Op het laatst werd Jules wel vervelend.quote:
Dominee Gremdaat en Andries Knevel ?quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag doet de redactie aan reflectie
Jules is van de uitstervende generatie van de Summer of Love 1967, met een idealistisch gedachtegoed dat niet meer past in de realiteit van de 21ste eeuw.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:23 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik vermoed dat zelfs Bonnie st.Claire het gelal van Deelder beschamend vond.
Met z,n rare hippietaal van geen mens is illegaal.
ik heb ze netjes geschaald volgens de internationale webrichtlijnen van het World Wide Web Consortium (W3C)quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze mogen dan wel wat kleiner iig man. Of in een spoiler kies maar
Dat is netjes van je die andere waren aan de grote kant en 1 was viesquote:Op donderdag 26 januari 2017 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb ze netjes geschaald volgens de internationale webrichtlijnen van het World Wide Web Consortium (W3C)
quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb ze netjes geschaald volgens de internationale webrichtlijnen van het World Wide Web Consortium (W3C)
Die aflevering heb ik even gemist..quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:28 schreef Ingolstadt het volgende:
Wel grappig, ongeveer een jaar geleden kwam Ari Deelder (dochter van) op vergelijkbare wijze dezelfde show verstieren.
Linkje ?quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:28 schreef Ingolstadt het volgende:
Wel grappig, ongeveer een jaar geleden kwam Ari Deelder (dochter van) op vergelijkbare wijze dezelfde show verstieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |