De te verwachten instorting van Feyenoord duurt wel lang zo.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je. Ik sluit Feyenoord pas uit als ze op de tweede/derde plek staan en drastisch minder kansen creëren over de gehele wedstrijd gezien.
Ik had het over de goal van Heerenveen, was niet per se dramatisch verdedigdquote:Op zondag 22 januari 2017 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je. Ik sluit Feyenoord pas uit als ze op de tweede/derde plek staan en drastisch minder kansen creëren over de gehele wedstrijd gezien.
5 punten voor op de nummer 2 in januari.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
En toch gaan we met z'n allen naar de Coolsingel.
Wel knap dat ze iemand op het veld hebben weten te krijgen met een nóg lager IQ dan Willems.quote:
Ik zou zo niet weten welk team er kwalitatief heel veel beter is.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord lijkt het Leicester City van de Eredivisie te worden. Met een zwaar inferieur team gewoon aan de leiding blijven en kampioen worden. PSV wordt tweede.
Feyenoord werd itt Leicester niet gezien als degradatie kandidaat.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord lijkt het Leicester City van de Eredivisie te worden. Met een zwaar inferieur team gewoon aan de leiding blijven en kampioen worden. PSV wordt tweede.
Alleen kwantitief inderdaad. Qua basis zou ik misschien alleen Sanchez of Moreno interessant vinden.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zo niet weten welk team er kwalitatief heel veel beter is.
Willems ging zich ook bezig houden met verdedigen. Daar ging het mis.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar hij kan niet verdedigen. Maarja Jetro ook nie
Moreno - Sanchez zou een geweldig centrum zijn.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:47 schreef Oldground het volgende:
[..]
Alleen kwantitief inderdaad. Qua basis zou ik misschien alleen Sanchez of Moreno interessant vinden.
Het loopt ze al dun door de broek in Eindhoven.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Mister bigstar gaat zich warm lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |