Ga je dan met pensioen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op de definitieve berekening, maar ik doe alvast alsof
ik denk dat ik dan per 1-9 hier weg ben, heb ik toch mooi 16 jaar gewerkt op school
[..]
zo nog even wat fruit scoren, de kinderen krijgen 3 dagen per week fruit maar ze laten veel liggen![]()
als het enigszins kan wel, ik krijg een goed pensioen van mijn ex man en ik wil dit naar voren halen, ik ben nu nog gezond en wil ik nog kunnen genieten van de mooie dingen van het leven.quote:
Hij is minderjarig, en een (relatief) klein vergrijp zoals dit zal van zijn strafblad geschrapt worden zodra hij 18 is. Helaas.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
Hij kan daar inderdaad nog last van krijgen. Als het wordt geregistreerd in de justitiële documentatie kan dat misschien problemen opleveren voor bepaalde functies.
En al die oudjes maar klagen dat ze het zo slecht hebben en dat ze maar 2 keer per week mogen douchen. Tssk!quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:14 schreef just me het volgende:
als het enigszins kan wel, ik krijg een goed pensioen van mijn ex man en ik wil dit naar voren halen, ik ben nu nog gezond en wil ik nog kunnen genieten van de mooie dingen van het leven.
![]()
dan zullen we het maar niet hebben over hoevaak per dag de tena verschoond gaat wordenquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En al die oudjes maar klagen dat ze het zo slecht hebben en dat ze maar 2 keer per week mogen douchen. Tssk!
Tof!quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
als het enigszins kan wel, ik krijg een goed pensioen van mijn ex man en ik wil dit naar voren halen, ik ben nu nog gezond en wil ik nog kunnen genieten van de mooie dingen van het leven.
![]()
groot gelijkquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Zo werkt het niet!quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij is minderjarig, en een (relatief) klein vergrijp zoals dit zal van zijn strafblad geschrapt worden zodra hij 18 is. Helaas.
geniet ervan! En dan over een paar jaar AOW en je eigen pensioen erbijquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
paar jaar.... over één jaarquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geniet ervan! En dan over een paar jaar AOW en je eigen pensioen erbij
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen die dat soort plaatjes maken vaak de Nederlandse taal niet voldoende machtig zijn.quote:
joh, ik probeerde er wat jaartjes voor je af te smokkelenquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
paar jaar.... over één jaar
* just me het is een jongerenforum hier
![]()
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind sws dat er soms heel slecht Nederlands wordt geschreven. De pubers voorop.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen die dat soort plaatjes maken vaak de Nederlandse taal niet voldoende machtig zijn.
"ander soort volk DAT"
</taalnazi>
Sommige managers kunnen ook kontenkruipen als de bestequote:
AOW pas over 10 jaar.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
paar jaar.... over één jaar
* just me het is een jongerenforum hier
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind sws dat er soms heel slecht Nederlands wordt geschreven. De pubers voorop.
Dat kan in 1 woord: Niets.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]Zo zat ik gisteren een Amerikaan uit te leggen wat "Ik neuk jullie allemaal de moeder" betekent!
it's what's colloquially called "Murks", or "Murkish"...quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]Zo zat ik gisteren een Amerikaan uit te leggen wat "Ik neuk jullie allemaal de moeder" betekent!
quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
it's what's colloquially called "Murks", or "Murkish"...
Slang used by dumbass kids who think streetlife and thugging is the coolest thing ever. Comprised of a mix between Turkish and Moroccan, generally being spoken by sad dutch kids.
zoiets?
Greg Shapiroquote:
Deze is trouwens nog leuker:quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Greg ShapiroGeniale vent, heb een show van hem gezien, live.. Droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |