Kenneth Perez kan nog welquote:Op zondag 22 januari 2017 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen bij FOX is geestelijk niet in orde op Ten Napel na
Haha, ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.
Tering zeg.
Mogen jullie nog wel winnen in De Kuipquote:Op zondag 22 januari 2017 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En daarna AZ, dus over een week of twee is PSV wellicht wel klaar voor het seizoen.
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:23 schreef hafcfan het volgende:
PSV wint easy. Heracles kan er niks van
quote:
quote:
sowquote:
In deze vorm en uit? Ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak jij je oprecht zorgen over AZ?
Rekiki in de 93ste minuut de 0-1. Grootste kutwedstrijd die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:21 schreef Brammess het volgende:
Heracles uit, daar heeft PSV het voor een of andere manier altijd lastig en nog zonder Moreno ook.
GGMM en ik luisteren liever naar The Notorious B.I.G. - "Mo Money Mo Problems"quote:
Vorig jaar door 2 standaardsituaties de bietenbrug op nadat er van United werd gewonnenquote:Op zondag 22 januari 2017 17:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rekiki in de 93ste minuut de 0-1. Grootste kutwedstrijd die ik ooit heb gezien.
Win eerst zelf thuis maar van Feyenoord. Wordt moeilijk genoeg met 11 man in de goal.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen jullie nog wel winnen in De Kuip
Misschien staat Ajax tegen die tijd wel boven Feyenoord, je weet het nooit.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Win eerst zelf thuis maar van Feyenoord. Wordt moeilijk genoeg met 11 man in de goal.
Happy Together dissenquote:Op zondag 22 januari 2017 17:26 schreef Kopsterk het volgende:
Die goaltune van PSV is zo ontzettend gênant
Die van Twente is leuk.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:26 schreef Kopsterk het volgende:
Die goaltune van PSV is zo ontzettend gênant
De bal blijft rond en als het goed is is het gras nog steeds groen.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien staat Ajax tegen die tijd wel boven Feyenoord, je weet het nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |