ja minister zonder pincode noemen ze datquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Blok is gewoon een tussenpaus tot aan de verkiezingen. Hij heeft een super-licht ministerie en hij nam ook de honneurs waar toen Plasterk in de zomer uit de running was wegens een operatie.
Als het je niet bevalt, dan ga je toch weer lekker gieren op Schlinders List extended directors cutquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:28 schreef Onnoman het volgende:
waarom komen er altijd linkse idioten op tv
godverdomme nog eens aan toe!
hou je bek sukkelquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan ga je toch weer lekker gieren op Schlinders List extended directors cut
Echte mannen kijken de director's kut van Das Boot.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan ga je toch weer lekker gieren op Schlinders List extended directors cut
quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Het klopt dat in ieder mens een journalist ramptoerist schuilt.
beter gewoon je mond houden sukkelquote:
Met mij wil je geen ruzie vriend, ik sta hoog in de pikorde hier op FOK! Ga maar even afkoelen, kssst wegwezenquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:31 schreef Onnoman het volgende:
[..]
beter gewoon je mond houden sukkel
Als er bij jou in de straat een dodelijk ongeval plaatsvindt en de regionale krant zet daar een artikel over op hun site, klik jij dat ook aan.quote:
Gek genoeg niet, ik ken de lokale krant geeneens.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er bij jou in de straat een dodelijk ongeval plaatsvindt en de regionale krant zet daar een artikel over op hun site, klik jij dat ook aan.
en toch blijf je een sukkelquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met mij wil je geen ruzie vriend, ik sta hoog in de pikorde hier op FOK! Ga maar even afkoelen, kssst wegwezen
Moet je die NEE-NEE van de deur halen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gek genoeg niet, ik ken de lokale krant geeneens.
Dan ben je de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gek genoeg niet, ik ken de lokale krant geeneens.
#RTquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:19 schreef Joezi het volgende:
RT
Waarom heet dit programma eigenlijk 'Jinek'?
#DTV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |