SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.blablablabla
Ja, eens. Maar één game is niet genoeg.quote:
Gooi die randompostgenerator eens een keer het raam uit en ga eens normale posts uit je vingers krijgen.quote:
Kan niet anders.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar dus weer kampioen
Ik word gewoon gedisst door een maagd hierquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gooi die randompostgenerator eens een keer het raam uit en ga eens normale posts uit je vingers krijgen.
Rtl 5 is heel kutquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Man, man, man wat een kutprogramma is de smaakpolitie.
Tsja, Rutte is ook nog steeds vrijgezel en die is Minister-President.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik word gewoon gedisst door een maagd hier..
Ik denk niet dat je met een maagd te maken hebt. Gisteren bij het verlaten van je moeders huis loste Stijn mij afquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik word gewoon gedisst door een maagd hier..
Maar die is geen maagd meer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Rutte is ook nog steeds vrijgezel en die is Minister-President.
Was het niet z'n zusje?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met een maagd te maken hebt. Gisteren bij het verlaten van je moeders huis loste Stijn mij af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |