Wat een schapen.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Stelletje schapen (video in tweet)twitter:keithboykin twitterde op zaterdag 04-02-2017 om 02:20:08These are the (mostly white) women who voted for and still support Trump. There's no hope for reaching them. https://t.co/jE1FCwBk7r reageer retweet
De maatregelen gelden alleen voor illegale demonstraties. Als je het gewoon netjes eens bent met the Donald, mag je vast wel legaal demonstreren en word je ook niet platgereden.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is toch te bizar voor woorden dat men het in een wet wil gieten dat het geoorloofd is iemand anders fysiek iets aan te doen terwijl die persoon geen enkele bedreiging vormt? How on earth kun je zoiets bedenken?
Oh wacht, het staat gewoon in het artikel:quote:Op zondag 5 februari 2017 17:28 schreef Montov het volgende:
Volgens mij is die wetgeving erg genuanceerd en niet zo schokkend als het op het eerste oog lijkt; ik zal kijken of ik daar nog wat over kan vinden.
Inperken vh recht te demonsteren (afgezien van gezette tijden en plaatsen en eerst aanmelden etc) ben ik sowieso niet voor. Dat gaat richting dictatuur..quote:Op zondag 5 februari 2017 17:28 schreef Montov het volgende:
Volgens mij is die wetgeving erg genuanceerd en niet zo schokkend als het op het eerste oog lijkt; ik zal kijken of ik daar nog wat over kan vinden.
Verkiezingsbelofte verbroken dus. Het lijkt wel een beroepspoliticus.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:29 schreef Nintex het volgende:
Het is wel grappig dat Trump nu van ieder voorstel de schuld krijgt. Alsof de Democraten en Republikeinen niet al tientallen jaren aan de lopende band debiele wetsvoorstellen indienen.
Ach ja hoge (en dikke) bomen vangen veel wind.
Doen ze echt al zo lang als ik leef. Herinner je je de "free-speech zones" nog onder Bush? Niet dat het daarmee goed zou zijn hoor, daar niet van.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inperken vh recht te demonsteren (afgezien van gezette tijden en plaatsen en eerst aanmelden etc) ben ik sowieso niet voor. Dat gaat richting dictatuur..
Right... Mag ik ff in de lach schieten?quote:Op zondag 5 februari 2017 17:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Oh wacht, het staat gewoon in het artikel:
"protect drivers who “unintentionally” run over activists blocking roads"
Dus ja, je mag niet zomaar demonstranten omber rijden. Alleen als ze voor je auto springen ben je niet de sjaak.
Die mensen wilden een hand granaat in het systeem gooien en dat is gelukt. Trump doet precies waarvoor ze hem gekozen hebben. De elite de kast opjagen, de migranten tegen houden en de CEO's op het matje roepen.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Stelletje schapen (video in tweet)twitter:keithboykin twitterde op zaterdag 04-02-2017 om 02:20:08These are the (mostly white) women who voted for and still support Trump. There's no hope for reaching them. https://t.co/jE1FCwBk7r reageer retweet
De CEO's op het matje roepen is wel wat anders dan ze in het kabinet en reguliere overleggen stoppen he.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die mensen wilden een hand granaat in het systeem gooien en dat is gelukt. Trump doet precies waarvoor ze hem gekozen hebben. De elite de kast opjagen, de migranten tegen houden en de CEO's op het matje roepen.
Maar wanneer is een demonstratie dan illegaal als de freedom to assemble, en om de overheid aan te spreken op dingen waar je het niet mee eens bent, in de grondwet verankerd is?quote:Op zondag 5 februari 2017 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De maatregelen gelden alleen voor illegale demonstraties. Als je het gewoon netjes eens bent met the Donald, mag je vast wel legaal demonstreren en word je ook niet platgereden.
En beëdigen in een kabinetspositie? En vertellen dat ze flink minder belasting hoeven te betalen? En dat er minder regulering komt?quote:
Het gaat allemaal op de beeld vorming. Trump die een Chinees met een powerpoint laat langskomen en dan 10000 nieuwe banen 'schept'.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:38 schreef Montov het volgende:
[..]
En beëdigen in een kabinetspositie? En vertellen dat ze flink minder belasting hoeven te betalen? En dat er minder regulering komt?
Wanneer word ik op het matje geroepen?
De elite op de kast jagen? Trump is elite, en zowat iedereen in zijn regering ook. Zo niet allen. CEO's op het matje? R u serious? Die heeft hij juist zijn regering binnen geharkt. Migranten tegen houden? Dat gaat niet echt van een leien dakje..quote:Op zondag 5 februari 2017 17:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die mensen wilden een hand granaat in het systeem gooien en dat is gelukt. Trump doet precies waarvoor ze hem gekozen hebben. De elite de kast opjagen, de migranten tegen houden en de CEO's op het matje roepen.
Dat zijn alleen de goede CEO's die voldoende hebben meebetaald aan de campagne.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De CEO's op het matje roepen is wel wat anders dan ze in het kabinet en reguliere overleggen stoppen he.
Janneke was sarcastischquote:Op zondag 5 februari 2017 17:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar wanneer is een demonstratie dan illegaal als de freedom to assemble, en om de overheid aan te spreken op dingen waar je het niet mee eens bent, in de grondwet verankerd is?
Als de vrijheid om wapens te dragen niet aangetast kan worden wegens de 2nd amendment, dan ook het recht om te demonstreren niet dankzij het 1ste.
Wartaal.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het gaat allemaal op de beeld vorming. Trump die een Chinees met een powerpoint laat langskomen en dan 10000 nieuwe banen 'schept'.
Hier op FOK! stikt het ook al van die figuren, dus ik vrees het ergste.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik kan het best begrijpen als je achter hem staat (tot op zekere hoogte), maar 100% met alles vind ik wel freaky. Vraag me af hoe ze dat panel hebben samengesteld / hoe wijdverspreid die volstrekt kritiekloze houding is.
quote:G.O.P. Hurries to Slash Oil and Gas Rules, Ending Industries’ 8-Year Wait
WASHINGTON — The document carried the title “A Roadmap to Repeal,” a concise list of Obama administration environmental regulations that a Koch brothers-backed group was pressing President Trump and Congress to quickly reverse after Inauguration Day. (New York Times).
M'n radar is stuk.quote:
Er zijn denk ik twee mogelijkheden post-Trump: of alles is onherroepelijk stuk en ze zitten nog jaren en jaren met een senaat die niets doet en een steeds grotere polarisatie of hierna is iedereen zo murw en zo geschrokken dat er een periode van rust en samenwerking is.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
On a more serious note, op-ed:
'The Senate is coming apart'
Het is feitelijk een voortzetting van een trend die al langere tijd aan de gang is. Trump maakt het hooguit nog iets erger.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er zijn denk ik twee mogelijkheden post-Trump: of alles is onherroepelijk stuk en ze zitten nog jaren en jaren met een senaat die niets doet en een steeds grotere polarisatie of hierna is iedereen zo murw en zo geschrokken dat er een periode van rust en samenwerking is.
Ik vrees het ergste.
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
McConnell breaks with Trump on Putin
Bloody myth of American exceptionalism...quote:“I don’t think there’s any equivalency,” McConnell said of the human rights records of the United States and Russia.
“America is exceptional," he added. “There’s a clear distinction here.”
True thatquote:Op zondag 5 februari 2017 18:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Bloody myth of American exceptionalism...
Klopt, er is steeds meer sprake van politieke segregatie in de VS (van de media waar je naar luistert tot de keuze waar je woont en een steeds mindere bereidheid tot compromissen (niet alleen in de VS maar daar is het wel héél erg zichtbaar de laatste jaren).quote:Op zondag 5 februari 2017 18:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is feitelijk een voortzetting van een trend die al langere tijd aan de gang is. Trump maakt het hooguit nog iets erger.
quote:Some thoughts on the current state of the separation of powers with respect to Trump:
Legal and political elites, as a class, and for pretty obvious reasons, don't like Trump
This dislike, combined with his historic unpopularity for a new POTUS, has emboldened them to push back, and they have.
We see this pushback from judges, bureaucrats, and Ds and some Rs in Congress, across a range of issues.
Because of the surrounding political circumstances, those pushing back have been emboldened to test the bounds their role-morality.
So, we see heightened leaking & resistance from the bureaucracy; orders with very thin reasoning from judges; high obstruction in Cong.
At the same time, POTUS is a child and an ignoramus. He doesn't seem to care about norms as they apply to him.
And he lashes out when he perceives others to be violating the norms that he wants them to follow.
These tweeted outbursts provoke elite condemnation, which further emboldens those pushing back from inside the state apparatus.
This is one way norms evolve over time--elites test the political waters to see if they can achieve their desired outcomes more easily.
But what the endgame will be depends on who wins the public politics of this. If Trump's popularity (mass & elite) begins to rebound...
then the internal opposition will melt. Bureaucrats will quit or fall in line, judges will by and large uphold his policies, and...
... Republicans in Cong will rally around him.
But, if he gets into a cycle where each new confrontation hurts his standing in the public sphere, it will utterly wreck his admin.
Which of those will happen? ¯\_(ツ)_/¯ But I do think that those of us who oppose this administration are best advised ...
... to put our effort into making sure he gets more unpopular, rather than putting faith into governing institutions.
If he gets more popular, those institutions will fall into line.
Video in tweettwitter:GregBurkeRome twitterde op zondag 05-02-2017 om 16:04:06#PopeFrancis sends a message to the #SuperBowl https://t.co/X6hRBf6upZ reageer retweet
Ja, ik zie wel meer mensen zich afvragen of Ivanka z'n telefoon afgepakt heeft.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Trump heeft al 17 uur niet getwitterd. Record?
Mooi gebaar van Pope Frankie... Ik ben alleen bang dat de prachtige subtiele dubbele laag aan president Cheeto voorbij gaat...quote:Op zondag 5 februari 2017 19:05 schreef Dagonet het volgende:
Video in tweettwitter:GregBurkeRome twitterde op zondag 05-02-2017 om 16:04:06#PopeFrancis sends a message to the #SuperBowl https://t.co/X6hRBf6upZ reageer retweet
De ultieme meltdown die dat tot gevolg zou hebbenquote:Op zondag 5 februari 2017 19:32 schreef remlof het volgende:
Een impeachment wegens landverraad zou wel het mooiste zijn.
De ultieme meltdown voor het nationaalpopulisme.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De ultieme meltdown die dat tot gevolg zou hebben
Dit is trouwens ook wel een indicatie van de zwakheid van Trump, McConnel zou dat nooit doen als Trump populair was.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
McConnell: No federal money for voter fraud probe
quote:While McConnell says there is voter fraud, he doesn’t believe it’s as widespread as Trump claims or requires federal intervention. He says that cleaning up voter rolls is best left to the states.
“Election fraud does occur,” he told CNN’s “State of the Union.” But he added that “there’s no evidence that occurred in such a significant number that it would have changed the presidential election.”
“I don’t think we ought to spend any federal money investigating that. I think the states can take a look at this issue. Many of them have tried to tighten their voter rolls, tried to purge people who are dead,” he added.
Yep. Eigenlijk wel treurige gedachte, dat als hij populairder was geweest ze wel geld hadden willen steken in fictieve nonsense.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook wel een indicatie van de zwakheid van Trump, McConnel zou dat nooit doen als Trump populair was.
[..]
Alles voor de herverkiezing (beide partijen). De verleiding van het pluche is daar gigantisch.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Yep. Eigenlijk wel treurige gedachte, dat als hij populairder was geweest ze wel geld hadden willen steken in fictieve nonsense.
Een tijdje terug een poll gezien op MSNBC. 35% van de GOP vertrouwt Putin. 9% Obama.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Enkele headlines:
Pelosi calls for probe of possible Russian blackmail of Trump
GOP senators blanch at Trump’s latest defense of Putin
Rubio fires back at Trump: When have our politicians 'poisoned' opponents?
New Documents Show Trump Retains Direct Tie to Businesses
Lincoln?quote:Op zondag 5 februari 2017 20:33 schreef Schorpioen65 het volgende:
[..]
Een tijdje terug een poll gezien op MSNBC. 35% van de GOP vertrouwt Putin. 9% Obama.
Heb je eens een president die de waarheid zegt over het eigen land is het weer niet goed.
Die tweet van Rubio is belachelijk. Weliswaar geen vergiftiging, maar Lincoln werd dus door een DNC agent vermoord. De DNC was toen voor slavernij
Yoehoe antiderivative, die vraag die je nooit wilde beantwoorden:quote:Op zondag 5 februari 2017 19:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
New Documents Show Trump Retains Direct Tie to Businesses
quote:Trump is the sole beneficiary of the Donald J. Trump Revocable Trust, which is tied to his Social Security number as the taxpayer identification number, according to documents published online by the investigative nonprofit ProPublica. And Trump can revoke the trust, which was amended three days before his inauguration, at any time.
Wat een baarlijke nonsens, ga lekker in C&H/BNW crossover spelen.quote:Op zondag 5 februari 2017 20:33 schreef Schorpioen65 het volgende:
Die tweet van Rubio is belachelijk. Weliswaar geen vergiftiging, maar Lincoln werd dus door een DNC agent vermoord. De DNC was toen voor slavernij
Ja, toen bleek dat Putin de GOP geholpen had schoot hij wat in populariteit omhoog bij dat deel. Is dacht ik ook nog wel hoger geweest dan dat. Wel treurig dat het land zo verdeeld is dat men iemand die gifgas inzet tegen burgers meer vertrouwt dan de binnenlandse politieke opponent.quote:Op zondag 5 februari 2017 20:33 schreef Schorpioen65 het volgende:
[..]
Een tijdje terug een poll gezien op MSNBC. 35% van de GOP vertrouwt Putin. 9% Obama.
Ja, alleen hij had tegelijkertijd ook wel Putin mogen veroordelen. Het feit dat de VS in het verleden ook smerig spel gespeeld heeft, maakt Putin niet beter, dus waarom dat niet gewoon zeggen? De republikeinen zijn op zich wel enigszins consequent in dit geval, in het verleden heeft Obama ook wel eens zoiets gezegd en werd toen aangevallen.quote:Heb je eens een president die de waarheid zegt over het eigen land is het weer niet goed.
Voor zover ik weet was Booth geen agent van de DNC. Zie ook verder niet in hoe dit relevant is voor de moderne situatie. Wel jammer dat de partij die Lincoln leverde zo is afgegleden.quote:Die tweet van Rubio is belachelijk. Weliswaar geen vergiftiging, maar Lincoln werd dus door een DNC agent vermoord. De DNC was toen voor slavernij
Booth was gewoon de patsy. Kijk, zo gaat dat. Amerikaanse presidenten en hun opponenten gaan elkaar niet vermoorden. Dan ontwikkel je even een keten en de patsy voert het uitquote:Op zondag 5 februari 2017 20:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, toen bleek dat Putin de GOP geholpen had schoot hij wat in populariteit omhoog bij dat deel. Is dacht ik ook nog wel hoger geweest dan dat. Wel treurig dat het land zo verdeeld is dat men iemand die gifgas inzet tegen burgers meer vertrouwt dan de binnenlandse politieke opponent.
[..]
Ja, alleen hij had tegelijkertijd ook wel Putin mogen veroordelen. Het feit dat de VS in het verleden ook smerig spel gespeeld heeft, maakt Putin niet beter, dus waarom dat niet gewoon zeggen? De republikeinen zijn op zich wel enigszins consequent in dit geval, in het verleden had Obama ook wel eens zoiets gezegd en werd toen aangevallen.
[..]
Voor zover ik weet was Booth geen agent van de DNC. Zie ook verder niet in hoe dit relevant is voor de moderne situatie. Wel jammer dat de partij die Lincoln leverde zo is afgegleden.
Ik heb die stream op de achtergrond op, maar mijn god wat een enorme meuk reclame.quote:Op zondag 5 februari 2017 20:21 schreef Dagonet het volgende:
Fox News live stream, Trump interview over een paar uur:
Er was net een interview met Pence, dus je kan effe terugspoelen als je dat wil. Ze gaan er vanuit dat Pence de tie breaker zal doen voor DeVos.
Ach, in Europa wordt China ook als betrouwbaarder gezien dan de sociaal democratie.quote:Op zondag 5 februari 2017 20:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, toen bleek dat Putin de GOP geholpen had schoot hij wat in populariteit omhoog bij dat deel. Is dacht ik ook nog wel hoger geweest dan dat. Wel treurig dat het land zo verdeeld is dat men iemand die gifgas inzet tegen burgers meer vertrouwt dan de binnenlandse politieke opponent.
[..]
Ja, alleen hij had tegelijkertijd ook wel Putin mogen veroordelen. Het feit dat de VS in het verleden ook smerig spel gespeeld heeft, maakt Putin niet beter, dus waarom dat niet gewoon zeggen? De republikeinen zijn op zich wel enigszins consequent in dit geval, in het verleden heeft Obama ook wel eens zoiets gezegd en werd toen aangevallen.
[..]
Voor zover ik weet was Booth geen agent van de DNC. Zie ook verder niet in hoe dit relevant is voor de moderne situatie. Wel jammer dat de partij die Lincoln leverde zo is afgegleden.
Beter gewoon de headlines lezen na het interview. Scheelt je een hoop reclame en ontcijfering van een woordenbrij.quote:Op zondag 5 februari 2017 20:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb die stream op de achtergrond op, maar mijn god wat een enorme meuk reclame.
Ja, over twee uur ben ik echt niet meer aan het kijken, maar hoe houden die amerikanen het vol?quote:Op zondag 5 februari 2017 20:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Beter gewoon de headlines lezen na het interview. Scheelt je een hoop reclame en ontcijfering van een woordenbrij.
Heb je hier bronnen voor?quote:Op zondag 5 februari 2017 20:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ach, in Europa wordt China ook als betrouwbaarder gezien dan de sociaal democratie.
Electoraat is ook ongevoeliger geworden voor corruptie en feiten vervalsen.
Ja, pew research en vvd in de peilingenquote:
Zit nu op mobiel. Reageer morgen wel ff.quote:Ik ben ook wel benieuwd wat we er aan kunnen doen als mensen minder gevoelig zijn coor corruptie en feiten vervalsen. Thoughts?
Ok.quote:Op zondag 5 februari 2017 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zit nu op mobiel. Reageer morgen wel ff.
Ik zou bijna in Vermont gaan wonen vanwege Bernie, met zulke treffende observaties zoals vandaag weer:quote:Op zondag 5 februari 2017 20:59 schreef Monolith het volgende:
Bernie was niet heel positief over Trump:
http://www.politico.com/s(...)mp-is-a-fraud-234662
quote:To say that Donald Trump is a hypocrite would be a major understatement. During his campaign he told the American people that he would be taking on the powerful forces of Wall Street and the rigged economy. On January 9, 2016, he said: “I'm not going to let Wall Street get away with murder. Wall Street has caused tremendous problems for us. We're going to tax Wall Street." In August of 2016, Trump said: “We can’t fix a rigged system by relying on the people who rigged it in the first place." He even managed to put into the Republican platform language that called for reinstating Glass-Steagall legislation.
Surprise, surprise. Now that he's president, he has turned his back on everything he said during the campaign and cozied up to Wall Street. Many of his major financial appointments come directly from Wall Street and Goldman Sachs — architects of the rigged economy. Among other Goldman-Sachs alumni in his administration are: White House Chief Strategist Steve Bannon, Treasury Secretary nominee Steve Mnuchin, National Economic Council Chairman-appointee Gary Cohn and Securities and Exchange Commission Chairman nominee Jay Clayton.
Bernie is scherp, hè.quote:Op zondag 5 februari 2017 21:22 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik zou bijna in Vermont gaan wonen vanwege Bernie, met zulke treffende observaties zoals vandaag weer:
[..]
Dit vind ik niet bijzonder scherp.quote:Op zondag 5 februari 2017 21:28 schreef agter het volgende:
[..]
Bernie is scherp, hè.
Heb hem nooit zo direct gevolgd. Maar het laatste jaar heb ik zoveel respect voor hem.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-02-2017 om 21:39:05Just cannot believe a judge would put our country in such peril. If something happens blame him and court system. People pouring in. Bad! reageer retweet
Domme, domme, domme man..quote:Op zondag 5 februari 2017 21:40 schreef Dagonet het volgende:
Hij heeft weer even tijdtwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-02-2017 om 21:39:05Just cannot believe a judge would put our country in such peril. If something happens blame him and court system. People pouring in. Bad! reageer retweet
Want het was nog niet lastig genoeg, en je kan nu opeens geen controles meer uitvoeren.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-02-2017 om 21:42:33I have instructed Homeland Security to check people coming into our country VERY CAREFULLY. The courts are making the job very difficult! reageer retweet
Alternative facts..quote:Op zondag 5 februari 2017 21:43 schreef Dagonet het volgende:
Want het was nog niet lastig genoeg, en je kan nu opeens geen controles meer uitvoeren.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-02-2017 om 21:42:33I have instructed Homeland Security to check people coming into our country VERY CAREFULLY. The courts are making the job very difficult! reageer retweet
.
Wat een godquote:Op zondag 5 februari 2017 21:40 schreef Dagonet het volgende:
Hij heeft weer even tijdtwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-02-2017 om 21:39:05Just cannot believe a judge would put our country in such peril. If something happens blame him and court system. People pouring in. Bad! reageer retweet
Ik ken hem niet zo goed.quote:Op zondag 5 februari 2017 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit vind ik niet bijzonder scherp.
Deze stuitende hypocrisie moet pijnlijk duidelijk zijn voor iedereen die geen enorme plaat voor zijn hoofd heeft.
Topshow!twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-02-2017 om 21:47:25I will be interviewed by @oreillyfactor at 4:00 P.M. (prior to the #SuperBowl Pre-game Show) on Fox Network. Enjoy! reageer retweet
Haha! Die musicians..quote:Op zondag 5 februari 2017 21:49 schreef Falco het volgende:
Leuk plaatje uit de comments:
[ afbeelding ]
twitter:ddale8 twitterde op zondag 05-02-2017 om 21:45:28Trump is setting himself up to redirect blame for any future terror attack. If it happens: the judge, the Muslims, the protesters. reageer retweet
Ja, dit was wel duidelijk.quote:Op zondag 5 februari 2017 21:57 schreef Dagonet het volgende:
twitter:ddale8 twitterde op zondag 05-02-2017 om 21:45:28Trump is setting himself up to redirect blame for any future terror attack. If it happens: the judge, the Muslims, the protesters. reageer retweet
quote:Op zondag 5 februari 2017 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Topshow!twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-02-2017 om 21:47:25I will be interviewed by @oreillyfactor at 4:00 P.M. (prior to the #SuperBowl Pre-game Show) on Fox Network. Enjoy! reageer retweet
ijdelheid der ijdelheden! Alles is ijdelheid!quote:Op zondag 5 februari 2017 23:13 schreef agter het volgende:
Trump heeft 'fears of slopes and stairs'. Hij hield Merkels hand vast.
Hij zag de persoon tegenover hem niet.
Maar nu ook problemen met lezen?
Wouw. Waarom gebruikt hij geen bril? Hij zegt zelf die nodig te hebben.
Die theorie van het (niet kunnen) lezen heb ik eerder voorbij zien komen.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:13 schreef agter het volgende:
Als dit de beste bekeken Superbowl ooit wordt, dan weten we nu al dat de Trumpmeister daarvoor de credits zal opeisen.quote:Op zondag 5 februari 2017 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Haha! Die is grappig.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die theorie van het (niet kunnen) lezen heb ik eerder voorbij zien komen.
Net als die muur. Die 100% door Mexico betaald gaat worden.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:38 schreef Dagonet het volgende:
3 miljoen illegalen die hebben gestemd.
En er komt een commissie, ben benieuwd waar hij die van gaat betalen
http://www.huffingtonpost.com/entry/washington-post-steve-bannon-sean-spicer_us_58965b8ce4b0c1284f26473fquote:The Washington Post no longer stands by its account of White House chief strategist Steve Bannon personally confronting Homeland Security Secretary John Kelly last week ― an incident the White House says never took place.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-02-2017 om 23:49:42Enjoy the #SuperBowl and then we continue: MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
Ik denk May haar hand, alhoewel Trump misschien dat het Merkel wasquote:Op zondag 5 februari 2017 23:13 schreef agter het volgende:
Ja May! Idd.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:50 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik denk May haar hand, alhoewel Trump misschien dat het Merkel was
Donny heeft nog niet door dat hij in een democratische rechtstaat leeft en dat er checks en balances zijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 21:43 schreef Dagonet het volgende:
.
California is een netto betaler aan de federale overheid (in tegenstelling tot wat Trump beweert), er gaan daar nu steeds meer stemmen op om een non payer te worden. En aangezien bedrijven in California ook een volstrekt onevenredig deel van de federal tax ophoesten, zou Trump wellicht straks in zijn tweede termijn wel eens een paar sterren van die vlag af moeten knippen. Dan hou je alleen de broken states over.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:37 schreef Dagonet het volgende:
https://twitter.com/ddale8/status/828368796398284801
En verder.
Californië out of control
109, geen 60000 visa
Obamacare volgend jaar, misschien. Is toch wel erg gecompliceerd
Dat was inderdaad wel heel vreemd, ook dat ze kennelijk de twee grootste krukken qua gezondheid als presidentskandidaat hebben weten te vinden.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:51 schreef agter het volgende:
[..]
Ja May! Idd.
Naar vond het heel bijzonder.
Ze geven ten minste eerlijk aan dat ze fout zaten.quote:
Ze hebben alleen aangegeven geen wederhoor toegepast te hebben. Ze hadden Spicer moeten laten ontkennen en dat erbij moeten schrijven, that's it. Wordt vervolgd, want zonder bron is het verhaal niet.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:57 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ze geven ten minste eerlijk aan dat ze fout zaten.
Dat heb ik Trump of zijn administration nog niet zien of horen doen. Dat verwacht ik echter ook niet van ze.
Pcies, iedereen maakt fouten. De goeden maken er minder en rectificeren.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:57 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ze geven ten minste eerlijk aan dat ze fout zaten.
Dat heb ik Trump of zijn administration nog niet zien of horen doen. Dat verwacht ik echter ook niet van ze.
Californie loopt te bokken, Washington state doet lastig, nu alleen Oregon nog en dan heb je geen westkust meer over.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:55 schreef invalidusername het volgende:
[..]
California is een netto betaler aan de federale overheid (in tegenstelling tot wat Trump beweert), er gaan daar nu steeds meer stemmen op om een non payer te worden. En aangezien bedrijven in California ook een volstrekt onevenredig deel van de federal tax ophoesten, zou Trump wellicht straks in zijn tweede termijn wel eens een paar sterren van die vlag af moeten knippen. Dan hou je alleen de broken states over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |