quote:Op zondag 22 januari 2017 17:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ten hag staat 6e... Wat is daar zo bijzonder aan?
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik haat PSV by far niet. Ik zie eerder met lede ogen aan (Hoi Kapiteintje) hoe een verzameling kermisklanten de koppositie van de Eredivisie al sinds dag 1 volhoudt.
Waarom wil je dit zo graag bevestigd hebben?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat groepje kermisklanten doet dat nog terecht ook...
Leuke wedstrijd tot nu.quote:
Ik zoek geen bevestiging. Ik stel enkel een feit vast.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom wil je dit zo graag bevestigd hebben?
Altijd diezelfde gasten met een minderwaardigheidscomplex
Een open deur trap je in, vandaar mijn (overigens nog steeds terechte) conclusie.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:10 schreef RvLaak het volgende:
Ik zoek geen bevestiging. Ik stel enkel een feit vast.
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een open deur trap je in, vandaar mijn (overigens nog steeds terechte) conclusie.
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat ik hiermee bevestiging zoek, lijkt me een sterk staaltje projectie van jouw kant.
Zo bijzonder is dit niet. Op feyenoord na hebben ze allemaal minder geld en een mindere selectie.quote:
Die gaan de Jong er echt niet naastzetten hoor.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zou er goed aan doen om Vincent Janssen te huren dan wel te kopen vanaf de komende zomer, misschien nu zelfs.
Ah, de oude vertrouwde 'projectie'. Altijd handig om onder een terechte beschuldiging uit te komen.quote:
Die gozer verdient toch 2 miljoen per jaar nu?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die gaan de Jong er echt niet naastzetten hoor.
die jongen is zo matig dit seizoen..quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef Coco. het volgende:
De Jong schiet op doel.
De Jong scoort niet.
Je gelooft nog steeds in de #JanssenHype?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zou er goed aan doen om Vincent Janssen te huren dan wel te kopen vanaf de komende zomer, misschien nu zelfs.
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Tja, als het nu eenmaal de waarheid is...quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de oude vertrouwde 'projectie'. Altijd handig om onder een terechte beschuldiging uit te komen.
2,5 schijnbaar.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gozer verdient toch 2 miljoen per jaar nu?
PSV doet er goed aan om een nieuwe coach te halenquote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gozer verdient toch 2 miljoen per jaar nu?
Sterk argument.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, als het nu eenmaal de waarheid is...
Uruk-Hai?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ork, ork, ork, mijn soep eet ik momenteel met een...
Op zijn minst knap te noemen na een hele matige reeks (moet gezegd worden met veel lastige tegenstanders) waarbij weer de hele lades aan ''Ten Hag is kut, dat dit hier daar bla bla'' werden opengetrokken. Voor een subtopper doen ze het ook nog eens steeds met duidelijke cijfers. Alleen heb je figuren zoals Haller, die ook vandaag, keer op keer choken.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dit niet. Op feyenoord na hebben ze allemaal minder geld en een mindere selectie.
En zoals het er nu naar uit ziet staan de buitenlandse clubs ook niet in de rij.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die gaan de Jong er echt niet naastzetten hoor.
schaal?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ook in het contract stellen dat zijn incapabele broertje mee mag hobbelenquote:Op zondag 22 januari 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook fiks wat tekengeld gehad, en sindsdien raakt hij geen knikker meer.
Genot
Waarom vind je van niet? Ik zit nu al sinds augustus naar De Jong te kijken en het wordt er niet beter op.quote:
Ook die van Dolberg en Kluivert.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je gelooft nog steeds in de #JanssenHype?
Westerbork?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ajax betaalt Klaassen schijnbaar 700.000/800.000 exclusief bonussen, om het in perspectief te zetten.quote:
Nu ga je wel erg ver.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ook in het contract stellen dat zijn incapabele broertje mee mag hobbelen
dubbelgenot
Dan ben je opeens heel blij met Marc Overgod als je ziet wat voor zaken daar afspelen
Damn... En dan maar 4 keer scoren (tot nu toe)...quote:Op zondag 22 januari 2017 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bij Ajax verdient de topverdiener 1,5 maximaal denk ik.
Wow zo weinig? Ik dacht meerquote:Op zondag 22 januari 2017 17:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax betaalt Klaassen schijnbaar 700.000/800.000 exclusief bonussen, om het in perspectief te zetten.
Dus omdat De Jong ruk is moet je een speler halen die net per definitie minder ruk is?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vind je van niet? Ik zit nu al sinds augustus naar De Jong te kijken en het wordt er niet beter op.
En mag PSV over een paar jaar weer een parkeerplaats verkopen.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn... En dan maar 4 keer scoren (tot nu toe)...
Of de lucht boven het stadion! xDquote:Op zondag 22 januari 2017 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En mag PSV over een paar jaar weer een parkeerplaats verkopen.
Wat een aannames allemaal. Je lult echt in de rondte.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bij Ajax verdient de topverdiener 1,5 maximaal denk ik.
Met kampioensbonus dan erbij.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een aannames allemaal. Je lult echt in de rondte.
Waarom kijk jij de wedstrijd op je tv en mobiel?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kreeg het op mijn mobiel eerder dan op tv
Het grote probleem aan Janssen is dat hij zijn kansen niet afmaakt. Daarbuiten doet hij het niet overdreven slecht. Goed aanspeelpunt, loopt altijd redelijk vrij. Daarbij; in de Eredivisie scoorde hij in een half seizoen een hele sloot aan goals die niet per se afhankelijk van anderen waren.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus omdat De Jong ruk is moet je een speler halen die net per definitie minder ruk is?
Nu Luuk nogquote:Op zondag 22 januari 2017 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
De komst van van Ginkel laat Propper beter spelen
Livescore, gast....quote:Op zondag 22 januari 2017 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijk jij de wedstrijd op je tv en mobiel?
Waren bafmaatjes bij Vitessequote:Op zondag 22 januari 2017 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
De komst van van Ginkel laat Propper beter spelen
Omdat ik daar een paar clubs heb ingesteld.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hou je dat bij als je de wedstrijd kijkt?
Wat een nepsupporter.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hou je dat bij als je de wedstrijd kijkt?
Apart dat je dan niet gewoon geconcentreerd naar je club kijkt.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik daar een paar clubs heb ingesteld.
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:20 schreef hafcfan het volgende:
Ik vraag me af of ik veel kaarten voor fey uit kan halen en voor veel money kan verkopen.
Pass nog in de footballleaks (quote:
Niemand moet lachen. Zelfs GGMM niet.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Apart dat je dan niet gewoon geconcentreerd naar je club kijkt.
Een echte jood zou dat doen ja. En er waarschijnlijk wel een paar euro's aan overhouden.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:20 schreef hafcfan het volgende:
Ik vraag me af of ik veel kaarten voor fey uit kan halen en voor veel money kan verkopen.
Waarom zie jij in elke opmerking een grap?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niemand moet lachen. Zelfs GGMM niet.
Driessen is een mongool.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Driessen vindt een streep in de tribune mooi
Is gewoon een normale vraag?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je niet zo dom was.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zie jij in elke opmerking een grap?
Valt reuze meequote:Op zondag 22 januari 2017 17:21 schreef Brammess het volgende:
Heracles uit, daar heeft PSV het voor een of andere manier altijd lastig en nog zonder Moreno ook.
Waarom zou ik lachen om een serieuze opmerking?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga daar flink aan verdienen. 100 per kaart ofzo bohh. Die vraag zal wel gigantisch zijnquote:Op zondag 22 januari 2017 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een echte jood zou dat doen ja. En er waarschijnlijk wel een paar euro's aan overhouden.
Een liefhebber regelt kaarten voor wat jongens die op losse kaarten willen zitten
Dus als ik een melding krijg dat er een doelpunt is gevallen kijk ik niet serieus naar de wedstrijd?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik lachen om een serieuze opmerking?
Wat ben jij raar vandaag zeg.
En daarna AZ, dus over een week of twee is PSV wellicht wel klaar voor het seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:21 schreef Brammess het volgende:
Heracles uit, daar heeft PSV het voor een of andere manier altijd lastig en nog zonder Moreno ook.
Fascinerend hoe je in alles een persoonlijke aanval ziet.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je niet zo dom was.
Maak jij je oprecht zorgen over AZ?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En daarna AZ, dus over een week of twee is PSV wellicht wel klaar voor het seizoen.
Janssen is niet de oplossing. Die is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het grote probleem aan Janssen is dat hij zijn kansen niet afmaakt. Daarbuiten doet hij het niet overdreven slecht. Goed aanspeelpunt, loopt altijd redelijk vrij. Daarbij; in de Eredivisie scoorde hij in een half seizoen een hele sloot aan goals die niet per se afhankelijk van anderen waren.
Rustig, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als ik een melding krijg dat er een doelpunt is gevallen kijk ik niet serieus naar de wedstrijd?
Kenneth Perez kan nog welquote:Op zondag 22 januari 2017 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen bij FOX is geestelijk niet in orde op Ten Napel na
Haha, ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.
Tering zeg.
Mogen jullie nog wel winnen in De Kuipquote:Op zondag 22 januari 2017 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En daarna AZ, dus over een week of twee is PSV wellicht wel klaar voor het seizoen.
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:23 schreef hafcfan het volgende:
PSV wint easy. Heracles kan er niks van
quote:
quote:
sowquote:
In deze vorm en uit? Ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak jij je oprecht zorgen over AZ?
Rekiki in de 93ste minuut de 0-1. Grootste kutwedstrijd die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:21 schreef Brammess het volgende:
GGMM en ik luisteren liever naar The Notorious B.I.G. - "Mo Money Mo Problems"quote:
Vorig jaar door 2 standaardsituaties de bietenbrug op nadat er van United werd gewonnenquote:Op zondag 22 januari 2017 17:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rekiki in de 93ste minuut de 0-1. Grootste kutwedstrijd die ik ooit heb gezien.
Win eerst zelf thuis maar van Feyenoord. Wordt moeilijk genoeg met 11 man in de goal.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen jullie nog wel winnen in De Kuip
Misschien staat Ajax tegen die tijd wel boven Feyenoord, je weet het nooit.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Win eerst zelf thuis maar van Feyenoord. Wordt moeilijk genoeg met 11 man in de goal.
Happy Together dissenquote:Op zondag 22 januari 2017 17:26 schreef Kopsterk het volgende:
Die goaltune van PSV is zo ontzettend gênant
Die van Twente is leuk.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:26 schreef Kopsterk het volgende:
De bal blijft rond en als het goed is is het gras nog steeds groen.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien staat Ajax tegen die tijd wel boven Feyenoord, je weet het nooit.
op ijs ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heerenveen is inderdaad heer en meester.
Dat soort low-life muziek is populair in Brabant.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:26 schreef Kopsterk het volgende:
Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De bal blijft rond en als het goed is is het gras nog steeds groen.
Lekker potje wel.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heerenveen is inderdaad heer en meester.
Allemaal in de rij bij je moeder.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ben benieuwd waar ze de overige 40 minuten waren
Die carnavalsversie die ze draaien is ook een behoorlijke trap in het gezicht van de oorspronkelijke componist.quote:
Nog steeds erg populair.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, in het verzorgingstehuis voor demente bejaarden, maar het kan natuurlijk
De Jong er uit.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:29 schreef Coco. het volgende:
Cocu gaat na de rust een onlogische wissel maken.
sowquote:Op zondag 22 januari 2017 17:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
itt jouw moeder, die geld toe moet geven
koekoekquote:Op zondag 22 januari 2017 17:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
itt jouw moeder, die geld toe moet geven
Dik varken.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou ook mee willen doen, maar ik ga een eitje bakken zo.
Dat klopt.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik zat dus niet goed met mijn voorgevoel
Volgende keer beterquote:Op zondag 22 januari 2017 17:33 schreef Scrummie het volgende:
Het verbaast me niks eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:33 schreef Scrummie het volgende:
Janken.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Mulder helpt PSV weer in het zadel.
vertel eens iets nieuwsquote:Op zondag 22 januari 2017 17:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik zei vannacht nog wat er ging gebeuren.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:33 schreef Scrummie het volgende:
Heb ik anderhalf seizoen geleden al geopperd. Net zoals ik Haps deze zomer opperde en voor gek uit werd gemaakt.quote:
Wat zei je toen?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei vannacht nog wat er ging gebeuren.
Van wie? Een knapperd of toyboy?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moeder is zwanger.. je krijgt een halfbroertje.
Broer van Frank en Ronald. R.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat, zonder Schaars (mogelijk Van Aken ook niet), Heerenveen wordt geklopt op de counter.
Haps is shitt. Moet je niet doenquote:Op zondag 22 januari 2017 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik anderhalf seizoen geleden al geopperd. Net zoals ik Haps deze zomer opperde en voor gek uit werd gemaakt.
Ik zag Romario debuteren, Ronaldo floreren en Nilis excelleren. Ik zat op oost toen we nog niet met schoenen zwaaiden en menig successen oogsten na zaaiden (dichterlijke vrijheid). Ik zag Gerets een spuit in zijn kuit zetten en zat bij een zeldzaam goede actie van Gakhokidsze niet op te letten.
Hulpbehoevend.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GGMM. Weet niet waar hij onder valt.
Hipster. Want krulletjes en een snor. En waarschijnlijk zijn overhemd (blouse) tot bovenaan dichtgeknoopt.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GGMM. Weet niet waar hij onder valt.
In Rotterdam valt er dan ook niet veel te huldigen.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:36 schreef Caland het volgende:
Als je Van Gerwen gaat huldigen ben je heel diep gezakt.
Veel aanhangers van dart zijn ook aanhangers van PSV. Trekt allebei proleten aan.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:36 schreef Caland het volgende:
Feyenoord huldigde ooit een tweede plaats.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:36 schreef Caland het volgende:
Goede Lb. Beter dan Willems.quote:
Sparta werd vorig jaar nog gehuldig dommerdquote:Op zondag 22 januari 2017 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In Rotterdam valt er dan ook niet veel te huldigen.
Het Nederlands Elftal ook.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Feyenoord huldigde ooit een tweede plaats.
Krijgen ze ook subsidie voor.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:36 schreef Caland het volgende:
De opmerking die je wist dat ie zou komen. Was geen huldiging.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Excelsior 3 jaar geleden ook sportploeg van het jaar in Rotterdam.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sparta werd vorig jaar nog gehuldig dommerd
Lachwekkender dan dat wordt het niet.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Er staat ook niet veel, dommerd.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sparta werd vorig jaar nog gehuldig dommerd
Mindere eindpass meer dynamiek.quote:
En toch gaan we met z'n allen naar de Coolsingel.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lachwekkender dan dat wordt het niet.
Dat is leuk voor je. Ik sluit Feyenoord pas uit als ze op de tweede/derde plek staan en drastisch minder kansen creëren over de gehele wedstrijd gezien.quote:
De te verwachten instorting van Feyenoord duurt wel lang zo.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je. Ik sluit Feyenoord pas uit als ze op de tweede/derde plek staan en drastisch minder kansen creëren over de gehele wedstrijd gezien.
Ik had het over de goal van Heerenveen, was niet per se dramatisch verdedigdquote:Op zondag 22 januari 2017 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je. Ik sluit Feyenoord pas uit als ze op de tweede/derde plek staan en drastisch minder kansen creëren over de gehele wedstrijd gezien.
5 punten voor op de nummer 2 in januari.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
En toch gaan we met z'n allen naar de Coolsingel.
Wel knap dat ze iemand op het veld hebben weten te krijgen met een nóg lager IQ dan Willems.quote:
Ik zou zo niet weten welk team er kwalitatief heel veel beter is.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord lijkt het Leicester City van de Eredivisie te worden. Met een zwaar inferieur team gewoon aan de leiding blijven en kampioen worden. PSV wordt tweede.
Feyenoord werd itt Leicester niet gezien als degradatie kandidaat.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord lijkt het Leicester City van de Eredivisie te worden. Met een zwaar inferieur team gewoon aan de leiding blijven en kampioen worden. PSV wordt tweede.
Alleen kwantitief inderdaad. Qua basis zou ik misschien alleen Sanchez of Moreno interessant vinden.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zo niet weten welk team er kwalitatief heel veel beter is.
Willems ging zich ook bezig houden met verdedigen. Daar ging het mis.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar hij kan niet verdedigen. Maarja Jetro ook nie
Moreno - Sanchez zou een geweldig centrum zijn.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:47 schreef Oldground het volgende:
[..]
Alleen kwantitief inderdaad. Qua basis zou ik misschien alleen Sanchez of Moreno interessant vinden.
Het loopt ze al dun door de broek in Eindhoven.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Mister bigstar gaat zich warm lopen
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:28 schreef Zipportal het volgende:
Dit wordt nog wel 2-2. EnergieDirect.nlEffect
piep piepquote:Op zondag 22 januari 2017 17:57 schreef Coco. het volgende:
2-2 opeens wordt het weer druk in het topic
Had al afgefloten moeten worden voor handsbal eerder.
Haha, ja misschien moest het 'en' zijn in plaats van 'of'. Maar eens.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moreno - Sanchez zou een geweldig centrum zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |