Is geen maagd johquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Rutte is ook nog steeds vrijgezel en die is Minister-President.
Jij weet meer? Hoe voelde hij?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar die is geen maagd meer.
Ja.. Hij maakte schoon nadat JanCees was langs geweest.. Ben je mooi klaar mee..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met een maagd te maken hebt. Gisteren bij het verlaten van je moeders huis loste Stijn mij af
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij weet meer? Hoe voelde hij?
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar die is geen maagd meer.
Haha. Campingganger gespot.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt dan goed uit dat het op SBS is.
Nu voel ik mij vies.
Vrijwillig naar dé campingzender kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt dan goed uit dat het op SBS is.
Nu voel ik mij vies.
Snap wel dat je moeder nu bezig is dat ze het niet meer doet voor je dat je het houdt bij 1x per week.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb mijzelf pikstraf gegeven.. Tot 1 augustus, dus precies een half jaar, mag ik nog eenmaal per week fappen..
Hoeft hij niet perse geneukt te hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat Mark in het verleden wel relaties heeft gehad.
Hallo.. Mijn zus is neerlandicus.. Interesse?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap wel dat je moeder nu bezig is dat ze het niet meer doet voor je dat je het houdt bij 1x per week.
Pics van je zus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hallo.. Mijn zus is neerlandicus.. Interesse?
Het is mijn verwachting van wel, maar zeker weten doe ik het inderdaad niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft hij niet perse geneukt te hebben
Ik bleef hangen tijdens het zappenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrijwillig naar dé campingzender kijken?
Ik maakte hem.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt het over onlogisch he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |