Oh, echt waar joh?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Bullshit, of je nou 17 of 25 bent, als je niet goed kan leren kan het moeilijker zijn op je 25e dan 17e, maargoed.. dan heb je altijd nog 'voorzeg-cursussen' met 100% geslaagd.
Ja, maar niet in het herkennen van sarcasme. Teringjantje.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb mn theorie en praktijk in 1x gehaald, ben ik nu baas?
Ik heet helemaal geen Jan.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar niet in het herkennen van sarcasme. Teringjantje.
Als een puber die nog op de middelbare school zit het in 1x haalt dan moet naar mijn mening iedereen het gewoon in 1x kunnen halen. Haal je het niet in 1x dan heb je er gewoon niet genoeg op geoefend.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Voor de 17 jaar is heel relevant in dit verhaal.. ?
Dat mag van mij ook welquote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:13 schreef Kuri het volgende:
Kunnen ze het niet nog wat moeilijker maken?
Dat laatste is zo waarquote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:49 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook wel![]()
Hoewel, dat mensen de regels kennen betekent niet altijd dat ze zich er ook aan houden helaas.
Ja, behalve dan mensen, zoals mijn buurjongen, met een beperking. Die heeft terwijl hij ouder is dan die 17 die jij noemt, totaal niet het vermogen van iemand met zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als een puber die nog op de middelbare school zit het in 1x haalt dan moet naar mijn mening iedereen het gewoon in 1x kunnen halen. Haal je het niet in 1x dan heb je er gewoon niet genoeg op geoefend.
Autistische zoon van een vriend van me heeft het ook in 1x gehaald. Kwestie van je beperkingen kennen en je studie daarop aan te passen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, behalve dan mensen, zoals mijn buurjongen, met een beperking. Die heeft terwijl hij ouder is dan die 17 die jij noemt, totaal niet het vermogen van iemand met zijn leeftijd.
Autisten kunnen bijzonder slim zijn. Maar in het geval van mijn buurjongen heeft hij moeite met leren, leerachterstand etc. Tsja..quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Autistische zoon van een vriend van me heeft het ook in 1x gehaald. Kwestie van je beperkingen kennen en je studie daarop aan te passen.
geloof me.. deze is niet slimquote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Autisten kunnen bijzonder slim zijn. Maar in het geval van mijn buurjongen heeft hij moeite met leren, leerachterstand etc. Tsja..
Ik geloof je ook wel, maar dan nog, ik vind dat als je het na 4-5x niet haalt en zeker je praktijk niet, dat je niet voor de staat op mag en het dan altijd haalt. Lekker je auto naast de kant mogen zetten ieder moment van het examen, dingen door de vingers zien. Dan vraag je om ongelukken..quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
geloof me.. deze is niet slim
Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Ben het helemaal met je eens. Laat je zien totaal geen inzicht te hebben dan zou het jammer maar helaas moeten zijn. Helaas heb ik al gemerkt dat het bij het CBR alleen maar om de knaken gaat die zullen dus nooit zeggen "joh, misschien is het OV iets voor je"quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel, maar dan nog, ik vind dat als je het na 4-5x niet haalt en zeker je praktijk niet, dat je niet voor de staat op mag en het dan altijd haalt. Lekker je auto naast de kant mogen zetten ieder moment van het examen, dingen door de vingers zien. Dan vraag je om ongelukken..
statistiek.. als er een miljoen mensen dat examen doen is er altijd wel eentje bij die alle twijfelgevalletjes toevallig goed gokt. Dat was jij dus.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:32 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Ik had ze alle 25 goed, snap ook nog niet goed hoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |