Wanhopig noemen we dat...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd, wat een stemmingsmakerij. Ook nog even Hilter erbij halen.
Smerige hond dat het is die Asscher.
Niks mis mee. Mens moet zich ook douchen enzquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vooral zijn grootste adviseur Bannon is een groots gerespecteerd jodenhater, die gast spaart zeep uit auswitsch las ik
Dan ben jij een minderwaardig menschquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 10x liever Trump dan Wilders.
Want?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan ben jij een minderwaardig mensch
Ik was groot fan van Samsom en vond het jammer dat Asscher het roer overnam.quote:
Dit ja. Zo is het een beetje awkwardquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:28 schreef BobW het volgende:
Dit is wel leuk maar op tv een beetje apart
Samson komt echter over, Asscher blijft toch wel een beetje een gladjakker. Ook al kwam ie nu idd wel wat beter en oprechter over.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was groot fan van Samsom en vond het jammer dat Asscher het roer overnam.
Maar dit optreden van 'm vond ik erg goed en heeft de kans dat ik weer PvdA ga stemmen behoorlijk doen toenemen.
Denk de meeste wel hoor, hier op FOK! doen ze allemaal stoer, maar in ons hart zijn we allemaal PVDA-ersquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dit optreden van 'm vond ik erg goed en heeft de kans dat ik weer PvdA ga stemmen behoorlijk doen toenemen.
Haha bijnaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk de meeste wel hoor, hier op FOK! doen ze allemaal stoer, maar in ons hart zijn we allemaal PVDA-ers
Je stem af laten hangen van het tv-optreden van een politicus.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zit er voor het boekenpanel volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die gast in bruin pak achter Tim? Hij lijkt zo weggelopen uit de musical Soldaat van Oranje.
Victor Reinier.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die gast in bruin pak achter Tim? Hij lijkt zo weggelopen uit de musical Soldaat van Oranje.
juist niet toch? Henk en Ingrid zijn de babyboomquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Wilders wordt zo huge als de laatste babyboomers dood zijn
aint we all?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:34 schreef superniger het volgende:
Jesse Klaver is een halve Marokkaan.
Veel babyboomers stemmen juist op Wilders. Dus Wilders gaat marginaal worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Wilders wordt zo huge als de laatste babyboomers dood zijn
Nee Ingrid is van 1997 en heeft nu 2 kinderen en Henk heeft zijn school niet afgemaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist niet toch? Henk en Ingrid zijn de babyboom
Natuurlijk niet, maar het speelt wel mee. Het is belangrijk dat de boodschap duidelijk wordt overgebracht.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je stem af laten hangen van het tv-optreden van een politicus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |