Ja, vast.. Ga fietsen, joh..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snel typen op mobiel joh dan boeit interpunctie even niet. Het is al een wonder dat er geen typfouten tussen zitten.
Onlo is een heel onzeker persoon.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben je zo hard opzoek naar bevestiging?
Zielig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onlo is een heel onzeker persoon.
Helemaal vanuit Brugge?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:44 schreef Smoofie het volgende:
Moet immers naar je moeder en zusje fietsen
Laat Lex erbuiten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:44 schreef Smoofie het volgende:
En dan weer dat kuteind terug omdat je te weinig geld bij je had..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:44 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is het met je zus eigenlijk? Mag dat scheiden wel bij jullie geloof?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlo zal er vast zo een moedergrapje uitpersen over zijn zoektocht naar bevestiging.
Neuh. Het is grappig te zien dat GGMM niet meer thuis geeft maar toch maar even reageert om te laten zien dat ie er is. Over een bevestiging gesproken.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlo zal er vast zo een moedergrapje uitpersen over zijn zoektocht naar bevestiging.
Is het alweer een uur geleden?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pin gewoon in het spleetje van je zusjequote:Op woensdag 1 februari 2017 20:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En dan weer dat kuteind terug omdat je te weinig geld bij je had..
Mijn zus is mijn broer.. Dat weet je best.. Lamstraal..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik pin gewoon in het spleetje van je zusje
Nu jij er bent wordt het weer gezellig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:46 schreef Scrummie het volgende:
dopfles, scrupuleus, Elan, Befbekje.
Deze SC heeft betere en leukere tijden gekend, just sayin'.
Eens. Deze SC begint oprecht de kanker van FOK te worden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:46 schreef Scrummie het volgende:
In de cowboytijden met Rens zekerquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:46 schreef Scrummie het volgende:
Slotje dan maar?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Deze SC begint oprecht de kanker van FOK te worden.
Ik heb zin om iemand helemaal de tyfus te schelden dus ik denk niet dat de gezelligheid van mij moet komen vanavond.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu jij er bent wordt het weer gezellig.
Shit, dan heeft je moeder van al die bezoekers gewoon een dochter gekregen waarvan je dat niet wistquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu jij er bent wordt het weer gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |