Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Het lijkt wel wat op dat Döner spul nog niet gesneden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:00 schreef Onnoman het volgende:
hij eet met consumptie
die koeientieten vliegen over tafel
24 uur met.... Lijkt mij een vermoeiende aangelegenheid.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:04 schreef Onnoman het volgende:
marcia luyten is wel een geile snol hoor
wordt het nog mooier?quote:
haha mooi manquote:
Drank en overmoed... Die stapt zo in haar scootmobiel en tuft een kudde asielzoekers morsdoodquote:
Connyzomby.quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:18 schreef Onnoman het volgende:
palmen is dood zonder dat ze het doorheeft
Dat hoofd van Menno ookquote:
Zowel Pauw als Jinek, maar ook Humberto Tan hebben altijd net teveel gasten en net teveel onderwerpen. Een onderwerp minder zou het programma een stuk beter maken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 07:42 schreef timmmmm het volgende:
stelling: bij Pauw was dit nooit gebeurd
Ik denk dat dat klopt. Die had een paar keer gewaarschuwd en hem dan gewoon laten verwijderen. Die was in ieder geval niet gaan schreeuwen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 07:42 schreef timmmmm het volgende:
stelling: bij Pauw was dit nooit gebeurd
Op het laatst werd Jules wel vervelend.quote:
Dominee Gremdaat en Andries Knevel ?quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag doet de redactie aan reflectie
Jules is van de uitstervende generatie van de Summer of Love 1967, met een idealistisch gedachtegoed dat niet meer past in de realiteit van de 21ste eeuw.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:23 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik vermoed dat zelfs Bonnie st.Claire het gelal van Deelder beschamend vond.
Met z,n rare hippietaal van geen mens is illegaal.
ik heb ze netjes geschaald volgens de internationale webrichtlijnen van het World Wide Web Consortium (W3C)quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze mogen dan wel wat kleiner iig man. Of in een spoiler kies maar
Dat is netjes van je die andere waren aan de grote kant en 1 was viesquote:Op donderdag 26 januari 2017 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb ze netjes geschaald volgens de internationale webrichtlijnen van het World Wide Web Consortium (W3C)
quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb ze netjes geschaald volgens de internationale webrichtlijnen van het World Wide Web Consortium (W3C)
Die aflevering heb ik even gemist..quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:28 schreef Ingolstadt het volgende:
Wel grappig, ongeveer een jaar geleden kwam Ari Deelder (dochter van) op vergelijkbare wijze dezelfde show verstieren.
Linkje ?quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:28 schreef Ingolstadt het volgende:
Wel grappig, ongeveer een jaar geleden kwam Ari Deelder (dochter van) op vergelijkbare wijze dezelfde show verstieren.
Tot straks allen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lege blikjes bier van Conny Palmen?quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Prem moet gewoon blikjes koppen.
Cola blikje. Tijdens PREMtime gooide een Marokkaan een blik naar Prem. Zijn kop lag half open.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lege blikjes bier van Conny Palmen?
Dat wijf is echt irritant jaquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:38 schreef Mani89 het volgende:
En van die Connie Palmen werd niets gezegd. Die was zo dronken als een tor.
Arme Premquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Cola blikje. Tijdens PREMtime gooide een Marokkaan een blik naar Prem. Zijn kop lag half open.
Alleen als je een voorhoofdfetisj hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:05 schreef Achterhoker het volgende:
Zijn er eigenlijk pikante plaatjes van Jinek?
Jinek is actief in KPD. Zijn vast wel wat lul plaatjes te vinden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:05 schreef Achterhoker het volgende:
De zusjes Wevers kan je ondertussen even kijken bij Tan.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:05 schreef Achterhoker het volgende:
Lieke breekt zo je slijmerige noodle in tween.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:07 schreef Handleiding het volgende:
[..]
De zusjes Wevers kan je ondertussen even kijken bij Tan.
Mag ze op jouw balk staan?quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lieke breekt zo je slijmerige noodle in tween.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |