een aftelkalender, voor mijn cliënten werkte dat altijd erg goedquote:Op donderdag 2 februari 2017 07:47 schreef just me het volgende:
[..]
Oh goed idee die ga ik straks maken
![]()
quote:
Jep, score is nu één pakje bosvruchten graan biscuitsquote:
dan zal het voor mij ook goed werkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een aftelkalender, voor mijn cliënten werkte dat altijd erg goed
maar is het nu definitief?quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Jep, score is nu één pakje bosvruchten graan biscuits
[..]
dan zal het voor mij ook goed werken
De eerste winst is binnen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, score is nu één pakje bosvruchten graan biscuits
Nee ik wacht nog op de definitieve berekening, maar ik doe alvast alsofquote:
zo nog even wat fruit scoren, de kinderen krijgen 3 dagen per week fruit maar ze laten veel liggenquote:
Kinderen van tegenwoordigquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op de definitieve berekening, maar ik doe alvast alsof
ik denk dat ik dan per 1-9 hier weg ben, heb ik toch mooi 16 jaar gewerkt op school
[..]
zo nog even wat fruit scoren, de kinderen krijgen 3 dagen per week fruit maar ze laten veel liggen![]()
Lafste aanval ooit blijft niet onbestraftquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kinderen van tegenwoordig
Al wordt het 1-12..... so be it.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op de definitieve berekening, maar ik doe alvast alsof
ik denk dat ik dan per 1-9 hier weg ben, heb ik toch mooi 16 jaar gewerkt op school
Pauper jugendquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lafste aanval ooit blijft niet onbestraft
Tikkeltje vals wel, he never knew what hit him..quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:42 schreef Karzai het volgende:
ja hij had waarschijnlijk iets te vereffenen, niet goed te praten natuurlijk
aangifte doen kannie dokken of taakstraf doenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tikkeltje vals wel, he never knew what hit him..
jeuh wat triestquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lafste aanval ooit blijft niet onbestraft
Jaaaaaaaaaaaa, maar denk eens aan al die street credits die hij nu van zijn matties krijgtquote:
In de jeugdinrichting, of TBS kliniekquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:34 schreef Karzai het volgende:
daar zal ie nog spijt van krijgen in z'n latere leven
ow ja, daar is het mis gegaan in mijn leven, ik heb geen mattiesquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, maar denk eens aan al die street credits die hij nu van zijn matties krijgt
verzachtende omstandighedenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
In de jeugdinrichting, of TBS kliniek
N'awwwwquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:39 schreef just me het volgende:
[..]
[quote]
ow ja, daar is het mis gegaan in mijn leven, ik heb geen matties
Gebruiken ze wasverzachter daar?quote:[..]
verzachtende omstandigheden![]()
jep en daardoor krijg je softiesquote:
Hij kan daar inderdaad nog last van krijgen. Als het wordt geregistreerd in de justitiële documentatie kan dat misschien problemen opleveren voor bepaalde functies.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:34 schreef Karzai het volgende:
daar zal ie nog spijt van krijgen in z'n latere leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |