quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:19 schreef butz0rs het volgende:
Ik zie nu pas dat die zwarte piet verrader ook aan tafel zit
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat ze vooral blij zijn dat Rutte het niet al te zwaar te verduren heeft gekregen en het debat heeft overleefd, want dat had wel schade berokkend.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
De VVD baalt als een stekker dat dit gebeurt, zo kort voor de verkiezingen. En dan ook nog op een heel wezenlijk thema van de VVD; justitie.
Roemer was inhoudelijk juist erg sterk in het debat.quote:
Dat gaat hem straks bij die verkiezingsdebatten (weer) opbreken. Hij is te licht voor dit niveau.quote:
Piep, zegt het kuiken. Is zelfs een hele grote hit geweest.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:23 schreef superniger het volgende:
Attje Kuiken is een nietszeggend persoon.
Vond hem matig tegen rutjequote:Op donderdag 26 januari 2017 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Roemer was inhoudelijk juist erg sterk in het debat.
Dit in tegenstelling tot de meeste verkiezingsdebatten, dan is het net een stoethaspel. Maar het moet gezegd, dit keer was hij inhoudelijk wel erg goed.
Geef de beste man een naamquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De man die het Trump-filmpje van Lubach heeft ingesproken.
AH pannetje opzettenquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Piep, zegt het kuiken. Is zelfs een hele grote hit geweest.
Greg Shapiro ofzoiets, de man van Boom Chicago en Comedy Central.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |