SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.blablablabla
Ja, eens. Maar één game is niet genoeg.quote:
Gooi die randompostgenerator eens een keer het raam uit en ga eens normale posts uit je vingers krijgen.quote:
Kan niet anders.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar dus weer kampioen
Ik word gewoon gedisst door een maagd hierquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gooi die randompostgenerator eens een keer het raam uit en ga eens normale posts uit je vingers krijgen.
Rtl 5 is heel kutquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Man, man, man wat een kutprogramma is de smaakpolitie.
Tsja, Rutte is ook nog steeds vrijgezel en die is Minister-President.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik word gewoon gedisst door een maagd hier..
Ik denk niet dat je met een maagd te maken hebt. Gisteren bij het verlaten van je moeders huis loste Stijn mij afquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik word gewoon gedisst door een maagd hier..
Maar die is geen maagd meer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Rutte is ook nog steeds vrijgezel en die is Minister-President.
Was het niet z'n zusje?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met een maagd te maken hebt. Gisteren bij het verlaten van je moeders huis loste Stijn mij af
Is geen maagd johquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Rutte is ook nog steeds vrijgezel en die is Minister-President.
Jij weet meer? Hoe voelde hij?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar die is geen maagd meer.
Ja.. Hij maakte schoon nadat JanCees was langs geweest.. Ben je mooi klaar mee..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met een maagd te maken hebt. Gisteren bij het verlaten van je moeders huis loste Stijn mij af
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij weet meer? Hoe voelde hij?
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar die is geen maagd meer.
Haha. Campingganger gespot.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt dan goed uit dat het op SBS is.
Nu voel ik mij vies.
Vrijwillig naar dé campingzender kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu voel ik mij vies.
Snap wel dat je moeder nu bezig is dat ze het niet meer doet voor je dat je het houdt bij 1x per week.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb mijzelf pikstraf gegeven.. Tot 1 augustus, dus precies een half jaar, mag ik nog eenmaal per week fappen..
Hoeft hij niet perse geneukt te hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat Mark in het verleden wel relaties heeft gehad.
Hallo.. Mijn zus is neerlandicus.. Interesse?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap wel dat je moeder nu bezig is dat ze het niet meer doet voor je dat je het houdt bij 1x per week.
Pics van je zus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hallo.. Mijn zus is neerlandicus.. Interesse?
Het is mijn verwachting van wel, maar zeker weten doe ik het inderdaad niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft hij niet perse geneukt te hebben
Ik bleef hangen tijdens het zappenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrijwillig naar dé campingzender kijken?
Ik maakte hem.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt het over onlogisch he.
Ik kijk altijd met plezier naar de smaakpolitie. Behalve als ze een certificaat krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bleef hangen tijdens het zappen
GGMM heeft wat moeite met het incasseren.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Valt het jullie ook op dat GGMM eieren voor zijn geld heeft gekozen en met de noorderzon is vertrokken na mijn mokerharde diss?
Is hij behalve dom ook dik dan?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
GGMM begint toch een beetje de Davy van de SC te worden.
Ouchquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
GGMM begint toch een beetje de Davy van de SC te worden.
Uitdelen en incasseren dat is het motto!quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft wat moeite met het incasseren.
Die voiceover is wel echt kut. Weeeestlâaaannnquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met plezier naar de smaakpolitie. Behalve als ze een certificaat krijgen.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter deze foto? Ik vraag het me serieus af.
Gek, want er zijn vrouwen in zijn familie, zijn moeder om maar een willekeurig voorbeeld te noemen, die daar dan weer weinig moeite mee hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft wat moeite met het incasseren.
9/11?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het gaat toch over de 9/10 man.
Net als wij allemaal, uit zijn moeder.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:41 schreef napoleonfour het volgende:
Waar komt n1ek vandaan eigenlijk?
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als wij allemaal, uit zijn moeder.
Waarom ben je zo hard opzoek naar bevestiging?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Valt het jullie ook op dat GGMM eieren voor zijn geld heeft gekozen en met de noorderzon is vertrokken na mijn mokerharde diss?
Snel typen op mobiel joh dan boeit interpunctie even niet. Het is al een wonder dat er geen typfouten tussen zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hallo.. Mijn zus is neerlandicus.. Interesse?
Media BTFOquote:More Americans approve of Trump’s travel ban than disapprove – poll
Published time: 1 Feb, 2017 13:26
Edited time: 1 Feb, 2017 19:03
Get short URL
A pro-Trump demonstrator at Los Angeles International Airport, California, U.S., January 29, 2017. © Ted Soqui / Reuters
Despite nationwide protests and several major Republican figures speaking out against President Trump’s controversial travel ban, a new poll has revealed that more Americans actually support the ban than oppose it.
A Reuters/Ipsos opinion poll released on Tuesday found that 49 percent of Americans approved of the executive order to ban citizens from seven mostly Muslim countries from entering the US. Forty-one percent disapproved.
Some 53 percent of Democrats said they “strongly disagree” with the decision. They were also more than three times as likely as Republicans to say that the US “should continue to take in immigrants and refugees.”
© Reuters
Meanwhile, 51 percent of Republicans said they “strongly agree” with the ban, and were more than three times as likely to agree that “banning people from Muslim countries is necessary to prevent terrorism.”
Thirty-one percent of respondents said the ban made them feel safer, compared to 26 percent who said it made them feel less safe. Forty-three percent said they “didn’t know.”
Republicans were more likely to say the ban made them feel safer, at 58 percent, while only 10 percent of Democrats felt the same.
Read more
San Francisco City Attorney Dennis Herrera (L) and Mayor Ed Lee © Kate Munsch / ReutersLawsuits pile up against Trump travel ban and anti-sanctuary city executive orders
When asked whether the US should welcome Christian refugees, but not Muslim ones, 72 percent of Democrats disagreed, compared to 45 percent of Republicans.
And finally, 68 percent of Republicans agreed that the travel ban is setting a “good example” of how to confront terrorism, while 70 percent of Democrats said it’s a bad example.
The poll comes amid worldwide protests of Trump’s executive order, which suspends the admission of citizens from Iran, Iraq, Libya, Somalia, Sudan, Syria, and Yemen for 120 days.
UN human rights experts said on Wednesday that the ban contravenes international law and could have devastating effects for those at risk of facing inhumane treatment in their home countries.
"Such an order is clearly discriminatory based on one’s nationality and leads to increased stigmatization of Muslim communities," the experts said in a statement, as quoted by Reuters.
"Recent US policy on immigration also risks people being returned, without proper individual assessments and asylum procedures, to places in which they risk being subjected to torture and other cruel, inhuman or degrading treatment, in direct contravention of international humanitarian and human rights laws which uphold the principle of non-refoulement," they added.
The ban has also been widely criticized by Democrats, as well as several Republicans, including senators John McCain (AZ) and Lindsey Graham (SC).
“This executive order sends a signal, intended or not, that America does not want Muslims coming into our country,” the senators said in a joint statement.
Meanwhile, Trump has denied allegations that the ban targets Muslims because of their faith, but is rather intended to keep people out of the US from countries afflicted by terrorism who could pose a threat.
“This is not about religion,” Trump said in a Friday statement. “This is about terror and keeping our country safe.”
The Reuters/Ispos poll, which was conducted online on January 30-31, surveyed 1,201 people from all 50 states, including 453 Democrats and 478 Republicans. It has a margin of error of three percentage points for the entire sample and five percentage points for Democrats and Republicans.
Deze is wat ver gezocht. Ik geef het een 5,5je voor de moeite. Ik houd vertrouwen in je.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gek, want er zijn vrouwen in zijn familie, zijn moeder om maar een willekeurig voorbeeld te noemen, die daar dan weer weinig moeite mee hebben
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als wij allemaal, uit zijn moeder.
Ja, vast.. Ga fietsen, joh..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snel typen op mobiel joh dan boeit interpunctie even niet. Het is al een wonder dat er geen typfouten tussen zitten.
Onlo is een heel onzeker persoon.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben je zo hard opzoek naar bevestiging?
Zielig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onlo is een heel onzeker persoon.
Helemaal vanuit Brugge?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:44 schreef Smoofie het volgende:
Moet immers naar je moeder en zusje fietsen
Laat Lex erbuiten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:44 schreef Smoofie het volgende:
En dan weer dat kuteind terug omdat je te weinig geld bij je had..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:44 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is het met je zus eigenlijk? Mag dat scheiden wel bij jullie geloof?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlo zal er vast zo een moedergrapje uitpersen over zijn zoektocht naar bevestiging.
Neuh. Het is grappig te zien dat GGMM niet meer thuis geeft maar toch maar even reageert om te laten zien dat ie er is. Over een bevestiging gesproken.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlo zal er vast zo een moedergrapje uitpersen over zijn zoektocht naar bevestiging.
Is het alweer een uur geleden?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pin gewoon in het spleetje van je zusjequote:Op woensdag 1 februari 2017 20:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En dan weer dat kuteind terug omdat je te weinig geld bij je had..
Mijn zus is mijn broer.. Dat weet je best.. Lamstraal..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik pin gewoon in het spleetje van je zusje
Nu jij er bent wordt het weer gezellig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:46 schreef Scrummie het volgende:
dopfles, scrupuleus, Elan, Befbekje.
Deze SC heeft betere en leukere tijden gekend, just sayin'.
Eens. Deze SC begint oprecht de kanker van FOK te worden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:46 schreef Scrummie het volgende:
In de cowboytijden met Rens zekerquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:46 schreef Scrummie het volgende:
Slotje dan maar?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Deze SC begint oprecht de kanker van FOK te worden.
Ik heb zin om iemand helemaal de tyfus te schelden dus ik denk niet dat de gezelligheid van mij moet komen vanavond.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu jij er bent wordt het weer gezellig.
Shit, dan heeft je moeder van al die bezoekers gewoon een dochter gekregen waarvan je dat niet wistquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu jij er bent wordt het weer gezellig.
Van mij mag je, oprecht.quote:
Niemand, tenzij..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:48 schreef GGMM het volgende:
Maar dat durf je toch niet, dus wie houden we voor de gek?
Hahaha.. Domme, domme, domme, domme kutmongool dat je d'r zit..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shit, dan heeft je moeder van al die bezoekers gewoon een dochter gekregen waarvan je dat niet wistDit vind ik serieus best kut voor je bruh.
Dat is dan ook nergens voor nodig, dat sluiten. Dat wil ook niemand verder.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:48 schreef GGMM het volgende:
Maar dat durf je toch niet, dus wie houden we voor de gek?
Spaar je moeder.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zin om iemand helemaal de tyfus te schelden dus ik denk niet dat de gezelligheid van mij moet komen vanavond.
Het gaat niet om willen. Het gaat erom wat er goed is voor VBL.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dan ook nergens voor nodig, dat sluiten. Dat wil ook niemand verder.
Volgens mij is VBL prima actiefquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat niet om willen. Het gaat erom wat er goed is voor VBL.
Haha, ze zei net al dat ze een klant wat wijs had gemaakt. Was jij dus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Spaar je moeder.
Die heb ik net nog hard geraakt.
Dat was eerst op 5?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu voel ik mij vies.
Zodra jij je eerste drie keer stemmen achter de rug hebt, dan pas mag je over meningen gaan meepraten, jochie..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik deel de mening van Scrummie, behalve Elan op zijn lijstje.
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is VBL prima actief
Toen GGMM de hele boel dicht gooide hier?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaaaa, de vorige keer was ook een Topshow met o.a. kapiteintje
Stel; de SC krijgt een slotje. Hoeveel uur verwacht jij gejank, gekrijs en alles wat daarbij hoort?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan mij de rest van VBL nou schelen. Ik post hier en in het Feyenoord topic en soms verdwaal ik in wat live topics of om tong80 te pesten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
In alle clubtopics wordt voldoende gepost, tijdens livewedstrijden ook genoeg. Wat moet er dan meer komen volgens jou?quote:
Normaal doen tegen Ajacied442.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zodra jij je eerste drie keer stemmen achter de rug hebt, dan pas mag je over meningen gaan meepraten, jochie..
Ik heb nog een akkertje voor je die je kunt ploegen..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan mij de rest van VBL nou schelen. Ik post hier en in het Feyenoord topic en soms verdwaal ik in wat live topics of om tong80 te pesten.
Uren? Maanden Stijnquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel; de SC krijgt een slotje. Hoeveel uur verwacht jij gejank, gekrijs en alles wat daarbij hoort?
Even door de zure appel heenbijten. We zijn hier toch niet om vrienden te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel; de SC krijgt een slotje. Hoeveel uur verwacht jij gejank, gekrijs en alles wat daarbij hoort?
Dagen, weken, maanden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle? Of Ajax, PSV en Feyenoord?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
In alle clubtopics wordt voldoende gepost,
Dankzij de SC heb ik toch best leuke tijden meegemaakt met jou, saind en Adamquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even door de zure appel heenbijten. We zijn hier toch niet om vrienden te maken.
Je moeder een hoer noemen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ze zei net al dat ze een klant wat wijs had gemaakt. Was jij dus.
Stelling: Ado kan beter naar juup league. Lekker op vrijdag alles winnen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar dus weer kampioen
Het keldertje?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zag Rens gister in een topic waar ik hem totaal niet zou verwachten.
Even rekenen; deze SC is vijf jaar geleden opgericht waarbij ik op de dag van de opening al postte en jij post hier pas een paar weken.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zodra jij je eerste drie keer stemmen achter de rug hebt, dan pas mag je over meningen gaan meepraten, jochie..
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik post wel eens in het ADO topic.
het Ajax topic?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij heeft niet echt een kop van een vloggerquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:51 schreef napoleonfour het volgende:
Die braddievlog JR.. Dat kamertje van hem
Wat is er mis met hoer zijn dan? Je eigen moeder is er toch ook 1?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moeder een hoer noemen.
Ik heb haar enkel een paar tikken gegeven.
SEX?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee, of van iemand die vrijuit over straat mag lopen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt een kop van een vlogger
En tjacka en Xcachetquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dankzij de SC heb ik toch best leuke tijden meegemaakt met jou, saind en Adam.
Niemand.. Maar als je die koers wil opgaan.. Ik moet nog ergens een account uit 2002 hebben.. Toen was jij net uit je luiers.. Maar tijden veranderen en je verliest wel eens wat gegevens..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even rekenen; deze SC is vijf jaar geleden opgericht waarbij ik op de dag van de opening al postte en jij post hier pas een paar weken.
Wie heeft er dan meer recht van spreken? Jij of ik?
In die topics ja, maar meer hoef je ook niet te verwachten denk ik. Dan moeten die Heerenveen users er wel ook gewoon zijn bijvoorbeeld, daar doet wel of geen SC niets aan af.quote:
Hoe bevalt dat nou? Kleuterjuf zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:53 schreef GGMM het volgende:
Valt het jullie ook op dat onlogisch niet meer post nadat ik hem op zijn plek heb gezet?
Dat was best erg. Xcachet, zou ze knap zijn gewordenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En tjacka en Xcachet
Hahahaha
Nee, tv programma over toekomstig (tiener) moeders.quote:
Beviel prima, maar nu is Stijn mod.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou? Kleuterjuf zijn?
We noteren het even. Al had je hier zestien jaar gepost, jouw mening had er toch niet toe gedaan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niemand.. Maar als je die koers wil opgaan.. Ik moet nog ergens een account uit 2002 hebben.. Toen was jij net uit je luiers.. Maar tijden veranderen en je verliest wel eens wat gegevens..
Iets meer over straat lopen kan wel positief werken op hem.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, of van iemand die vrijuit over straat mag lopen.
Valt tegen hoor. Voor de echte rel had eigenlijk bijna elke eredivisieclub wel een redelijk goedlopend topic. Wellicht dat er nu meer wordt gepost qua aantallen maar 80% is ook pure aids (waar ik graag aan bijdraag)quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In alle clubtopics wordt voldoende gepost, tijdens livewedstrijden ook genoeg. Wat moet er dan meer komen volgens jou?
De kloon is dan wel beter dan het origineel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk soms dat Befbekje een kloon is van onlogisch.
Ik denk dat onlogisch dit een mes steek rug post vindt.
Oké Hans, dank je.. De jouwe ook niet, overigens..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We noteren het even. Al had je hier zestien jaar gepost, jouw mening had er toch niet toe gedaan.
O niets.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is er mis met hoer zijn dan? Je eigen moeder is er toch ook 1?
Vond je haar toen niet knap?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was best erg. Xcachet, zou ze knap zijn geworden?
Zeker wel, Stijn's mening is belangrijk. Net als die van de rest.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Oké Hans, dank je.. De jouwe ook niet, overigens..
Ik denk niet dat het aantal posts meer is, juist minder in vergelijking met pakweg vijf jaar terug. Maar misschien is dat gevoel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Voor de echte rel had eigenlijk bijna elke eredivisieclub wel een redelijk goedlopend topic. Wellicht dat er nu meer wordt gepost qua aantallen maar 80% is ook pure aids (waar ik graag aan bijdraag)
Zullen we Danny adviseren de stekker er uit te trekken?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
En misschien komt dat ook wel omdat je nu overal een meningkje over voetbal kan geven. Wellicht zijn fora wat achterhaald
jammer van het beleid op wzvquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Voor de echte rel had eigenlijk bijna elke eredivisieclub wel een redelijk goedlopend topic. Wellicht dat er nu meer wordt gepost qua aantallen maar 80% is ook pure aids (waar ik graag aan bijdraag)
Hooguit doenbaar, gewoon normaal denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was best erg. Xcachet, zou ze knap zijn geworden?
Dan is mijn mening ook belangrijker, dus.. Hoezee!quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker wel, Stijn's mening is belangrijk. Net als die van de rest.
veel beter.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kloon is dan wel beter dan het origineel.
Dat ligt er meer aan dat veel mensen niet meer op forums komen dan dat de SC daar schuld aan heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
We doen hier alleen je moeder.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, terug naar het sluiten van deze SC.
Doen?
Echt? Wil verder niemand met je zonder dat je betaalt?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We doen hier alleen je moeder.
Jij was hier niet eens voor de afscheiding, bek houden dus kutnewbiequote:Op woensdag 1 februari 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aantal posts meer is, juist minder in vergelijking met pakweg vijf jaar terug. Maar misschien is dat gevoel.
Het zou eigenlijk leuker zijn als Rens online is.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
Doen?
Voor niets? Hij heeft dit forum gebouwd.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst dat hele Ted verhaal van FOK! gelezen. Haha, wat een baas is dat. Beetje in de zon geld vangen voor niets![]()
Waarom heb jij geen bijbaantje eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk leuker zijn als Rens online is.
Ik stem voor al kijk ik geen voetbal meer dus dat houdt wel het einde van mijn fokcarriere inquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
Doen?
Je moeder is gratis. Handig voor als mn vriendin overwerkt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Wil verder niemand met je zonder dat je betaalt?
Joh weet ik toch niet, maar dan nog. Hij deed al niets meer en toch kreeg ie geld. Briljant gewoon.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voor niets? Hij heeft dit forum gebouwd.
url?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst dat hele Ted verhaal van FOK! gelezen. Haha, wat een baas is dat. Beetje in de zon geld vangen voor niets![]()
Comeback is te matig om serieus op in te gaan, sorry.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moeder is gratis. Handig voor als mn vriendin overwerkt.
Ik vind het altijd wel mooi dat met het geld van o.a. abohouders gewoon minderjarige shemales worden betaald.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh weet ik toch niet, maar dan nog. Hij deed al niets meer en toch kreeg ie geld. Briljant gewoon.
quote:
http://wiki.fok.nl/index.php/GTSTedquote:
Je bent zelf een minderjatige shemale.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooi dat met het geld van o.a. abohouders gewoon minderjarige shemales worden betaald.
Minderjatigequote:Op woensdag 1 februari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een minderjatige shemale.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooi dat met het geld van o.a. abohouders gewoon minderjarige shemales worden betaald.
Die pagina is echt niet normaal te lezen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/GTSTed
En dr zijn wat topics over, maar 1 topic mag je niet bekijken als simpele user.
Dit is toch een grap mag ik hopen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/GTSTed
En dr zijn wat topics over, maar 1 topic mag je niet bekijken als simpele user.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]Bijvoorbeeld ja. Onlogisch betaald minderjarige shemales.
He-he.quote:Het Lagerhuis van het Britse parlement heeft woensdag de Conservatieve premier Theresa May groen licht gegeven om artikel 50 in te roepen en zo de uittrede van het land uit de Europese Unie in te leiden.
Die moeten ook eten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]Bijvoorbeeld ja. Onlogisch betaald minderjarige shemales.
Stijn, waarom heb je geen bijbaantje?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk leuker zijn als Rens online is.
Ik word gesubsidieerd omdat ik verstandelijk beperkt ben.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stijn, waarom heb je geen bijbaantje?
Nee.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Haags, ben jij wel eens bij het wokrestaurant in Wateringen geweest?
SYNTEXquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stijn, waarom heb je geen bijbaantje?
Ga Callcenter Agent worden bij Achmeaquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word gesubsidieerd omdat ik verstandelijk beperkt ben.
Wou dit net postenquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:02 schreef Caland het volgende:
Hej gozer,
is er nog wat binnengekomen, dat ik om kan zetten in thaise baths?:-)
Groetjes uit pattaya
Dit mailtje ook
Dan ben je gewoon een ongelofelijke eindbaas.
Ik schakel even in.quote:
Het filmpje die je wist dat zou komenquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/OmroepPowNed/videos/1660722600605413/
Ik mag die Tukker wel
Ik hou er wel van, maar de kwaliteit is vaak beroerd.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik schakel even in.
Ik ben trouwens niet zo van die wok restaurants. Jij?
Ah je doelt op Syntixquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
voorzitter van de Veltman fanclub
Zeker, en vaak ordinaire vreetschuren.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, maar de kwaliteit is vaak beroerd.
Die linkse rattenquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het filmpje die je wist dat zou komen
Wat een volk toch weer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik mag die Tukker wel
Die bij het Westbroekpark is wel goed.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die in het Zuiderpark is helemaal walgelijk.
Haha, wat een volk johquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik mag die Tukker wel
Goede sushi daarquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Haags, ben jij wel eens bij het wokrestaurant in Wateringen geweest?
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die bij het Westbroekpark is wel goed.
sushi is wijvenvoedsel.quote:
Sunri5e volgens mij, en nog steeds denk ik want heb hem al een tijdje niet gezien in het Ajax-topic.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is hij nou die gast met een ban voor VBL? Of was dat sunrise?
Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
speldbrood.quote:
Hier mist een woord.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:09 schreef GGMM het volgende:
Had Danny niet gewoon beter een andere website kunnen starten FOK kunnen doorlinken?
NEE IS NEE HE!quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik mag die Tukker wel
Ik ook. Proost.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wacht even, dan haal ik een kopje thee.
Wat een anti-climaxquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:10 schreef GGMM het volgende:
Oke ff denken hoe zat dat ook alweer.
Nou ja, ze kregen dus op een gegeven moment ruzie en toen euhm.. Nou dat was een rel.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:10 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, ze kregen dus op een gegeven moment ruzie en toen euhm.. Nou dat was een rel.
Wow.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:10 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Wie Danny lokquote krijgt een nacht met onlogisch's moeder cadeau.
quote:
Goed verhaal.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:10 schreef GGMM het volgende:
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Wie Danny lokquote krijgt een nacht met onlogisch's moeder cadeau.
Hij werd boos omdat mods topics niet wilde sluiten waar hij voor gek werd gezet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het!
Alleen dat is uiteindelijk helemaal niet gebeurd volgens mij.
Gewoon geen censuur toepassenquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is best prima dan. Alleen had ie iets moeten bedenken voor als er in een druk topic 20 posts tegelijk verdwijnen. Mega irritant.
Ja, foutje.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hé lul.. Jij zou mij de rest van 2017 negeren..
Jou krijg ik ook nog zover.. Geloof me.. Al duurt het tot 31 december..quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GGMM, JIJ BENT ECHT EEN ONTZETTENDE PAARDENLUL
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, foutje.Kutzooi.
Nou ja, voor straf voor deze 2 berichten negeer ik je 2 jaar langer.
tot 2019
Ja godverdomme sorry.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GGMM, JIJ BENT ECHT EEN ONTZETTENDE PAARDENLUL
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is best prima dan. Alleen had ie iets moeten bedenken voor als er in een druk topic 20 posts tegelijk verdwijnen. Mega moker irritant.
Houdoe, hèquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, foutje.Kutzooi.
tot 2019
quote:
Dit waardeer ik dan weer wel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, foutje.Kutzooi.
tot 2019
Tweede keer, trouwens.. Hihihi..quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, foutje.Kutzooi.
tot 2019
Fucking gay man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |