Mijn eerste rijinstructeur kwam oorspronkelijk uit een land als Irak of Libanon. Hij zei dat die al kon autorijden toen die 12 was.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:59 schreef Fatoeman het volgende:
In turkije kun je met vijf rijlesjes of een beetje jezelf bewijzen een rijbewijs binnenharken. Wil je een mototrrijbewijs erbij hebben, dan rij je even honderd meter en heb je die ook binnen![]()
OT verder. Altijdgeslaagd.nl
Dit gedeelte van je klacht is wel terecht ja. De rest wat je gewoon kunt leren moet je niet over zeiken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:54 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
Bij 25 van deze vragen, waarvan je er 12 fout mag hebben, moet je aangeven of je moet remmen, "gas loslaten" of niets doen in een bepaalde situatie.
Geloof ik wel eigenlijk. In die landen is het echt easy. Maar ja, of het er allemaal in het verkeer ook zo veilig isquote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:01 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Mijn eerste rijinstructeur kwam oorspronkelijk uit een land als Irak of Libanon. Hij zei dat die al kon autorijden toen die 12 was.
Ik hoop dat zodra je rijbewijs in bezit is het aantal fouten richting de 0% per situatie gaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:54 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
zul je 65 vragen moeten beantwoorden. Bij 25 van deze vragen, waarvan je er 12 fout mag hebben, moet je aangeven of je moet remmen, "gas loslaten" of niets doen in een bepaalde situatie. Bij de 40 overige vragen mag je er slechts 5 (!) fout hebben.
Ik heb laatst een proefexamen gedaan en daarvan had ik 22 van de 65 vragen fout geloof ik. Vanavond was ik dus ook bezig met een proefexamen en daarvan ging die al richting meer dan 22 fout... Ik zit te twijfelen om te stoppen met alle rijlessen omdat het een fortuin kost en de kans dat ik voor dat theorie-examen zal slagen er niet echt in zit (-> structureel veel te veel fouten). Ik zal vast niet de enige zijn die niet iets wat doodnormaal is kan doen zoals autorijden puur en alleen omdat er zo een soort theorie-examen bestaat en juist daar erger ik mij aan.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 03:15 schreef Newbie114 het volgende:
Gevaarherkenning is inderdaad kut, maar als je daar een beetje nadenkt (bal, lege weg, snelheidsborden) en bij alle twijfelgevallen gewoon 'gas los' invult dan moet je dat wel kunnen halen, je hoeft er maar 13 goed te hebben.
Je bent echter wel echt oer en oerdom als je niet met wat leren & wat oefenexamens je theorie kan halen. Kan best dat je er 2 of 3 keer over doet maar dan doe je gewoon je best niet. Wat nou, moeilijk
En met "zo'n soort theorie-examen" bedoel ik uiteraard het theorie-examen in zijn huidige vorm. Theorieles is niet slecht maar de huidige moeilijkheidsgraad wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 03:24 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Ik heb laatst een proefexamen gedaan en daarvan had ik 22 van de 65 vragen fout geloof ik. Vanavond was ik dus ook bezig met een proefexamen en daarvan ging die al richting meer dan 22 fout... Ik zit te twijfelen om te stoppen met alle rijlessen omdat het een fortuin kost en de kans dat ik voor dat theorie-examen zal slagen er niet echt in zit (-> structureel veel te veel fouten). Ik zal vast niet de enige zijn die niet iets wat doodnormaal is kan doen zoals autorijden puur en alleen omdat er zo een soort theorie-examen bestaat en juist daar erger ik mij aan.
Van die gevaarinschattingsvragen wil ik wel enigszins meegaan in je mening, maar goed daar mag je - zoals eerder gezegd - er veel van fout hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:54 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
En dan ook nog eens zo impulsief! De bedenktijd om een vraag te beantwoorden varieert van 8 tot 20 seconden. Wie heeft dat nou weer bedacht? Daar wordt men juist onzeker van en geeft zomaar een antwoord, om op tijd te zijn. Dan kan iemand zich echt niet goed meer concentreren.
Wat betreft die 40 andere vragen is het echt schandalig om mensen er maar 5 fout te laten hebben.
Heb je al eens een 'echt' examen gedaan? Die proefexamens zijn veel moeilijker dan het echte examen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 03:24 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Ik heb laatst een proefexamen gedaan en daarvan had ik 22 van de 65 vragen fout geloof ik. Vanavond was ik dus ook bezig met een proefexamen en daarvan ging die al richting meer dan 22 fout... Ik zit te twijfelen om te stoppen met alle rijlessen omdat het een fortuin kost en de kans dat ik voor dat theorie-examen zal slagen er niet echt in zit (-> structureel veel te veel fouten). Ik zal vast niet de enige zijn die niet iets wat doodnormaal is kan doen zoals autorijden puur en alleen omdat er zo een soort theorie-examen bestaat en juist daar erger ik mij aan.
22 fout? Serieus? Hoe zwakbegaafd ben je dan? Ben je rechtstreeks vanuit de Brazilliaanse jungle de theoriezaal ingelopen?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 03:24 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Moah, ik zie dagelijks mensen die het tegenovergestelde doen. Rijden ze naast je terwijl een voorligger opdoemt, geven ze gas bij ipv iets minderen en naar links te gaan. Stoplicht op oranje, volgas en door rood.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:36 schreef Rezania het volgende:
Terechte klacht, vooral die vragen over of je gas moet geven, remmen of het gas loslaten zijn belachelijk. Daar heb je het praktijkexamen voor.
Voor gevaarherkenning ben ik nog nimmer nooit gezakt. Wel die andere vragen x2. Eerste keer slaagde er maar 2. Tweede keer slaagde er een stuk of 4 en de derde keer bam 80% super makkelijke vragen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:08 schreef Henno het volgende:
Gevaarherkenning mag je niet voor niks de helft van fout hebben, de eerste poging had ik er maar 6 van de 25 fout. Zit ook wel een patroon in hoor, bal = remmen, lege weg voor je = doorrijden. Geen kont aan gedaan, daarom helaas wel 6 van de 40 fout op die kennisvragen en dus op 1 vraag gezaktBetekent dus dat als je er heel even voor gaat zitten je het gewoon prima haalt, wat ook bleek de tweede keer.
Het is in ieder geval zeker niet te moeilijk. We horen bij de meest verkeersveilige land ter wereld, als je je rijbewijs bij een pakje boter cadeau krijgt blijft dat niet lang zo
Dit. Ken iemand te dom om te poepen heeft rijbewijs.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
De grootste idioten halen hun rijbewijs, dus in theorie moet het jou ook lukken.
Precies, de boodschap komt tenslotte een stuk beter over als dat kinderhoofdje daadwerkelijk aan pulp slaat op je voorruit. Op een beeldscherm blijft het toch een beetje abstract.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:36 schreef Rezania het volgende:
Terechte klacht, vooral die vragen over of je gas moet geven, remmen of het gas loslaten zijn belachelijk. Daar heb je het praktijkexamen voor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ipv dat je deze OP had geschreven, had je 3 hoofdstukken kunnen leren.
Daarvoor zit er dus een instructeur naast die ook kan remmen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:11 schreef Nobu het volgende:
[..]
Precies, de boodschap komt tenslotte een stuk beter over als dat kinderhoofdje daadwerkelijk aan pulp slaat op je voorruit. Op een beeldscherm blijft het toch een beetje abstract.
Datzelfde geldt ook als je met 150km/h op een rood licht af komt scheuren, en toch vinden we het een goed idee als de cursist van tevoren weet dat zoiets een slecht idee is.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:17 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Daarvoor zit er dus een instructeur naast die ook kan remmen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:39 schreef dennistd het volgende:
Het is belachelijk hoeveel mensen de verkeersregels niet kennen of in het geheel niet kunnen rijden...
Het theorie-examen zou bij elke keer het rijbewijs verlengen opnieuw gedaan moeten worden. Teveel fout -> 1x herkansen. Haal je dat ook niet dan krijg je gewoon geen nieuw rijbewijs, en mag je je hele rijexamen (inclusief praktijk) opnieuw gaan doen.
Datzelfde geldt voor de praktijk trouwens: bij elke keer je rijbewijs verlengen een praktijkrit van een half uurtje in de eigen auto. Vindt de examinator het onvoldoende heb je nog 1x de kans om het wel goed te doen, haal je het dan ook niet dan ga je maar lekker weer opnieuw rijlessen volgen en examen doen.
Ok, goede vergelijkingquote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Datzelfde geldt ook als je met 150km/h op een rood licht af komt scheuren, en toch vinden we het een goed idee als de cursist van tevoren weet dat zoiets een slecht idee is.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:08 schreef Fer het volgende:
[..]
Moah, ik zie dagelijks mensen die het tegenovergestelde doen. Rijden ze naast je terwijl een voorligger opdoemt, geven ze gas bij ipv iets minderen en naar links te gaan. Stoplicht op oranje, volgas en door rood.
Invoegen ook zo hilarisch. Net genoeg gas bijgeven, dat ze bij de blokjes evenhard rijden als de auto direct naast ze op de rijbaan.
Het is niet alsof ik gevaarherkenning overbodig acht, alleen de manier waarop het nu wordt getest in het theorieexamen is niet goed imo. Vooral remmen of gas loslaten, daar zit nogal een verschil in. Doe dan filmpjes van 3 seconden of zo, op een foto is niet altijd even goed te zien hoe snel je moet reageren.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:11 schreef Nobu het volgende:
[..]
Precies, de boodschap komt tenslotte een stuk beter over als dat kinderhoofdje daadwerkelijk aan pulp slaat op je voorruit. Op een beeldscherm blijft het toch een beetje abstract.
Je hebt nog niet eens je rijbewijs maar vindt het wel een slecht idee?quote:
Zelfs ik heb het allemaal in 1 keer gehaald en rij al een aantal jaar schadevrij rondquote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit. Ken iemand te dom om te poepen heeft rijbewijs.
Ja omdat je dat rijbewijs niet voor niets hebt gehaald. Daarnaast is het niet zoiets als vrachtwagen of buschafeur waarbij je een groot voertuig hebt en meer verantwoordelijkheid. Daarom zou het alleen maar geldklopperij zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:45 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens je rijbewijs maar vindt het wel een slecht idee?
Van mij mogen ze het precies zo invoeren als hij schrijft.
Dus omdat je aan toets hebt voldaan heb je voor de rest van je leven het juiste niveau?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja omdat je dat rijbewijs niet voor niets hebt gehaald. Daarnaast is het niet zoiets als vrachtwagen of buschafeur waarbij je een groot voertuig hebt en meer verantwoordelijkheid. Daarom zou het alleen maar geldklopperij zijn
Ja. Kijk vanaf 70 ofzo snap ik die keuring wel. Maar verder, meeste mensen weten wel hoe het hoort meestal maar hebben er gewoon schijt aan. Geldverspilling is het dan dus gewoon. En zoveel regels veranderen er nietquote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:52 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dus omdat je aan toets hebt voldaan heb je voor de rest van je leven het juiste niveau?
Veranderende regels, dingen die we onszelf onterecht aanleren, etc etc.
En sommige mensen vinden alles geldklopperij.
Dus je hebt je rijbewijs nog niet eens? Wacht maar, als je het eenmaal hebt zal je snel doorhebben dat de meeste mensen als mongolen rijden en om de zoveel tijd testen of ze nog wel kunnen rijden helemaal niet zo'n slecht plan is.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja omdat je dat rijbewijs niet voor niets hebt gehaald. Daarnaast is het niet zoiets als vrachtwagen of buschafeur waarbij je een groot voertuig hebt en meer verantwoordelijkheid. Daarom zou het alleen maar geldklopperij zijn
Hoeveel mensen weten nog steeds niet dat fietsers van rechts voorrang hebben op een gelijkwaardige kruising?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:10 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja. Kijk vanaf 70 ofzo snap ik die keuring wel. Maar verder, meeste mensen weten wel hoe het hoort meestal maar hebben er gewoon schijt aan. Geldverspilling is het dan dus gewoon. En zoveel regels veranderen er niet
Fietsers hebben altijd voorrang want ze nemen altijd voorrang. Dus het maakt in basis niet uit waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:45 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Hoeveel mensen weten nog steeds niet dat fietsers van rechts voorrang hebben op een gelijkwaardige kruising?
Mijn vader remt nog steeds voor een met verkeerslichten geregeld kruispunt terwijl hij groen licht heeft. Want als er toch nog een auto van rechts komt dan heeft die voorrang...
Wat betreft het schijt hebben, daar heb je gelijk in. Maar dat is geen reden om het niet te doen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 03:24 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Denk alleen al aan al dat petje-Golfrijdersvolk dat zich op de weg bevindtquote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:37 schreef Sander166 het volgende:
Toen ik theorie-examen moest doen zat ik tussen het meest achterlijke volk dat je kan bedenken en die haalden het examen ook
Niet iedereen woont in Amsterdam (of Leiden etc).quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Fietsers hebben altijd voorrang want ze nemen altijd voorrang. Dus het maakt in basis niet uit waar ze vandaan komen.
Dat is gewoon universeel binnen NLquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:46 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in Amsterdam (of Leiden etc).
Ruim 5 jaar en 0 bekeuringen. En dat zegt meer over de handhavingquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:06 schreef Aiciu het volgende:
Terechte klacht, maar gewoon halen en nadat je je rijbewijs hebt allee weer vergeten.
Ik heb schijt aan alle regels en heb serieus maar 3 bekeuringen gehad in de 8 jaar dat ik nu rondrij
Ik had er vorig jaar 10 en alle 10 voor snelheidquote:Op zondag 5 februari 2017 00:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ruim 5 jaar en 0 bekeuringen. En dat zegt meer over de handhaving
Flitsers of staandehouding?quote:Op zondag 5 februari 2017 00:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar 10 en alle 10 voor snelheid
Flitsers, had een mooie week vlak voor mijn vakantie waarbij er een hele periode mobiele flitsers stonden op de weg naar/van werk. Dat wist ik pas toen het boetes regendequote:Op zondag 5 februari 2017 00:21 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Flitsers of staandehouding?
De laatste flitser die ik tegenkwam kon je van een kilometer afstand al zien. Busje stond mooi opvallend geparkeerdquote:Op zondag 5 februari 2017 00:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Flitsers, had een mooie week vlak voor mijn vakantie waarbij er een hele periode mobiele flitsers stonden op de weg naar/van werk. Dat wist ik pas toen het boetes regende
Met de dreiging van Rusland kun je op een dag best een vijandige colonne tegenkomen. Dan kun je maar beter voorbereid zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:50 schreef Andros het volgende:
Wat wel al jaren enorm storend is is de verhouding in bepaalde onderwerpen in de theorie. Toen ik 12 jaar geleden op ging voor theorie (ik word oud) bevatte de theorie enorm veel informatie over militaire colonnes die je in de praktijk van z'n lang zal ze leven niet tegen komt. En er zijn genoeg van die legerplekkies hier in de buurt (Woensdrecht, Gilze-Rijen, Oirschot). Aanstormende voorrangsvoertuigen? Een halve pagina en misschien één vraag in het examen.
Ik had ze alle 25 goed, snap ook nog niet goed hoe.quote:Op zondag 5 februari 2017 05:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Die gevaar inschatting vragen zijn inderdaad gruwelijk onzinnig.
Ik had er 3 fout, uiteindelijk heb je die CBR logica door ofzoquote:Op zondag 5 februari 2017 11:32 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Ik had ze alle 25 goed, snap ook nog niet goed hoe.
Dit is wel een goed idee op zich. Als je ziet hoe mensen sommige voorrangsregels zoals rechts gaat voor niet snappen omdat er bijv. de kruispunt op een verhoging/drempel is.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:39 schreef dennistd het volgende:
Het is belachelijk hoeveel mensen de verkeersregels niet kennen of in het geheel niet kunnen rijden...
Het theorie-examen zou bij elke keer het rijbewijs verlengen opnieuw gedaan moeten worden. Teveel fout -> 1x herkansen. Haal je dat ook niet dan krijg je gewoon geen nieuw rijbewijs, en mag je je hele rijexamen (inclusief praktijk) opnieuw gaan doen.
Datzelfde geldt voor de praktijk trouwens: bij elke keer je rijbewijs verlengen een praktijkrit van een half uurtje in de eigen auto. Vindt de examinator het onvoldoende heb je nog 1x de kans om het wel goed te doen, haal je het dan ook niet dan ga je maar lekker weer opnieuw rijlessen volgen en examen doen.
Toch kan je beter vaak zakken voor je theorie dan je praktijk. Mijn theorie haalde ik in 1x, maar mijn praktijk haalde ik bij de 2e keer. Alleen omdat ik de eerste keer zakte kostte mij het gelijk een paar honderd euro voor nog een paar lesjes + her-examen. Geloof dat theorie maar 2 tientjes is ofzoquote:Op zondag 5 februari 2017 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
Falen voor je auto theorie
Toen ik deze 8 jaar geleden maakte zat er een figuur met een Rotterdam Terror Corps jas voor me te lachen dat hij voor de 17e keer was gezakt
Gelukkig heb je in het echte verkeer meer tijd om te beslissen..quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:54 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
De bedenktijd om een vraag te beantwoorden varieert van 8 tot 20 seconden. Wie heeft dat nou weer bedacht? Daar wordt men juist onzeker van en geeft zomaar een antwoord, om op tijd te zijn. Dan kan iemand zich echt niet goed meer concentreren.
quote:Door onze unieke en examen gerichte “Altijd Geslaagd” lesmethode kunnen wij met 110% zekerheid zeggen dat je gaat Slagen voor je theorie examen. En dat zonder saaie boeken te lezen of moeilijke opdrachten te maken!
Nog steeds 100% Slagingsgarantie
Altijdgeslaagd.nl legt dagelijks theorie-examens. Zijn er nieuwe vragen bij het CBR? Dan zijn wij hier direct van op de hoogte. Altijdgeslaagd.nl is het adres om je theorie in 1 dag te behalen
Zelf uitkiezen wanneer
In tegenstelling tot andere cursusscholen hebben wij geen wachttijden, meld je je vandaag aan kun je meestal dezelfde week nog deelnemen aan het behalen van je theorie in 1 dag. Natuurlijk kies je helemaal zelf op welke datum je
Klopt, ik had precies hetzelfde, in 1x theorie, praktijk in 2x.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Toch kan je beter vaak zakken voor je theorie dan je praktijk. Mijn theorie haalde ik in 1x, maar mijn praktijk haalde ik bij de 2e keer. Alleen omdat ik de eerste keer zakte kostte mij het gelijk een paar honderd euro voor nog een paar lesjes + her-examen. Geloof dat theorie maar 2 tientjes is ofzo
quote:k weiger dat door te nemen omdat er A ) veel in staat wat ik al weet, B ) het onduidelijk is en C ) het natuurlijk veel te veel is.
Knap hoor, je antwoorden voorgezegd krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 04:00 schreef Vliegbaard het volgende:
Tegenwoordig heb je allerlei vage theoriecursusjes. Gegarandeerd slagen binnen 1 dag. Leren ze je alle trucjes en zelfde dag geslaagd. Haal je het dan nog niet, blijf dan maar fietsen.
Moet ie het maar leren, maar kennelijk vindt ie dat niet nodig want hij weet het allemaal al (maar niet zo goed).quote:Op dinsdag 7 februari 2017 08:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Klopt, ik had precies hetzelfde, in 1x theorie, praktijk in 2x.
Maar komop, meer dan 10x zakken voor je theorie is toch sneu.
Voor de 17 jaar is heel relevant in dit verhaal.. ?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:38 schreef devlinmr het volgende:
Mijn 17 jarige dochter heeft net in 1x dr theorie gehaald. Het kan dus gewoon prima.
Iedereen weet dat je pas op je 18de verjaardag volledig toegang krijgt tot alle capaciteiten van je brein, ja toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Voor de 17 jaar is heel relevant in dit verhaal.. ?
Bullshit, of je nou 17 of 25 bent, als je niet goed kan leren kan het moeilijker zijn op je 25e dan 17e, maargoed.. dan heb je altijd nog 'voorzeg-cursussen' met 100% geslaagd.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je pas op je 18de verjaardag volledig toegang krijgt tot alle capaciteiten van je brein, ja toch?
Het maakt doorgaans wel een verschil of het wordt gefinancieerd door paps en mams dan wanneer je het zelf moet betalen. Alles bij elkaar ben je zeker 1500 euro kwijt en dat is doorgaans in de perfecte scenario. Vaak ben je meer kwijt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Bullshit, of je nou 17 of 25 bent, als je niet goed kan leren kan het moeilijker zijn op je 25e dan 17e, maargoed.. dan heb je altijd nog 'voorzeg-cursussen' met 100% geslaagd.
Leer anders effe lekker lezen.. het gaat hier om dat het niet boeit of iemand het nou haalt op zijn 17e of 25e door de 'moeilijk'heidsgraad. Waar lees jij financiering..quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het maakt doorgaans wel een verschil of het wordt gefinancieerd door paps en mams dan wanneer je het zelf moet betalen. Alles bij elkaar ben je zeker 1500 euro kwijt en dat is doorgaans in de perfecte scenario. Vaak ben je meer kwijt.
Het was een toevoegingquote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Leer anders effe lekker lezen.. het gaat hier om dat het niet boeit of iemand het nou haalt op zijn 17e of 25e door de 'moeilijk'heidsgraad. Waar lees jij financiering..
Pics?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:38 schreef devlinmr het volgende:
Mijn 17 jarige dochter heeft net in 1x dr theorie gehaald. Het kan dus gewoon prima.
Oh, echt waar joh?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Bullshit, of je nou 17 of 25 bent, als je niet goed kan leren kan het moeilijker zijn op je 25e dan 17e, maargoed.. dan heb je altijd nog 'voorzeg-cursussen' met 100% geslaagd.
Ja, maar niet in het herkennen van sarcasme. Teringjantje.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb mn theorie en praktijk in 1x gehaald, ben ik nu baas?
Ik heet helemaal geen Jan.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar niet in het herkennen van sarcasme. Teringjantje.
Als een puber die nog op de middelbare school zit het in 1x haalt dan moet naar mijn mening iedereen het gewoon in 1x kunnen halen. Haal je het niet in 1x dan heb je er gewoon niet genoeg op geoefend.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Voor de 17 jaar is heel relevant in dit verhaal.. ?
Dat mag van mij ook welquote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:13 schreef Kuri het volgende:
Kunnen ze het niet nog wat moeilijker maken?
Dat laatste is zo waarquote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:49 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook wel![]()
Hoewel, dat mensen de regels kennen betekent niet altijd dat ze zich er ook aan houden helaas.
Ja, behalve dan mensen, zoals mijn buurjongen, met een beperking. Die heeft terwijl hij ouder is dan die 17 die jij noemt, totaal niet het vermogen van iemand met zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als een puber die nog op de middelbare school zit het in 1x haalt dan moet naar mijn mening iedereen het gewoon in 1x kunnen halen. Haal je het niet in 1x dan heb je er gewoon niet genoeg op geoefend.
Autistische zoon van een vriend van me heeft het ook in 1x gehaald. Kwestie van je beperkingen kennen en je studie daarop aan te passen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, behalve dan mensen, zoals mijn buurjongen, met een beperking. Die heeft terwijl hij ouder is dan die 17 die jij noemt, totaal niet het vermogen van iemand met zijn leeftijd.
Autisten kunnen bijzonder slim zijn. Maar in het geval van mijn buurjongen heeft hij moeite met leren, leerachterstand etc. Tsja..quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Autistische zoon van een vriend van me heeft het ook in 1x gehaald. Kwestie van je beperkingen kennen en je studie daarop aan te passen.
geloof me.. deze is niet slimquote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Autisten kunnen bijzonder slim zijn. Maar in het geval van mijn buurjongen heeft hij moeite met leren, leerachterstand etc. Tsja..
Ik geloof je ook wel, maar dan nog, ik vind dat als je het na 4-5x niet haalt en zeker je praktijk niet, dat je niet voor de staat op mag en het dan altijd haalt. Lekker je auto naast de kant mogen zetten ieder moment van het examen, dingen door de vingers zien. Dan vraag je om ongelukken..quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
geloof me.. deze is niet slim
Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Ben het helemaal met je eens. Laat je zien totaal geen inzicht te hebben dan zou het jammer maar helaas moeten zijn. Helaas heb ik al gemerkt dat het bij het CBR alleen maar om de knaken gaat die zullen dus nooit zeggen "joh, misschien is het OV iets voor je"quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel, maar dan nog, ik vind dat als je het na 4-5x niet haalt en zeker je praktijk niet, dat je niet voor de staat op mag en het dan altijd haalt. Lekker je auto naast de kant mogen zetten ieder moment van het examen, dingen door de vingers zien. Dan vraag je om ongelukken..
statistiek.. als er een miljoen mensen dat examen doen is er altijd wel eentje bij die alle twijfelgevalletjes toevallig goed gokt. Dat was jij dus.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:32 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Ik had ze alle 25 goed, snap ook nog niet goed hoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |