abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168658917
Als je al moeite hebt met auto theorie dan zie ik het somber voor je in. Het is een klein boekje met een beetje tekst waarvan een groot gedeelte al basiskennis is. Als ze het nog makkelijker gaan maken dan kunnen ze net zo goed iedereen een rijbewijs uitdelen bij de geboorte. Daarnaast vind ik 5 fouten op 40 best veel aangezien het voor 80% bestaat uit simpele vragen die iedereen weet.
pi_168659120
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 10:52 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja omdat je dat rijbewijs niet voor niets hebt gehaald. Daarnaast is het niet zoiets als vrachtwagen of buschafeur waarbij je een groot voertuig hebt en meer verantwoordelijkheid. Daarom zou het alleen maar geldklopperij zijn
Dus omdat je aan toets hebt voldaan heb je voor de rest van je leven het juiste niveau?
Veranderende regels, dingen die we onszelf onterecht aanleren, etc etc.

En sommige mensen vinden alles geldklopperij.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:58:31 #53
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_168659228
braddiekloon
pi_168659444
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:52 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Dus omdat je aan toets hebt voldaan heb je voor de rest van je leven het juiste niveau?
Veranderende regels, dingen die we onszelf onterecht aanleren, etc etc.

En sommige mensen vinden alles geldklopperij.
Ja. Kijk vanaf 70 ofzo snap ik die keuring wel. Maar verder, meeste mensen weten wel hoe het hoort meestal maar hebben er gewoon schijt aan. Geldverspilling is het dan dus gewoon. En zoveel regels veranderen er niet
pi_168659708
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 10:52 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja omdat je dat rijbewijs niet voor niets hebt gehaald. Daarnaast is het niet zoiets als vrachtwagen of buschafeur waarbij je een groot voertuig hebt en meer verantwoordelijkheid. Daarom zou het alleen maar geldklopperij zijn
Dus je hebt je rijbewijs nog niet eens? Wacht maar, als je het eenmaal hebt zal je snel doorhebben dat de meeste mensen als mongolen rijden en om de zoveel tijd testen of ze nog wel kunnen rijden helemaal niet zo'n slecht plan is.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168660163
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:10 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja. Kijk vanaf 70 ofzo snap ik die keuring wel. Maar verder, meeste mensen weten wel hoe het hoort meestal maar hebben er gewoon schijt aan. Geldverspilling is het dan dus gewoon. En zoveel regels veranderen er niet
Hoeveel mensen weten nog steeds niet dat fietsers van rechts voorrang hebben op een gelijkwaardige kruising?

Mijn vader remt nog steeds voor een met verkeerslichten geregeld kruispunt terwijl hij groen licht heeft. Want als er toch nog een auto van rechts komt dan heeft die voorrang...

Wat betreft het schijt hebben, daar heb je gelijk in. Maar dat is geen reden om het niet te doen.
It was delicious.
pi_168660337
Theorieexamen is prima. Er mag wat mij betreft nog wel een flinke schep bovenop.
Altijdgeslaagd.nl heeft bewezen dat je ermee kunt frauderen :')

Gevaarherkenning is maar net een interpretatie. Gaat behoorlijk snel plus met een statisch plaatje is een inschatting lastig te maken. Ik had er maar 2 fout op, maar toch. Dat deel kan beter :{
pi_168660389
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:45 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Hoeveel mensen weten nog steeds niet dat fietsers van rechts voorrang hebben op een gelijkwaardige kruising?

Mijn vader remt nog steeds voor een met verkeerslichten geregeld kruispunt terwijl hij groen licht heeft. Want als er toch nog een auto van rechts komt dan heeft die voorrang...

Wat betreft het schijt hebben, daar heb je gelijk in. Maar dat is geen reden om het niet te doen.
Fietsers hebben altijd voorrang want ze nemen altijd voorrang. Dus het maakt in basis niet uit waar ze vandaan komen.
pi_168663614
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 03:24 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:

[..]

Ik heb laatst een proefexamen gedaan en daarvan had ik 22 van de 65 vragen fout geloof ik. Vanavond was ik dus ook bezig met een proefexamen en daarvan ging die al richting meer dan 22 fout... Ik zit te twijfelen om te stoppen met alle rijlessen omdat het een fortuin kost en de kans dat ik voor dat theorie-examen zal slagen er niet echt in zit (-> structureel veel te veel fouten). Ik zal vast niet de enige zijn die niet iets wat doodnormaal is kan doen zoals autorijden puur en alleen omdat er zo een soort theorie-examen bestaat en juist daar erger ik mij aan.
:') !

Dit ligt aan jou. Theorie-examen is niveautje basisschool qua leerstof. Toen ik theorie-examen moest doen zat ik tussen het meest achterlijke volk dat je kan bedenken en die haalden het examen ook :')
  zaterdag 4 februari 2017 @ 16:06:37 #60
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168664149
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 15:37 schreef Sander166 het volgende:
Toen ik theorie-examen moest doen zat ik tussen het meest achterlijke volk dat je kan bedenken en die haalden het examen ook
Denk alleen al aan al dat petje-Golfrijdersvolk dat zich op de weg bevindt :N
pi_168664174
Theorie lessen zijn niet eens achterlijk. :')
pi_168666170
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:59 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Fietsers hebben altijd voorrang want ze nemen altijd voorrang. Dus het maakt in basis niet uit waar ze vandaan komen.
Niet iedereen woont in Amsterdam (of Leiden etc).
It was delicious.
pi_168666653
Terechte klacht, maar gewoon halen en nadat je je rijbewijs hebt allee weer vergeten.

Ik heb schijt aan alle regels en heb serieus maar 3 bekeuringen gehad in de 8 jaar dat ik nu rondrij
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168667800
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 17:46 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Niet iedereen woont in Amsterdam (of Leiden etc).
Dat is gewoon universeel binnen NL
pi_168677330
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 18:06 schreef Aiciu het volgende:
Terechte klacht, maar gewoon halen en nadat je je rijbewijs hebt allee weer vergeten.

Ik heb schijt aan alle regels en heb serieus maar 3 bekeuringen gehad in de 8 jaar dat ik nu rondrij
Ruim 5 jaar en 0 bekeuringen. En dat zegt meer over de handhaving :')
pi_168677339
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 00:10 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ruim 5 jaar en 0 bekeuringen. En dat zegt meer over de handhaving :')
Ik had er vorig jaar 10 en alle 10 voor snelheid :7
pi_168677572
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 00:10 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik had er vorig jaar 10 en alle 10 voor snelheid :7
Flitsers of staandehouding? :P
pi_168677990
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 00:21 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Flitsers of staandehouding? :P
Flitsers, had een mooie week vlak voor mijn vakantie waarbij er een hele periode mobiele flitsers stonden op de weg naar/van werk. Dat wist ik pas toen het boetes regende :7
pi_168678343
Ja *O*

Of toch nee? -O-

:?
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_168679274
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 00:36 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Flitsers, had een mooie week vlak voor mijn vakantie waarbij er een hele periode mobiele flitsers stonden op de weg naar/van werk. Dat wist ik pas toen het boetes regende :7
De laatste flitser die ik tegenkwam kon je van een kilometer afstand al zien. Busje stond mooi opvallend geparkeerd :P
pi_168679298
Ik denk niet dat ik het huidive theorie examen zou halen, begrijp me niet verkeerd. Ik rij rond de 50000 km per jaar, maar de insteek van het huidige examen is zo anders dan zeg 10 jaar terug. Maar ik vind het wel goed, gevaarherkenning en inzicht is vele malen belangrijker dan weten wat een bord voor niet parkeren aan beide zijdes van de weg betekent. Ik rij wekelijks ongeveer 1000km en ik zie te veel situaties op de weg waarvan ik denk dat men dat allang had kunnen zien aankomen.

Dat is iets wat helaas vele bestuurders missen.
  zondag 5 februari 2017 @ 04:05:07 #72
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168679364
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 10:50 schreef Andros het volgende:

Wat wel al jaren enorm storend is is de verhouding in bepaalde onderwerpen in de theorie. Toen ik 12 jaar geleden op ging voor theorie (ik word oud ;( ) bevatte de theorie enorm veel informatie over militaire colonnes die je in de praktijk van z'n lang zal ze leven niet tegen komt. En er zijn genoeg van die legerplekkies hier in de buurt (Woensdrecht, Gilze-Rijen, Oirschot). Aanstormende voorrangsvoertuigen? Een halve pagina en misschien één vraag in het examen.
Met de dreiging van Rusland kun je op een dag best een vijandige colonne tegenkomen. Dan kun je maar beter voorbereid zijn. ;)
pi_168679426
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 01:55 schreef Voszje het volgende:
CBR, niet CBS
Hier begint het al inderdaad :')
Play hard, go pro.
  Forum Admin zondag 5 februari 2017 @ 05:35:01 #74
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168679479
Die gevaar inschatting vragen zijn inderdaad gruwelijk onzinnig.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_168681235
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 05:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Die gevaar inschatting vragen zijn inderdaad gruwelijk onzinnig.
Ik had ze alle 25 goed, snap ook nog niet goed hoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')