Ik vond https://nl.wikipedia.org/wiki/Van_Zon_op_Zaterdag wel leuk destijdsquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Over van Muiswinkel gesproken.... ik vraag me eigenlijk af wat het lot van het programma COJONES is. Dat was vorig jaar rond deze tijd op tv. En het onderdeel De Partizanen is inmiddels bij DWDD ondergebracht; teken aan de wand.
Wel even haar los, die turnsters hebben dat altijd zo strak naar achter staan.quote:
Ik vraag mij eigenlijk alleen af of hij vanavond iemand voor kankerlul uit gaat schelden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Over van Muiswinkel gesproken.... ik vraag me eigenlijk af wat het lot van het programma COJONES is. Dat was vorig jaar rond deze tijd op tv. En het onderdeel De Partizanen is inmiddels bij DWDD ondergebracht; teken aan de wand.
Alexander Klöpping blijft ook zijn hele leven 17.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:13 schreef Martinello het volgende:
Die Jair ziet er nog steeds uit als een student maar hij is al 40.
Het leek me vrij obvious dat de VVD hem wilde opofferen. Hoe eerder ze van hem af zijn, des te minder het hun schaadt bij de verkiezingen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet verwacht. Ik dacht: ze strompelen wel door tot aan de verkiezingen.
Is heerlijk man als je 40 bent en er zo uitziet.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:13 schreef Martinello het volgende:
Die Jair ziet er nog steeds uit als een student maar hij is al 40.
Papieren en boekjes erbij, nou Ard, jij krijgt de sticker van de dag.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, is die politieke 'duider' een VVD-er ofzo?
En die ginger van Éen vandaag.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alexander Klöpping blijft ook zijn hele leven 17.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |