Ik heb het nog voor je geprobeerd....quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:43 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes Ocar en volgende keer ga ik je toch lastig vallen met 'n verzoekje
mannen.....quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het nog voor je geprobeerd....
Zonder Gutenacht Freunde...quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, bummer wel dat het zo abrupt eindigt
Jaquote:
quote:
ik had vandaag ook weer een nieuwe ervaring, kabouter 2.0 probeerde mijn sjaal in te slikkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook weer een nieuwe ervaring
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan even reclame maken voor mijn nieuwe topic:
MUZ / [Lijstjes] Top 100 van hen die niet meer onder ons zijn
Ze weet nu dat sjaals niet eetbaar zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik had vandaag ook weer een nieuwe ervaring, kabouter 2.0 probeerde mijn sjaal in te slikken
Ow oeps. Dat was zeker wel even schrikken?quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik had vandaag ook weer een nieuwe ervaring, kabouter 2.0 probeerde mijn sjaal in te slikken
hij zit in de ik steek alles in mijn mond fase, ik sabbel erop en probeer het door te slikkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze weet nu dat sjaals niet eetbaar zijn?
Ik zat er bijna bovenop en had het gelukkig in de gatenquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow oeps. Dat was zeker wel even schrikken?
En over 40 jaar zit jij weer in die fase, toch? *rent weg*quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
hij zit in de ik steek alles in mijn mond fase, ik sabbel erop en probeer het door te slikken
![]()
Mijn bier wegslikken gaat nog goed,quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En over 40 jaar zit jij weer in die fase, toch? *rent weg*
Jij bent onsterfelijkquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn bier wegslikken gaat nog goed,
over 40 jaar... dat ga ik niet meer redden
Dat dacht ik bij mijn schoonmoeder ook.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn bier wegslikken gaat nog goed,
over 40 jaar... dat ga ik niet meer redden
over 40 jaar ben ik..... boven de 100quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij mijn schoonmoeder ook.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan even reclame maken voor mijn nieuwe topic:
MUZ / [Lijstjes] Top 100 van hen die niet meer onder ons zijn
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zat er bijna bovenop en had het gelukkig in de gaten
nice!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |