, maar niet vetting enkel op geloof en ras.

En als je het nou nog echt niet begrijpt of doet alsof, gaan we je laten adopteren door een Ayatollah hoor, we hebben wel een minimaal niveau in Nederland nodig hoor.
Lachwekkend hoor. Onder de USA grondwet was slavernij mogelijk, internering van Japanners in kampen onder Roosevelt WW2 en joden die op schepen werden terug gestuurd, maar plotseling is wat Trump doet tegen de grondwet. Volgens mij voel jij je niet helemaal lekker.
pi_168716792
Inmiddels is het officieel The Young Turks en ander links radicaal tuig gaan de Democratische partij slopen

https://justicedemocrats.com
  maandag 6 februari 2017 @ 19:14:03 #111
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168716862
quote:

[..]

Ja, het adopteren van minderjarige vluchtelingen is namelijk een goeie business..

Allemaal prima als je idolaat van Trump bent, maar laat deze rechter gewoon in z'n waarde. Niets wijst erop dat hij incompent is, het enige argument dat ik tot nog toe gehoord heb is dat hij oog heeft voor de belangen van minderheden. Nou, dan moet het wel een partijdige debiel zijn.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 6 februari 2017 @ 19:14:56 #112
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168716875
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:09 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Lachwekkend hoor. Onder de USA grondwet was slavernij mogelijk, internering van Japanners in kampen onder Roosevelt WW2 en joden die op schepen werden terug gestuurd, maar plotseling is wat Trump doet tegen de grondwet. Volgens mij voel jij je niet helemaal lekker.
De grondwet is in de loop der tijd nogal uitgebreid, dat is je bekend toch?
pi_168716896
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:14 schreef Euribob het volgende:

[..]

De grondwet is in de loop der tijd nogal uitgebreid, dat is je bekend toch?
Dan heb je het over de amendementen en niet over de grondwet zelf
pi_168716901
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:14 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ja, het adopteren van minderjarige vluchtelingen is namelijk een goeie business..

Allemaal prima als je idolaat van Trump bent, maar laat deze rechter gewoon in z'n waarde. Niets wijst erop dat hij incompent is, het enige argument dat ik tot nog toe gehoord heb is dat hij oog heeft voor de belangen van minderheden. Nou, dan moet het wel een partijdige debiel zijn.
Minderjarig, zeg je? 10 tegen 1 dat deze man binnen een week opduikt in Pizzagate.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 februari 2017 @ 19:17:38 #115
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168716926
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:16 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Waaruit bestaat de grondwet? Volledig uit amendementen als ik het goed heb.
pi_168716959
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:17 schreef Euribob het volgende:

[..]

Waaruit bestaat de grondwet? Volledig uit amendementen als ik het goed heb.
Alstu https://nl.wikipedia.org/wiki/Grondwet_van_de_Verenigde_Staten
  maandag 6 februari 2017 @ 19:20:01 #117
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168716970
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Minderjarig, zeg je? 10 tegen 1 dat deze man binnen een week opduikt in Pizzagate.
Uiteraard begint het al

https://www.reddit.com/r/(...)ration_ban_has_ties/

Al kwam dat topic kennelijk niet van de grond.

Triest volk.
  maandag 6 februari 2017 @ 19:22:19 #118
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_168717022
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:33 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Zeg topjurist, begrijp je dat begrenzen niet hetzelfde is als 'ingaan tegen'?

De overheid mag van zijn bevoegdheden in genoemde artikelen gebruik maken voor zover ze niet in strijd komt met de grondwetten. Dus wel vetting, maar niet vetting enkel op geloof en ras.

En als je het nou nog echt niet begrijpt of doet alsof, gaan we je laten adopteren door een Ayatollah hoor, we hebben wel een minimaal niveau in Nederland nodig hoor.
Daarom ook dat de EO niet over geloof sprak. Ik ben trouwens allesbehalve zeker of Trump dit in beroep zal verliezen, lijkt me af te hangen van de vraag of de president z'n "finding" moet aannemelijk maken.

"Whenever the President finds that the entry of any aliens or of any class of aliens into the United States would be detrimental to the interests of the United States"
are we infinite or am I alone
  maandag 6 februari 2017 @ 19:22:38 #119
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168717029
quote:
Ja, dus je spreekt nog gewoon van "de grondwet", ook als er amendementen aan worden toegevoegd. Echt kerel, je boodschap wordt er niet duidelijker op.
pi_168717131
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:16 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Het oorspronkelijke deel + de amendementen = De Grondwet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168717178
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:22 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Daarom ook dat de EO niet over geloof sprak. Ik ben trouwens allesbehalve zeker of Trump dit in beroep zal verliezen, lijkt me af te hangen van de vraag of de president z'n "finding" moet aannemelijk maken.

"Whenever the President finds that the entry of any aliens or of any class of aliens into the United States would be detrimental to the interests of the United States"
Trump sprak zelf over een ban en gaf ook aan dat het de facto alleen voor muslims zou gelden, en daarmee is de EO in wezen op geloof gebaseerd. De plaintiff zal betogen dat het volstrekt helder is dat het samenstel van letterlijke tekst en uitvoering de facto een ban op muslims is.

Als Trump zijn grote waffel had gehouden, en zijn vingertjes in zijn zakken, had ie een veel betere kans gehad.
  maandag 6 februari 2017 @ 19:33:12 #123
67174 Dos37
Come on Twente
pi_168717308
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:30 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Geweldige vent, en durft stelling te nemen. Hulde.
maar niet tegen de president van China of de leider van Koeweit waar verboden is homoseksueel te zijn. Ja ik volg Piers Morgan, klein beetje hypocriet
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_168717357
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:33 schreef Dos37 het volgende:

[..]

maar niet tegen de president van China of de leider van Koeweit waar verboden is homoseksueel te zijn. Ja ik volg Piers Morgan, klein beetje hypocriet
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald
pi_168717563
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:22 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ja, dus je spreekt nog gewoon van "de grondwet", ook als er amendementen aan worden toegevoegd. Echt kerel, je boodschap wordt er niet duidelijker op.
Staat er toch. Het zijn amendementen op de grondwet die zelf niet wordt veranderd, maar niet de grondwet zelf. We hebben het waarschijnlijk over verschillende zaken.

Overigens kan ik mij niet voorstellen dat er in de grondwet plus Bill Of Rights ergens zou staan dat je geen mensen mag terugsturen naar die 7 landen als je meent dat er gevaar vanuit gaat om die mensen binnen te laten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')