Jij was hier niet eens voor de afscheiding, bek houden dus kutnewbiequote:Op woensdag 1 februari 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aantal posts meer is, juist minder in vergelijking met pakweg vijf jaar terug. Maar misschien is dat gevoel.
Het zou eigenlijk leuker zijn als Rens online is.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, terug naar het sluiten van deze SC.
Doen?
Voor niets? Hij heeft dit forum gebouwd.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst dat hele Ted verhaal van FOK! gelezen. Haha, wat een baas is dat. Beetje in de zon geld vangen voor niets![]()
Waarom heb jij geen bijbaantje eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk leuker zijn als Rens online is.
Ik stem voor al kijk ik geen voetbal meer dus dat houdt wel het einde van mijn fokcarriere inquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, terug naar het sluiten van deze SC.
Doen?
Je moeder is gratis. Handig voor als mn vriendin overwerkt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Wil verder niemand met je zonder dat je betaalt?
Joh weet ik toch niet, maar dan nog. Hij deed al niets meer en toch kreeg ie geld. Briljant gewoon.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voor niets? Hij heeft dit forum gebouwd.
url?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst dat hele Ted verhaal van FOK! gelezen. Haha, wat een baas is dat. Beetje in de zon geld vangen voor niets![]()
Comeback is te matig om serieus op in te gaan, sorry.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moeder is gratis. Handig voor als mn vriendin overwerkt.
Ik vind het altijd wel mooi dat met het geld van o.a. abohouders gewoon minderjarige shemales worden betaald.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh weet ik toch niet, maar dan nog. Hij deed al niets meer en toch kreeg ie geld. Briljant gewoon.
quote:
http://wiki.fok.nl/index.php/GTSTedquote:
Je bent zelf een minderjatige shemale.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooi dat met het geld van o.a. abohouders gewoon minderjarige shemales worden betaald.
Minderjatigequote:Op woensdag 1 februari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een minderjatige shemale.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooi dat met het geld van o.a. abohouders gewoon minderjarige shemales worden betaald.
Die pagina is echt niet normaal te lezen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/GTSTed
En dr zijn wat topics over, maar 1 topic mag je niet bekijken als simpele user.
Dit is toch een grap mag ik hopen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/GTSTed
En dr zijn wat topics over, maar 1 topic mag je niet bekijken als simpele user.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]Bijvoorbeeld ja. Onlogisch betaald minderjarige shemales.
He-he.quote:Het Lagerhuis van het Britse parlement heeft woensdag de Conservatieve premier Theresa May groen licht gegeven om artikel 50 in te roepen en zo de uittrede van het land uit de Europese Unie in te leiden.
Die moeten ook eten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]Bijvoorbeeld ja. Onlogisch betaald minderjarige shemales.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |