Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Het lijkt wel wat op dat Döner spul nog niet gesneden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:00 schreef Onnoman het volgende:
hij eet met consumptie
die koeientieten vliegen over tafel
24 uur met.... Lijkt mij een vermoeiende aangelegenheid.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:04 schreef Onnoman het volgende:
marcia luyten is wel een geile snol hoor
wordt het nog mooier?quote:
haha mooi manquote:
Drank en overmoed... Die stapt zo in haar scootmobiel en tuft een kudde asielzoekers morsdoodquote:
Connyzomby.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:18 schreef Onnoman het volgende:
palmen is dood zonder dat ze het doorheeft
Dat hoofd van Menno ookquote:
Zowel Pauw als Jinek, maar ook Humberto Tan hebben altijd net teveel gasten en net teveel onderwerpen. Een onderwerp minder zou het programma een stuk beter maken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 07:42 schreef timmmmm het volgende:
stelling: bij Pauw was dit nooit gebeurd
Ik denk dat dat klopt. Die had een paar keer gewaarschuwd en hem dan gewoon laten verwijderen. Die was in ieder geval niet gaan schreeuwen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 07:42 schreef timmmmm het volgende:
stelling: bij Pauw was dit nooit gebeurd
Op het laatst werd Jules wel vervelend.quote:
Dominee Gremdaat en Andries Knevel ?quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag doet de redactie aan reflectie
Jules is van de uitstervende generatie van de Summer of Love 1967, met een idealistisch gedachtegoed dat niet meer past in de realiteit van de 21ste eeuw.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:23 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik vermoed dat zelfs Bonnie st.Claire het gelal van Deelder beschamend vond.
Met z,n rare hippietaal van geen mens is illegaal.
ik heb ze netjes geschaald volgens de internationale webrichtlijnen van het World Wide Web Consortium (W3C)quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze mogen dan wel wat kleiner iig man. Of in een spoiler kies maar
Dat is netjes van je die andere waren aan de grote kant en 1 was viesquote:Op donderdag 26 januari 2017 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb ze netjes geschaald volgens de internationale webrichtlijnen van het World Wide Web Consortium (W3C)
quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb ze netjes geschaald volgens de internationale webrichtlijnen van het World Wide Web Consortium (W3C)
Die aflevering heb ik even gemist..quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:28 schreef Ingolstadt het volgende:
Wel grappig, ongeveer een jaar geleden kwam Ari Deelder (dochter van) op vergelijkbare wijze dezelfde show verstieren.
Linkje ?quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:28 schreef Ingolstadt het volgende:
Wel grappig, ongeveer een jaar geleden kwam Ari Deelder (dochter van) op vergelijkbare wijze dezelfde show verstieren.
Tot straks allen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lege blikjes bier van Conny Palmen?quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Prem moet gewoon blikjes koppen.
Cola blikje. Tijdens PREMtime gooide een Marokkaan een blik naar Prem. Zijn kop lag half open.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lege blikjes bier van Conny Palmen?
Dat wijf is echt irritant jaquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:38 schreef Mani89 het volgende:
En van die Connie Palmen werd niets gezegd. Die was zo dronken als een tor.
Arme Premquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Cola blikje. Tijdens PREMtime gooide een Marokkaan een blik naar Prem. Zijn kop lag half open.
Alleen als je een voorhoofdfetisj hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:05 schreef Achterhoker het volgende:
Zijn er eigenlijk pikante plaatjes van Jinek?
Jinek is actief in KPD. Zijn vast wel wat lul plaatjes te vinden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:05 schreef Achterhoker het volgende:
De zusjes Wevers kan je ondertussen even kijken bij Tan.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:05 schreef Achterhoker het volgende:
Lieke breekt zo je slijmerige noodle in tween.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:07 schreef Handleiding het volgende:
[..]
De zusjes Wevers kan je ondertussen even kijken bij Tan.
Mag ze op jouw balk staan?quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lieke breekt zo je slijmerige noodle in tween.
[ afbeelding ]
Ik vond https://nl.wikipedia.org/wiki/Van_Zon_op_Zaterdag wel leuk destijdsquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Over van Muiswinkel gesproken.... ik vraag me eigenlijk af wat het lot van het programma COJONES is. Dat was vorig jaar rond deze tijd op tv. En het onderdeel De Partizanen is inmiddels bij DWDD ondergebracht; teken aan de wand.
Wel even haar los, die turnsters hebben dat altijd zo strak naar achter staan.quote:
Ik vraag mij eigenlijk alleen af of hij vanavond iemand voor kankerlul uit gaat schelden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Over van Muiswinkel gesproken.... ik vraag me eigenlijk af wat het lot van het programma COJONES is. Dat was vorig jaar rond deze tijd op tv. En het onderdeel De Partizanen is inmiddels bij DWDD ondergebracht; teken aan de wand.
Alexander Klöpping blijft ook zijn hele leven 17.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:13 schreef Martinello het volgende:
Die Jair ziet er nog steeds uit als een student maar hij is al 40.
Het leek me vrij obvious dat de VVD hem wilde opofferen. Hoe eerder ze van hem af zijn, des te minder het hun schaadt bij de verkiezingen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet verwacht. Ik dacht: ze strompelen wel door tot aan de verkiezingen.
Is heerlijk man als je 40 bent en er zo uitziet.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:13 schreef Martinello het volgende:
Die Jair ziet er nog steeds uit als een student maar hij is al 40.
Papieren en boekjes erbij, nou Ard, jij krijgt de sticker van de dag.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, is die politieke 'duider' een VVD-er ofzo?
En die ginger van Éen vandaag.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alexander Klöpping blijft ook zijn hele leven 17.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:19 schreef butz0rs het volgende:
Ik zie nu pas dat die zwarte piet verrader ook aan tafel zit
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat ze vooral blij zijn dat Rutte het niet al te zwaar te verduren heeft gekregen en het debat heeft overleefd, want dat had wel schade berokkend.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
De VVD baalt als een stekker dat dit gebeurt, zo kort voor de verkiezingen. En dan ook nog op een heel wezenlijk thema van de VVD; justitie.
Roemer was inhoudelijk juist erg sterk in het debat.quote:
Dat gaat hem straks bij die verkiezingsdebatten (weer) opbreken. Hij is te licht voor dit niveau.quote:
Piep, zegt het kuiken. Is zelfs een hele grote hit geweest.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:23 schreef superniger het volgende:
Attje Kuiken is een nietszeggend persoon.
Vond hem matig tegen rutjequote:Op donderdag 26 januari 2017 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Roemer was inhoudelijk juist erg sterk in het debat.
Dit in tegenstelling tot de meeste verkiezingsdebatten, dan is het net een stoethaspel. Maar het moet gezegd, dit keer was hij inhoudelijk wel erg goed.
Geef de beste man een naamquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De man die het Trump-filmpje van Lubach heeft ingesproken.
AH pannetje opzettenquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Piep, zegt het kuiken. Is zelfs een hele grote hit geweest.
Greg Shapiro ofzoiets, de man van Boom Chicago en Comedy Central.quote:
ja minister zonder pincode noemen ze datquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Blok is gewoon een tussenpaus tot aan de verkiezingen. Hij heeft een super-licht ministerie en hij nam ook de honneurs waar toen Plasterk in de zomer uit de running was wegens een operatie.
Als het je niet bevalt, dan ga je toch weer lekker gieren op Schlinders List extended directors cutquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:28 schreef Onnoman het volgende:
waarom komen er altijd linkse idioten op tv
godverdomme nog eens aan toe!
hou je bek sukkelquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan ga je toch weer lekker gieren op Schlinders List extended directors cut
Echte mannen kijken de director's kut van Das Boot.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan ga je toch weer lekker gieren op Schlinders List extended directors cut
quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Het klopt dat in ieder mens een journalist ramptoerist schuilt.
beter gewoon je mond houden sukkelquote:
Met mij wil je geen ruzie vriend, ik sta hoog in de pikorde hier op FOK! Ga maar even afkoelen, kssst wegwezenquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:31 schreef Onnoman het volgende:
[..]
beter gewoon je mond houden sukkel
Als er bij jou in de straat een dodelijk ongeval plaatsvindt en de regionale krant zet daar een artikel over op hun site, klik jij dat ook aan.quote:
Gek genoeg niet, ik ken de lokale krant geeneens.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er bij jou in de straat een dodelijk ongeval plaatsvindt en de regionale krant zet daar een artikel over op hun site, klik jij dat ook aan.
en toch blijf je een sukkelquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met mij wil je geen ruzie vriend, ik sta hoog in de pikorde hier op FOK! Ga maar even afkoelen, kssst wegwezen
Moet je die NEE-NEE van de deur halen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gek genoeg niet, ik ken de lokale krant geeneens.
Dan ben je de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gek genoeg niet, ik ken de lokale krant geeneens.
#RTquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:19 schreef Joezi het volgende:
RT
Waarom heet dit programma eigenlijk 'Jinek'?
#DTV
ben jij rakker?quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
FOK zonder sukkels zou maar saai zijn
Kut iddquote:
Untermensch.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:44 schreef Joezi het volgende:
Slecht Engels van Jinek zeg, dacht dat zij in Amerika woonde
En Shapiro spreekt ook Nederlands, dus waarom?quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:44 schreef Joezi het volgende:
ff showen denk ik , Jinek's droom is doorbreken in the Statenquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
En Shapiro spreekt ook Nederlands, dus waarom?
quote:
Hier op FOK! wel, wellicht op Twitter enige medestanders?!?quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ben ik de enige die deze impersonaties slecht vindt?
Het is in iedergeval niet echt goed, wel goed als het een Nederlander was.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ben ik de enige die deze impersonaties slecht vindt?
Die Bush leek er geeneens op.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier op FOK! wel, wellicht op Twitter enige medestanders?!?
Clinton werd wel nagedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Geen Obama impressie uiteraard.
jinek lekt altijd.. als ze niet huilt zit ze wel te squirtenquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Jinek lekt in haar element, dweilen please.
waar is dit van?quote:
Zoals deze baasquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Geen Obama impressie uiteraard.
Niet droog te föhnen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Jinek lekt in haar element, dweilen please.
Een gesproken verhaal, bijvoorbeeld op de radio, maar in elk geval zonder beeld. Met verschillende stemacteurs en geluidseffecten. Zoiets.quote:
wwwvoetbalinside.nlquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:56 schreef Joezi het volgende:
Weet iemand een webservice om afbeeldingen up te kunnen loaden?
#dtv
Mooie tijden, zaten we met het hele gezin rond de radioquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een gesproken verhaal, bijvoorbeeld op de radio, maar in elk geval zonder beeld. Met verschillende stemacteurs en geluidseffecten. Zoiets.
In zwisterland kan dat gewoon, hier krijg je al snel de stempel: alcoholistquote:Op vrijdag 27 januari 2017 00:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik open nog maar een flesje wijn.
Radio Oranjequote:Op donderdag 26 januari 2017 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooie tijden, zaten we met het hele gezin rond de radio
Hier is xenofobie gewoon nog geaccepteerd, het wordt zelfs aangemoedigd.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
In zwisterland kan dat gewoon, hier krijg je al snel de stempel: alcoholist
Weg met de zwarte schapen, heil Heidiquote:Op vrijdag 27 januari 2017 00:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hier is xenofobie gewoon nog geaccepteerd, het wordt zelfs aangemoedigd.
Dat is vreemd want ik las in een interview met Tina Turner dat ze Zwitser was geworden omdat de mensen daar zo vriendelijk en gastvrij zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 00:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dan is ze enkel in Zurich of Geneve geweest.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 00:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is vreemd want ik las in een interview met Tina Turner dat ze Zwitser was geworden omdat de mensen daar zo vriendelijk en gastvrij zijn.
xenofobie is geen juist woord, je bent toch geen mietjequote:Op vrijdag 27 januari 2017 00:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Jawel de Godfather Ruttequote:Op vrijdag 27 januari 2017 00:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat van Wilders over die paardenkoppen en maffiapartij ging toch niet eens over van der Steur?
Ja, Rutte, en paardenkoppen over de de andere gevallen partijleden van de VVD. Er wordt nu net gedaan alsof enkel Wilders als een blad aan de boom draait na het opstappen van Ard.quote:
Dat was wel de bedoeling maar de gek moest natuurlijk zijn mediamomentje scorenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, Rutte, en paardenkoppen over de de andere gevallen partijleden van de VVD. Er wordt nu net gedaan alsof enkel Wilders als een blad aan de boom draait na het opstappen van Ard.
In Amerika spreken ze slecht Engelsquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:44 schreef Joezi het volgende:
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 17:00:46Het was een roerige week in politiek Den Haag. We bespreken het met @D66-voorman @APechtold om 23.00 uur bij #jinek… https://t.co/zBwhuts2bd reageer retweet
Dunald Trampquote:Op vrijdag 27 januari 2017 01:07 schreef DrDentz het volgende:
Jinek klinkt wel vreemd op z'n 'Amerikaans'
Jinek.. als in gina
Eva Jinek.. Eva Ginak.. Eva Gina.. Eef Agina.. A Vagina
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:37 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 17:00:46Het was een roerige week in politiek Den Haag. We bespreken het met @D66-voorman @APechtold om 23.00 uur bij #jinek… https://t.co/zBwhuts2bd reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |