Nee, tv programma over toekomstig (tiener) moeders.quote:
Beviel prima, maar nu is Stijn mod.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou? Kleuterjuf zijn?
We noteren het even. Al had je hier zestien jaar gepost, jouw mening had er toch niet toe gedaan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niemand.. Maar als je die koers wil opgaan.. Ik moet nog ergens een account uit 2002 hebben.. Toen was jij net uit je luiers.. Maar tijden veranderen en je verliest wel eens wat gegevens..
Iets meer over straat lopen kan wel positief werken op hem.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, of van iemand die vrijuit over straat mag lopen.
Valt tegen hoor. Voor de echte rel had eigenlijk bijna elke eredivisieclub wel een redelijk goedlopend topic. Wellicht dat er nu meer wordt gepost qua aantallen maar 80% is ook pure aids (waar ik graag aan bijdraag)quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In alle clubtopics wordt voldoende gepost, tijdens livewedstrijden ook genoeg. Wat moet er dan meer komen volgens jou?
De kloon is dan wel beter dan het origineel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk soms dat Befbekje een kloon is van onlogisch.
Ik denk dat onlogisch dit een mes steek rug post vindt.
Oké Hans, dank je.. De jouwe ook niet, overigens..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We noteren het even. Al had je hier zestien jaar gepost, jouw mening had er toch niet toe gedaan.
O niets.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is er mis met hoer zijn dan? Je eigen moeder is er toch ook 1?
Vond je haar toen niet knap?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was best erg. Xcachet, zou ze knap zijn geworden?
Zeker wel, Stijn's mening is belangrijk. Net als die van de rest.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Oké Hans, dank je.. De jouwe ook niet, overigens..
Ik denk niet dat het aantal posts meer is, juist minder in vergelijking met pakweg vijf jaar terug. Maar misschien is dat gevoel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Voor de echte rel had eigenlijk bijna elke eredivisieclub wel een redelijk goedlopend topic. Wellicht dat er nu meer wordt gepost qua aantallen maar 80% is ook pure aids (waar ik graag aan bijdraag)
Zullen we Danny adviseren de stekker er uit te trekken?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
En misschien komt dat ook wel omdat je nu overal een meningkje over voetbal kan geven. Wellicht zijn fora wat achterhaald
jammer van het beleid op wzvquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Voor de echte rel had eigenlijk bijna elke eredivisieclub wel een redelijk goedlopend topic. Wellicht dat er nu meer wordt gepost qua aantallen maar 80% is ook pure aids (waar ik graag aan bijdraag)
Hooguit doenbaar, gewoon normaal denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was best erg. Xcachet, zou ze knap zijn geworden?
Dan is mijn mening ook belangrijker, dus.. Hoezee!quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker wel, Stijn's mening is belangrijk. Net als die van de rest.
veel beter.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kloon is dan wel beter dan het origineel.
Dat ligt er meer aan dat veel mensen niet meer op forums komen dan dat de SC daar schuld aan heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
We doen hier alleen je moeder.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, terug naar het sluiten van deze SC.
Doen?
Echt? Wil verder niemand met je zonder dat je betaalt?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We doen hier alleen je moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |