Mijn eerste rijinstructeur kwam oorspronkelijk uit een land als Irak of Libanon. Hij zei dat die al kon autorijden toen die 12 was.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:59 schreef Fatoeman het volgende:
In turkije kun je met vijf rijlesjes of een beetje jezelf bewijzen een rijbewijs binnenharken. Wil je een mototrrijbewijs erbij hebben, dan rij je even honderd meter en heb je die ook binnen![]()
OT verder. Altijdgeslaagd.nl
Dit gedeelte van je klacht is wel terecht ja. De rest wat je gewoon kunt leren moet je niet over zeiken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:54 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
Bij 25 van deze vragen, waarvan je er 12 fout mag hebben, moet je aangeven of je moet remmen, "gas loslaten" of niets doen in een bepaalde situatie.
Geloof ik wel eigenlijk. In die landen is het echt easy. Maar ja, of het er allemaal in het verkeer ook zo veilig isquote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:01 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Mijn eerste rijinstructeur kwam oorspronkelijk uit een land als Irak of Libanon. Hij zei dat die al kon autorijden toen die 12 was.
Ik hoop dat zodra je rijbewijs in bezit is het aantal fouten richting de 0% per situatie gaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:54 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
zul je 65 vragen moeten beantwoorden. Bij 25 van deze vragen, waarvan je er 12 fout mag hebben, moet je aangeven of je moet remmen, "gas loslaten" of niets doen in een bepaalde situatie. Bij de 40 overige vragen mag je er slechts 5 (!) fout hebben.
Ik heb laatst een proefexamen gedaan en daarvan had ik 22 van de 65 vragen fout geloof ik. Vanavond was ik dus ook bezig met een proefexamen en daarvan ging die al richting meer dan 22 fout... Ik zit te twijfelen om te stoppen met alle rijlessen omdat het een fortuin kost en de kans dat ik voor dat theorie-examen zal slagen er niet echt in zit (-> structureel veel te veel fouten). Ik zal vast niet de enige zijn die niet iets wat doodnormaal is kan doen zoals autorijden puur en alleen omdat er zo een soort theorie-examen bestaat en juist daar erger ik mij aan.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 03:15 schreef Newbie114 het volgende:
Gevaarherkenning is inderdaad kut, maar als je daar een beetje nadenkt (bal, lege weg, snelheidsborden) en bij alle twijfelgevallen gewoon 'gas los' invult dan moet je dat wel kunnen halen, je hoeft er maar 13 goed te hebben.
Je bent echter wel echt oer en oerdom als je niet met wat leren & wat oefenexamens je theorie kan halen. Kan best dat je er 2 of 3 keer over doet maar dan doe je gewoon je best niet. Wat nou, moeilijk
En met "zo'n soort theorie-examen" bedoel ik uiteraard het theorie-examen in zijn huidige vorm. Theorieles is niet slecht maar de huidige moeilijkheidsgraad wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 03:24 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Ik heb laatst een proefexamen gedaan en daarvan had ik 22 van de 65 vragen fout geloof ik. Vanavond was ik dus ook bezig met een proefexamen en daarvan ging die al richting meer dan 22 fout... Ik zit te twijfelen om te stoppen met alle rijlessen omdat het een fortuin kost en de kans dat ik voor dat theorie-examen zal slagen er niet echt in zit (-> structureel veel te veel fouten). Ik zal vast niet de enige zijn die niet iets wat doodnormaal is kan doen zoals autorijden puur en alleen omdat er zo een soort theorie-examen bestaat en juist daar erger ik mij aan.
Van die gevaarinschattingsvragen wil ik wel enigszins meegaan in je mening, maar goed daar mag je - zoals eerder gezegd - er veel van fout hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:54 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
En dan ook nog eens zo impulsief! De bedenktijd om een vraag te beantwoorden varieert van 8 tot 20 seconden. Wie heeft dat nou weer bedacht? Daar wordt men juist onzeker van en geeft zomaar een antwoord, om op tijd te zijn. Dan kan iemand zich echt niet goed meer concentreren.
Wat betreft die 40 andere vragen is het echt schandalig om mensen er maar 5 fout te laten hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |