SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Ik weet niet of ik je nu het beste een fruitmand of een kaasplank kan sturenquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was een leuke show
Zodra ik door de chemosjit heen ben ga ik die zeer zeker weer draaien
KAASquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nu het beste een fruitmand of een kaasplank kan sturen
Nee hoor, daar hoef je je niet echt druk over te makenquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet voornamelijk metal is. Dan haak ik wel af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Sterk alkalisch natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:15 schreef robdriessen het volgende:
Wat een laffe cover is dit. Het origineel van Ugly Kid Joe was stukken beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel tof van UKJ dat ze dat nummer mochten coveren toch?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:15 schreef robdriessen het volgende:
Wat een laffe cover is dit. Het origineel van Ugly Kid Joe was stukken beter!Misschien wel een idee voor een show; cover of origineelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Ik heb zoiets een keer gedaan, velen wisten niet wat het origineel was en dat die er uberhaupt was...quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien wel een idee voor een show; cover of origineel
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nada Surf is ook underrated. Al hebben ze zoveel beters dan dit.
Lucky is een geweldige plaat. (Hoewel maar weinig mensen dit met me eens zijn)quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont moet nog steeds hun nieuwste album kopen
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hoef je je niet echt druk over te maken
Al zou er wellicht iets bij kunnen komen van metal, zal niet overlopen van metal
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Nada Surf, Franz Ferdinand, jemig, dadelijk moet ik Oscar nog complimenten gaan geven zeg!
Ja, mevrouw de waarzegster.... effe kappen nuquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Een nummer zo van Interpol zou ook leuk zijn.
En Death Cab for Cutiequote:Op woensdag 1 februari 2017 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Een nummer zo van Interpol zou ook leuk zijn.
Ik voel het gewoon aan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, mevrouw de waarzegster.... effe kappen nu
Bloc Party!quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En Death Cab for Cutie
En Queens of the Stone Age
En Panic! At The Disco
En...
En....
Zit Diaan nu alweer naast je op de bankquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, mevrouw de waarzegster.... effe kappen nu
Hoe weet jij dat ze "alweer" hier zit?quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Zit Diaan nu alweer naast je op de bank
Oeh! Goede keus. En The Ordinary Boys. En dEUS. En....quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mijn katten sporen niet. Van de 1 op de andere dag hun eten niet meer moeten
Dan verhongeren ze maar....
Zita Swoonquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh! Goede keus. En The Ordinary Boys. En dEUS. En....
Ik ben the Godmother hier hè...quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze "alweer" hier zit?
Om zichzelf te verhongeren?quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Om zichzelf te verhongeren?![]()
Echt, zeker in hongerstaking vanwege mijn weekendje weg
Ja, ga jij nou die katten aanmoedigen?quote:
Dan heeft die FOK!knokploeg tóch nog zin.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Misschien maar eens met Danny de IP adressen vergelijken.. users achterhalen en even langsgaan om ze in elkaar te schoppen.
Big Girls, You Are Beautifulquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En Death Cab for Cutie
En Queens of the Stone Age
En Panic! At The Disco
En...
En....
Dat is Mikaquote:
Ik mag het wel als ze een eigen mening hebben en laten merken wat ze wel en niet leuk vindenquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ga jij nou die katten aanmoedigen?
Zij hebben Mika gecovered?quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook wel een Queen of the Stone Age...
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mijn katten sporen niet. Van de 1 op de andere dag hun eten niet meer moeten
Dan verhongeren ze maar....
Tsss. blijf ik volgende keer wel langer weg.... zonder eten en drinken voor ze klaar te zettenquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mag het wel als ze een eigen mening hebben en laten merken wat ze wel en niet leuk vinden
Koppigheid.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Om zichzelf te verhongeren?![]()
Echt, zeker in hongerstaking vanwege mijn weekendje weg
Eet smakelijkquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Oscar, dank, maar ik word zo geacht aan het diner aan te schuiven...
Die kwam vroeger bij mij altijd achter Panic @ The Discoquote:
dan wens ik jullie weer eet smakelijk en een fijn vervolg van de avondquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Niet dat ik weet, wel dat Mika een Queen is...quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zij hebben Mika gecovered?
Mja, het andere smaakje aten ze nog wel toen ik thuis kwam. Maar deze, die ze wel vaker hebben, die moeten ze opeens niet meer. Terwijl ze in die 9 jaar nog nooit moeilijk hebben gedaan over voer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Koppigheid.
Onze kat was altijd boos/chagrijnig als we op vakantie gingen. Dan keerde ze haar rug naar ons toe. Vooral naar peaceman.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
dan wens ik jullie weer eet smakelijk en een fijn vervolg van de avond
* OscarMopperkont eens proberen gaat.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:37 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Probeer eens een andere etensbak. Tip van mijn dierenartsassistente. Meneer was uitgekeken op zijn etensbak. Die veranderd, meneer viel weer aan
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, het andere smaakje aten ze nog wel toen ik thuis kwam. Maar deze, die ze wel vaker hebben, die moeten ze opeens niet meer. Terwijl ze in die 9 jaar nog nooit moeilijk hebben gedaan over voer.
Jij niet hè, die tip is voor de poezenquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont eens proberen gaat.
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Graag gedraaid. Trustequote:Op woensdag 1 februari 2017 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Oscar bedankt voor de muziekjes![]()
Ik ga pitten
Matig.quote:
Melting dan maar vragen of hij je roosteraar wil maken!quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Blijft de stream nu weer in een loop hangen?
Ik heb Gup weer in zijn kom gegooid. Zo te horen werkt het nu weerquote:
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Melting dan maar vragen of hij je roosteraar wil maken!
Gooi er eens wat kipfiletblokjes in, of rundvlees, of vis. nooit varkensvlees, dat kunnen ze niet verteren.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont eens proberen gaat.
Ik heb het nog voor je geprobeerd....quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:43 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes Ocar en volgende keer ga ik je toch lastig vallen met 'n verzoekje
mannen.....quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het nog voor je geprobeerd....
Zonder Gutenacht Freunde...quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, bummer wel dat het zo abrupt eindigt
Jaquote:
quote:
ik had vandaag ook weer een nieuwe ervaring, kabouter 2.0 probeerde mijn sjaal in te slikkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook weer een nieuwe ervaring
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan even reclame maken voor mijn nieuwe topic:
MUZ / [Lijstjes] Top 100 van hen die niet meer onder ons zijn
Ze weet nu dat sjaals niet eetbaar zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik had vandaag ook weer een nieuwe ervaring, kabouter 2.0 probeerde mijn sjaal in te slikken
Ow oeps. Dat was zeker wel even schrikken?quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik had vandaag ook weer een nieuwe ervaring, kabouter 2.0 probeerde mijn sjaal in te slikken
hij zit in de ik steek alles in mijn mond fase, ik sabbel erop en probeer het door te slikkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze weet nu dat sjaals niet eetbaar zijn?
Ik zat er bijna bovenop en had het gelukkig in de gatenquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow oeps. Dat was zeker wel even schrikken?
En over 40 jaar zit jij weer in die fase, toch? *rent weg*quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
hij zit in de ik steek alles in mijn mond fase, ik sabbel erop en probeer het door te slikken
![]()
Mijn bier wegslikken gaat nog goed,quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En over 40 jaar zit jij weer in die fase, toch? *rent weg*
Jij bent onsterfelijkquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn bier wegslikken gaat nog goed,
over 40 jaar... dat ga ik niet meer redden
Dat dacht ik bij mijn schoonmoeder ook.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn bier wegslikken gaat nog goed,
over 40 jaar... dat ga ik niet meer redden
over 40 jaar ben ik..... boven de 100quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij mijn schoonmoeder ook.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan even reclame maken voor mijn nieuwe topic:
MUZ / [Lijstjes] Top 100 van hen die niet meer onder ons zijn
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zat er bijna bovenop en had het gelukkig in de gaten
nice!quote:
Meh, ik eet Jamiroquai zo slecht hè.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Ja mensen, de albumversie. Deel 1 en 2
Jamiroquai moet je dan ook luisteren. Op acceptabel volume.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, ik eet Jamiroquai zo slecht hè.
Dit was 1993, nu zijn we bijna 25 jaar verder en wil hij graag het derde lid van Daft Punk zijn.....quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, ik eet Jamiroquai zo slecht hè.
Klinkt best lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit was 1993, nu zijn we bijna 25 jaar verder en wil hij graag het derde lid van Daft Punk zijn.....
Ik hoor niets, wat ik ook probeerquote:
quote:
Al een kalender aangeschaft om de dagen weg te strepen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 07:44 schreef just me het volgende:
[..]![]()
zo geen zin om te werken vandaag
Oh goed idee die ga ik straks makenquote:Op donderdag 2 februari 2017 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Al een kalender aangeschaft om de dagen weg te strepen?
Op A3 formaat afdrukken op school, en op het werk neerhangen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 07:47 schreef just me het volgende:
[..]
Oh goed idee die ga ik straks maken
![]()
Mogge, wekkerquote:
quote:
handigquote:Op donderdag 2 februari 2017 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dat je je tasje met lunch in de fietsmandhebt laten zitten en daar achter komt als je al in de trein zit.
Ik kan dat.![]()
gelukkig maarquote:Op donderdag 2 februari 2017 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
niet echt. Gelukkig kan ik op werk wel wat kopen...
Dat wordt dan uitgebreid lunchen op het werk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dat je je tasje met lunch in de fietsmandhebt laten zitten en daar achter komt als je al in de trein zit.
Ik kan dat.![]()
just me is van de snaai?quote:Op donderdag 2 februari 2017 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig maar
wij hebben die luxe op school niet maar we hebben wel altijd wat te snaaien liggen in de koffiekamer.
een aftelkalender, voor mijn cliënten werkte dat altijd erg goedquote:Op donderdag 2 februari 2017 07:47 schreef just me het volgende:
[..]
Oh goed idee die ga ik straks maken
![]()
quote:
Jep, score is nu één pakje bosvruchten graan biscuitsquote:
dan zal het voor mij ook goed werkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een aftelkalender, voor mijn cliënten werkte dat altijd erg goed
maar is het nu definitief?quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Jep, score is nu één pakje bosvruchten graan biscuits
[..]
dan zal het voor mij ook goed werken
De eerste winst is binnen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, score is nu één pakje bosvruchten graan biscuits
Nee ik wacht nog op de definitieve berekening, maar ik doe alvast alsofquote:
zo nog even wat fruit scoren, de kinderen krijgen 3 dagen per week fruit maar ze laten veel liggenquote:
Kinderen van tegenwoordigquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op de definitieve berekening, maar ik doe alvast alsof
ik denk dat ik dan per 1-9 hier weg ben, heb ik toch mooi 16 jaar gewerkt op school
[..]
zo nog even wat fruit scoren, de kinderen krijgen 3 dagen per week fruit maar ze laten veel liggen![]()
Lafste aanval ooit blijft niet onbestraftquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kinderen van tegenwoordig
Al wordt het 1-12..... so be it.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan per 1-9 hier weg ben, heb ik toch mooi 16 jaar gewerkt op school
Pauper jugendquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lafste aanval ooit blijft niet onbestraft
Tikkeltje vals wel, he never knew what hit him..quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:42 schreef Karzai het volgende:
ja hij had waarschijnlijk iets te vereffenen, niet goed te praten natuurlijk
aangifte doen kannie dokken of taakstraf doenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tikkeltje vals wel, he never knew what hit him..
jeuh wat triestquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lafste aanval ooit blijft niet onbestraft
Jaaaaaaaaaaaa, maar denk eens aan al die street credits die hij nu van zijn matties krijgtquote:
In de jeugdinrichting, of TBS kliniekquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:34 schreef Karzai het volgende:
daar zal ie nog spijt van krijgen in z'n latere leven
ow ja, daar is het mis gegaan in mijn leven, ik heb geen mattiesquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, maar denk eens aan al die street credits die hij nu van zijn matties krijgt
verzachtende omstandighedenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
In de jeugdinrichting, of TBS kliniek
N'awwwwquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:39 schreef just me het volgende:
[..]
[quote]
ow ja, daar is het mis gegaan in mijn leven, ik heb geen matties
Gebruiken ze wasverzachter daar?quote:[..]
verzachtende omstandigheden![]()
jep en daardoor krijg je softiesquote:
Hij kan daar inderdaad nog last van krijgen. Als het wordt geregistreerd in de justitiële documentatie kan dat misschien problemen opleveren voor bepaalde functies.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:34 schreef Karzai het volgende:
daar zal ie nog spijt van krijgen in z'n latere leven
Ga je dan met pensioen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
zo nog even wat fruit scoren, de kinderen krijgen 3 dagen per week fruit maar ze laten veel liggen![]()
als het enigszins kan wel, ik krijg een goed pensioen van mijn ex man en ik wil dit naar voren halen, ik ben nu nog gezond en wil ik nog kunnen genieten van de mooie dingen van het leven.quote:
Hij is minderjarig, en een (relatief) klein vergrijp zoals dit zal van zijn strafblad geschrapt worden zodra hij 18 is. Helaas.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
Hij kan daar inderdaad nog last van krijgen. Als het wordt geregistreerd in de justitiële documentatie kan dat misschien problemen opleveren voor bepaalde functies.
En al die oudjes maar klagen dat ze het zo slecht hebben en dat ze maar 2 keer per week mogen douchen. Tssk!quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:14 schreef just me het volgende:
als het enigszins kan wel, ik krijg een goed pensioen van mijn ex man en ik wil dit naar voren halen, ik ben nu nog gezond en wil ik nog kunnen genieten van de mooie dingen van het leven.
![]()
dan zullen we het maar niet hebben over hoevaak per dag de tena verschoond gaat wordenquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En al die oudjes maar klagen dat ze het zo slecht hebben en dat ze maar 2 keer per week mogen douchen. Tssk!
Tof!quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
als het enigszins kan wel, ik krijg een goed pensioen van mijn ex man en ik wil dit naar voren halen, ik ben nu nog gezond en wil ik nog kunnen genieten van de mooie dingen van het leven.
![]()
groot gelijkquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Zo werkt het niet!quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij is minderjarig, en een (relatief) klein vergrijp zoals dit zal van zijn strafblad geschrapt worden zodra hij 18 is. Helaas.
geniet ervan! En dan over een paar jaar AOW en je eigen pensioen erbijquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
paar jaar.... over één jaarquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geniet ervan! En dan over een paar jaar AOW en je eigen pensioen erbij
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen die dat soort plaatjes maken vaak de Nederlandse taal niet voldoende machtig zijn.quote:
joh, ik probeerde er wat jaartjes voor je af te smokkelenquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
paar jaar.... over één jaar
* just me het is een jongerenforum hier
![]()
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind sws dat er soms heel slecht Nederlands wordt geschreven. De pubers voorop.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen die dat soort plaatjes maken vaak de Nederlandse taal niet voldoende machtig zijn.
"ander soort volk DAT"
</taalnazi>
Sommige managers kunnen ook kontenkruipen als de bestequote:
AOW pas over 10 jaar.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
paar jaar.... over één jaar
* just me het is een jongerenforum hier
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind sws dat er soms heel slecht Nederlands wordt geschreven. De pubers voorop.
Dat kan in 1 woord: Niets.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]Zo zat ik gisteren een Amerikaan uit te leggen wat "Ik neuk jullie allemaal de moeder" betekent!
it's what's colloquially called "Murks", or "Murkish"...quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]Zo zat ik gisteren een Amerikaan uit te leggen wat "Ik neuk jullie allemaal de moeder" betekent!
quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
it's what's colloquially called "Murks", or "Murkish"...
Slang used by dumbass kids who think streetlife and thugging is the coolest thing ever. Comprised of a mix between Turkish and Moroccan, generally being spoken by sad dutch kids.
zoiets?
Greg Shapiroquote:
Deze is trouwens nog leuker:quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Greg ShapiroGeniale vent, heb een show van hem gezien, live.. Droog
Nog leuker wanneer je het geluid erbij hoort, neem ik aan?quote:
allemaal nederlanders denk niet dat het in amerika is bekekenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog leuker wanneer je het geluid erbij hoort, neem ik aan?
Gezien hoeveel miljoenen keren het oorspronkelijke filmpje bekeken is, is er wel kans dat dit filmpje ook door wat Amerikanen is gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
allemaal nederlanders denk niet dat het in amerika is bekeken
helemaal niets inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Je hebt zelfs met een koptelefoon geen geluid?
oeh! Welk een lumineus ideequote:
die heb ik van tijd tot tijdquote:
oh ja, koffie.quote:
quote:
Smaakt vast beter dan hier, paar keer hier gehaald, wasn't impressedquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]Mijn vriendin moest lachen toen ze dat hier bij de groente en fruit zag liggen!
Dat spul woekert daar overal en je kunt een hele baal van die plantjes met dat fruit kopen voor 10 of 20 cent!
ik heb het ook in mijn tuin in Utrecht gekweekt, gewoon wat restjes van het fruit in de tuin gemikt, genoeg zaadjes zitten daar inquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]Mijn vriendin moest lachen toen ze dat hier bij de groente en fruit zag liggen!
Dat spul woekert daar overal en je kunt een hele baal van die plantjes met dat fruit kopen voor 10 of 20 cent!
mijn vader wel, ik pasquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Durian
[ afbeelding ]
Deze al geproefd?
Mijn vader verbouwde het een keer in z'n tuin omdat hij nieuwsgierig was hoe het smaakte.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Smaakt vast beter dan hier, paar keer hier gehaald, wasn't impressed
Ah da's wel leuk!quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het ook in mijn tuin in Utrecht gekweekt, gewoon wat restjes van het fruit in de tuin gemikt, genoeg zaadjes zitten daar in
Tip: Neus dicht als je het eet. Dan ruik je het niet, en het smaakt naar bananenroomijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
voor jou vervelender dan voor onsquote:Op donderdag 2 februari 2017 18:08 schreef Melting het volgende:
Druk op het werk. Kan morgen dus geen vrij hebben, dus helaas vandaag geen Golden oldies.
* just me kan eventjes meeluisterenquote:Op donderdag 2 februari 2017 18:10 schreef Stien_Struis het volgende:
Wel. 19:00 - 21:00 DJ Symph All that 60's
Whut?quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:08 schreef Melting het volgende:
Druk op het werk. Kan morgen dus geen vrij hebben, dus helaas vandaag geen Golden oldies.
Mijn stagiair had vandaag zijn laatste dag, een andere collega is ziek.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:14 schreef just me het volgende:
[..]
voor jou vervelender dan voor ons
N'awwwquote:Op donderdag 2 februari 2017 18:08 schreef Melting het volgende:
Sorry.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whut?
Lig klaar onder de parasol...
Jammer, maar helaas.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:08 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:10 schreef Stien_Struis het volgende:
Wel. 19:00 - 21:00 DJ Symph All that 60's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er klaar voor...moet je niet in het andere topic zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik ben er klaar voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben helemaal niet jaloers.![]()
![]()
Make love, not war ☮
Ik hoef alleen morgenochtend nog aan de poets en dan ookquote:
Einde van de middag kan wel.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:31 schreef peaceman het volgende:
Kan er morgen overdag iemand met mij testen? Zo ja dan zou dat mooi zijn en bij een succesvolle test zou ik morgenavond willen draaien als er ruimte is.![]()
Oh en weekend!!!
Ik ben er klaar voor...zal wel erg heet zijn daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks voor mij...
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Einde van de middag kan wel.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Einde van de middag kan wel.
ik wel, ik kan zo kotsen als ik er weer aan denkquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Durian
[ afbeelding ]
Deze al geproefd?
36 Graden in de schaduw...quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal wel erg heet zijn daar![]()
Niks voor mij...
Ja, gecorrigeerd...quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:31 schreef just me het volgende:
[..]
moet je niet in het andere topic zijn
ik zag het te laatquote:
oh dan zou ik in de zon gaan zitten... ik hou niet van die hitte..quote:
toch wil ik voor de zekerheid ff testen. Maar ik ga er wel vanuit dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgens mij staat alles al goed, laatste keer was het puur server probleem.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil niet meer ziek zijn. Nu is de ellende richting longen afgezakt, ik hijg en kuch als een bejaarde, naast dat mijn neus dicht zit en mijn oren pijn doen
al meer dan een week, ik keek ook een beetje raarquote:Op donderdag 2 februari 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nu alweer paaseitjes in de supermarkt
en de oliebollen dan?quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
oh lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
I know, ook dat heb ik meegemaakt in de USA...quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
36 graden met 30% is prima te doen, met 80% staat bij elke beweging het zweet in de bilnaad.
Bah... Misschien eens naar huisarts als het erger wordt ipv minder?quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil niet meer ziek zijn. Nu is de ellende richting longen afgezakt, ik hijg en kuch als een bejaarde, naast dat mijn neus dicht zit en mijn oren pijn doen
Ik zag ze ook liggenquote:Op donderdag 2 februari 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
als ik ze zie ga ik ze niet laten liggenquote:
Lekker! Maar ik weiger ze nu al te kopen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
nah, huisarts kan ook niks doen, zolang het geen longontsteking of iets dergelijks wordt (en dat heb ik nog nooit gehad). Zelfzorgmedicatie, rustig aan doen en veel drinken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bah... Misschien eens naar huisarts als het erger wordt ipv minder?
Dat belooft wat. Hopen dat de wifi hier het houdt...quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:49 schreef Symphonic het volgende:
Of je geluid stopt er even helemaal mee
Maar ik heb het weer aangevloekt
doe dat dan ookquote:Op donderdag 2 februari 2017 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfzorgmedicatie, rustig aan doen en veel drinken.
mijn usb codec deed moeilijk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat belooft wat. Hopen dat de wifi hier het houdt...
veel drinken is altijd goed.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nah, huisarts kan ook niks doen, zolang het geen longontsteking of iets dergelijks wordt (en dat heb ik nog nooit gehad). Zelfzorgmedicatie, rustig aan doen en veel drinken.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik doe nog snel even een afkoelduik...
Okay.... dat doen dan maar!!quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nah, huisarts kan ook niks doen, zolang het geen longontsteking of iets dergelijks wordt (en dat heb ik nog nooit gehad). Zelfzorgmedicatie, rustig aan doen en veel drinken.
ik had vandaag de omgekeerde wereld, ipv eten aan mijn kinderen mee te geven, kreeg ik van Merel gisteren eten mee. Ze had eten over; te weinig voor haar gezin en het was ruim genoeg voor mijquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:00 schreef Symphonic het volgende:
Even ruzie met het wachtwoord. Opgelost.
goed geregeldquote:Op donderdag 2 februari 2017 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik had vandaag de omgekeerde wereld, ipv eten aan mijn kinderen mee te geven, kreeg ik van Merel gisteren eten mee. Ze had eten over; te weinig voor haar gezin en het was ruim genoeg voor mij
Behalve een fatsoenlijke show draaien danquote:
Helaas welquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik mijn Demisjurk nog 1 keer aantrekken?
ja leukquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik mijn Demisjurk nog 1 keer aantrekken?
heb je ook een strakke spijkerbroek aan of kun je gewoon zo hoog zingenquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek zingt even mee en laat zijn stembanden even flapperen
Kopstemquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:10 schreef just me het volgende:
[..]
heb je ook een strakke spijkerbroek aan of kun je gewoon zo hoog zingen
Schandalig. Zoek maar een fatsoenlijk resort op, dan!quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar de verbinding trekt het hier niet...
Hun origineel was inderdaad beterquote:
Je hebt het in ieder geval geprobeerd, heel tofquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar de verbinding trekt het hier niet...
Natuurlijk. Wanneer?quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:13 schreef peaceman het volgende:
Wil iemand voor mij een testtijd plannen?
Fuck resorts!quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schandalig. Zoek maar een fatsoenlijk resort op, dan!
Mja, misschien hebben ze daar wel een fatsoenlijke internetverbindingquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Fuck resorts!
Ik ben geen dier dat zich op laat sluiten...
heb je thuis geen sauna ?quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont mist London nu
En z'n hotel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |