Ik denk dat er weinig grotere zuurpruimen dan jij zijn.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Gaan we het nu steeds hebben over de privéproblemen van Iraanse vrouwen?
Gaat het hier nu over harige zure Iraanse pruimen?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:39 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig grotere zuurpruimen dan jij zijn.
Zet hem op hé.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:40 schreef marcodej het volgende:
Ik heb chili con carne gemaakt. Ik ben nu aan het ruften joh, haha.
Die ken ik niet.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gaat het hier nu over harige zure Iraanse pruimen?
quote:Op maandag 30 januari 2017 19:42 schreef showtimer het volgende:
Hansie Sibbel is de nieuwe dominee Gremdaat?
Nee.quote:
Dat zit hem in de neusquote:Op maandag 30 januari 2017 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee toch? Al ziet hij er nooit echt gezond uit.
Jij bent in de war met de burgemeester van Amsterdam.quote:
Auto-immuunziekte.quote:
Naast Dolf Jansen zag hij er altijd redelijk gezond uit.quote:
Sibbel zelf ook nietquote:Op maandag 30 januari 2017 19:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat eigenlijk.
Positieve berichten op 101 teletekst.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat eigenlijk.
Nou meer dit verhaaltje. Iets met vrouwen en mannen of zo.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Positieve berichten op 101 teletekst.
Op de een of andere manier zijn mensen met dat type neus altijd irritante mensen.quote:
Pure zelfkastijdingquote:Op maandag 30 januari 2017 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben twee weken terug nog naar zijn show geweest in de schouwburg.
Was wel vermakelijk, al vond ik vorige shows beter.quote:
Maar hij heeft nog niks grappigs gezegdquote:Op maandag 30 januari 2017 19:48 schreef Pedroso het volgende:
Ik kan tegenwoordig wel om 'm lachen. Vroeger bij Lebbis en Jansen was het kut met peren.
Heb het dan ook niet over deze uitzending.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar hij heeft nog niks grappigs gezegd
Ik ga gewoon nog even gamenquote:Op maandag 30 januari 2017 19:50 schreef marcodej het volgende:
Weer die 40 kutklote minuten wachten op VI.
ik wed 100 euro dat ze ook gaan zeiken op trumpquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:07 schreef Achterhoker het volgende:
PvdA promotie zodadelijk zie ik alweer.
aint we all, lol, met je UI zeik je m al afquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
ik wed 100 euro dat ze ook gaan zeiken op trump
nee johquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
aint we all, lol, met je UI zeik je m al af
Ik ook. Niet gelezen.quote:
Freek de Jonge: 'Ze zit in het achterhuis.' Zo slecht was het toneelstuk.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Lebbis en Jansen is wel de ultieme linksmensch humor, als zij nu een grap over Trump zouden maken betrekken ze daar ook Anne Frank in, iedere grap laat zien dat ze aan de goede kant van de geschiedenis staan.
Die zijn niet links meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:07 schreef Achterhoker het volgende:
PvdA promotie zodadelijk zie ik alweer.
Ik las achteraf pas al die boeken, toch wel meesterwerkjes, colockwork orange, boys from brasil, lord of the fliesquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Niet gelezen.
Had een 1 voor Engels en een 9 voor Nederlands literatuur.
Die houdt wel van een beetje plasseks.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
ik wed 100 euro dat ze ook gaan zeiken op trump
Je zet m gewoon flink voor lul. voor echte trumpfans niet zo leukquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:10 schreef YazooW het volgende:
[..]
wat is normaal? ik vind deze wel leuk
Ik had er alleen maar films opstaan. Ze had me door.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik las achteraf pas al die boeken, toch wel meesterwerkjes, colockwork orange, boys from brasil, lord of the flies
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die houdt wel van een beetje plasseks.
Wij hadden geen VCR, zware tijdenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had er alleen maar films opstaan. Ze had me door.
Toch nog een 7 op de eindlijst.
Lord of the flies, leuke film als je van jongens houdtquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had er alleen maar films opstaan. Ze had me door.
Toch nog een 7 op de eindlijst.
Ik had een 3,5 op mijn mondeling Nederlands. Ik had ook maar 3 van de 12 boeken gelezenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Niet gelezen.
Had een 1 voor Engels en een 9 voor Nederlands literatuur.
Ben toch blij dat Amerikanen eerder bij ons waren hehehehequote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:14 schreef Achterhoker het volgende:
Haha ja tuurlijk Amerika heeft ons bevrijd.![]()
De Soviets hebben het leeuwendeel gedaan.
In Nederland? Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:14 schreef Achterhoker het volgende:
Haha ja tuurlijk Amerika heeft ons bevrijd.![]()
De Soviets hebben het leeuwendeel gedaan.
Ik had een 9. Voor Duits een 10quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had een 3,5 op mijn mondeling Nederlands. Ik had ook maar 3 van de 12 boeken gelezen
Ik moest de les uit vanwege een hitlergroet naar de leraar, dat kon toen al niet meer, mooie tijden welquote:
Vriend van me mocht geen laarzen meer aan. Die galmden te veel op de gang. Leken op Duits marcheren.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik moest de les uit vanwege een hitlergroet naar de leraar, dat kon toen al niet meer, mooie tijden wel
Ten eerste waren het niet enkel de Amerikanen aan het westfront. Ten tweede heeft de Soviet Unie Duitsland zodanig verzwakt dat men hier ook iets kon beginnen. Veel troepen gingen immers naar het Oostfront.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ben toch blij dat Amerikanen eerder bij ons waren hehehehe
Let op de hoofdletters...quote:
Tvquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weet ik niet, we zijn hier drukker met FOK! dan met de tv LOL!
Den Haag - VVD en PVV hebben een pact gesloten om het aantal deelnemers aan het eerste RTL-debat beperkt te houden. Ze voelen er niets voor om op 26 februari met drie of vier andere partijen de degens te kruisen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:18 schreef Sylv3se het volgende:
Ze moeten er nog even aan wennen dat er ook mensen zijn die doen wat ze zeggen.
Dat zijn politici niet gewend natuurlijk.
ja want islam is vredequote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Is het goed voor onze veiligheid om een oneindige stoet moslims te importeren?
Beetje cru bij een Jood.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:19 schreef Achterhoker het volgende:
Dat is wel verassend inderdaad Asscher een politicus die doet wat hij zegt.
Scherp.quote:
Idd, wat een stemmingsmakerij. Ook nog even Hilter erbij halen.quote:
Vooral zijn grootste adviseur Bannon is een groots gerespecteerd jodenhater, die gast spaart zeep uit auswitsch las ikquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:20 schreef YazooW het volgende:
Asscher is echt raar bezig. Probeert Trump neer te zetten als facistische jodenhater maar als hij daarop geattendeerd wordt door van Nieuwkerk gaat Asscher vaag zitten doen.
Wanhopig noemen we dat...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd, wat een stemmingsmakerij. Ook nog even Hilter erbij halen.
Smerige hond dat het is die Asscher.
Niks mis mee. Mens moet zich ook douchen enzquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vooral zijn grootste adviseur Bannon is een groots gerespecteerd jodenhater, die gast spaart zeep uit auswitsch las ik
Dan ben jij een minderwaardig menschquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 10x liever Trump dan Wilders.
Want?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan ben jij een minderwaardig mensch
Ik was groot fan van Samsom en vond het jammer dat Asscher het roer overnam.quote:
Dit ja. Zo is het een beetje awkwardquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:28 schreef BobW het volgende:
Dit is wel leuk maar op tv een beetje apart
Samson komt echter over, Asscher blijft toch wel een beetje een gladjakker. Ook al kwam ie nu idd wel wat beter en oprechter over.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was groot fan van Samsom en vond het jammer dat Asscher het roer overnam.
Maar dit optreden van 'm vond ik erg goed en heeft de kans dat ik weer PvdA ga stemmen behoorlijk doen toenemen.
Denk de meeste wel hoor, hier op FOK! doen ze allemaal stoer, maar in ons hart zijn we allemaal PVDA-ersquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dit optreden van 'm vond ik erg goed en heeft de kans dat ik weer PvdA ga stemmen behoorlijk doen toenemen.
Haha bijnaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk de meeste wel hoor, hier op FOK! doen ze allemaal stoer, maar in ons hart zijn we allemaal PVDA-ers
Je stem af laten hangen van het tv-optreden van een politicus.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zit er voor het boekenpanel volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die gast in bruin pak achter Tim? Hij lijkt zo weggelopen uit de musical Soldaat van Oranje.
Victor Reinier.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die gast in bruin pak achter Tim? Hij lijkt zo weggelopen uit de musical Soldaat van Oranje.
juist niet toch? Henk en Ingrid zijn de babyboomquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Wilders wordt zo huge als de laatste babyboomers dood zijn
aint we all?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:34 schreef superniger het volgende:
Jesse Klaver is een halve Marokkaan.
Veel babyboomers stemmen juist op Wilders. Dus Wilders gaat marginaal worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Wilders wordt zo huge als de laatste babyboomers dood zijn
Nee Ingrid is van 1997 en heeft nu 2 kinderen en Henk heeft zijn school niet afgemaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist niet toch? Henk en Ingrid zijn de babyboom
Natuurlijk niet, maar het speelt wel mee. Het is belangrijk dat de boodschap duidelijk wordt overgebracht.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je stem af laten hangen van het tv-optreden van een politicus.
Er worden ook geen grappen gemaakt over die namen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Nooit grappen maken over namen zei Johan's hoofdredacteur altijd
Idd, nodig Slayer eens uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:38 schreef Joezi het volgende:
Waarom altijd popmuziek, doe eens Elstak achter 2 enorme draaitafels
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:38 schreef Joezi het volgende:
Speciaal voor jou...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:38 schreef Joezi het volgende:
Alle dream pop en shoegaze heeft enige knuffelbaarheid.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen dit wel tof vinden
Tuurlijk maar het is verkooptechnisch waarschijnlijk beter om het zo te brengen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:41 schreef Heufd het volgende:
Hoe kun je, net als Tim, trouwens to-taal geen idee hebben waar je op gaat stemmen? Als je een beetje het nieuws volgt moet je toch wel een beetje een idee hebben welke partij bij je past?
Ik heb dat ook een beetje. Sylvana is lekker maar ik vind natuur ook belangrijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:41 schreef Heufd het volgende:
Hoe kun je, net als Tim, trouwens to-taal geen idee hebben waar je op gaat stemmen? Als je een beetje het nieuws volgt moet je toch wel een beetje een idee hebben welke partij bij je past?
Hij is fel tegen de Christelijke partijen en ook de PVV volgens mij, dus hij heeft er wel een hoop uitgesloten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:41 schreef Heufd het volgende:
Tim zei dat hij het nog niet precies wist, het is vooral Matthijs die er "totaal geen idee" van maakte. Is nog wel een nuance.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:41 schreef Heufd het volgende:
Ik heb doorgaans de keuze uit D66 en de VVD, maar voor beiden loop ik nou niet echt warm op het moment.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:41 schreef Heufd het volgende:
Van de Zeemanquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand een idee waar dat jurkje van is dat die chick aan heeft?
Zag m laatst in de bak bij de LIDL liggenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand een idee waar dat jurkje van is dat die chick aan heeft?
Zie hem niet staan op de sitequote:
Hihahoquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zag m laatst in de bak bij de LIDL liggen
Dat zou nog wel kunnen ja.quote:
Gewoon strak in pak maar dan grijs of blauw. Bruin kan echt niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou niet accepteren dat mijn zoon van begin 20 in zo'n bruin pak aan tafel bij DWDD zit om over boeken te praten, die gaat gewoon in adidas trainingspak en nieuwe patta's over straat lopen.
is toch echt de kleur van 2017 je ziet ze overalquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon strak in pak maar dan grijs of blauw. Bruin kan echt niet.
Gewoon het journaalquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:52 schreef Joezi het volgende:
Wat gaan we nu met zn allen bekijken en afzeiken?!?!?
Ja echt knapquote:
Dat was al voorgesteld:quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Moeten we Amerika her-koloniseren? Ze maken er een potje van en hebben onze Europese inzichten nodig.
Op die leeftijd moet je gewoon 4x per dag keihard neuken, slap lullen over boeken doe je maar als je wijf in de overgang zit.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou niet accepteren dat mijn zoon van begin 20 in zo'n bruin pak aan tafel bij DWDD zit om over boeken te praten, die gaat gewoon in adidas trainingspak en nieuwe patta's over straat lopen.
Toch aardig hypocriet van een jood als Asscher.quote:
bingoquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:23 schreef BobW het volgende:
American Football, dat snappen WIJ Nederlanders niet.
Die jaarlijkse wedstrijd tussen Real en Barcelona?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:24 schreef Monolith het volgende:
Moeilijk? Gewoon de Champion's League finale Mart.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Gelukkig hoeft Bono dit allemaal niet meer mee te maken
rip
Als Coldplay er niet was geweest, dan was U2 ook de saaiste band van dit moment.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het origineel hiervan al saai, moet je nagaan..
"Als Volendammer zou je toch moeten weten dat zoeken naar liefde buiten je eigen familie geen optie is".quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Eerder zou Nic0 deze vertoning helemaal de grond in schrijven, de man heeft voor de commercie gekozen.
Niet zomaar een Blof, maar hun allergrootste draak. Die tekst slaat HE LE MAAL nergens op en het klinkt ook nog eens nergens naar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |