Meh, ik eet Jamiroquai zo slecht hè.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Ja mensen, de albumversie. Deel 1 en 2
Jamiroquai moet je dan ook luisteren. Op acceptabel volume.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, ik eet Jamiroquai zo slecht hè.
Dit was 1993, nu zijn we bijna 25 jaar verder en wil hij graag het derde lid van Daft Punk zijn.....quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, ik eet Jamiroquai zo slecht hè.
Klinkt best lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit was 1993, nu zijn we bijna 25 jaar verder en wil hij graag het derde lid van Daft Punk zijn.....
Ik hoor niets, wat ik ook probeerquote:
quote:
Al een kalender aangeschaft om de dagen weg te strepen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 07:44 schreef just me het volgende:
[..]![]()
zo geen zin om te werken vandaag
Oh goed idee die ga ik straks makenquote:Op donderdag 2 februari 2017 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Al een kalender aangeschaft om de dagen weg te strepen?
Op A3 formaat afdrukken op school, en op het werk neerhangen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 07:47 schreef just me het volgende:
[..]
Oh goed idee die ga ik straks maken
![]()
Mogge, wekkerquote:
quote:
handigquote:Op donderdag 2 februari 2017 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dat je je tasje met lunch in de fietsmandhebt laten zitten en daar achter komt als je al in de trein zit.
Ik kan dat.![]()
gelukkig maarquote:Op donderdag 2 februari 2017 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
niet echt. Gelukkig kan ik op werk wel wat kopen...
Dat wordt dan uitgebreid lunchen op het werk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dat je je tasje met lunch in de fietsmandhebt laten zitten en daar achter komt als je al in de trein zit.
Ik kan dat.![]()
just me is van de snaai?quote:Op donderdag 2 februari 2017 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig maar
wij hebben die luxe op school niet maar we hebben wel altijd wat te snaaien liggen in de koffiekamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |