Op dit forum wordt bijkans op elk figuur wat afwijkt van de gestrekte pas een karaktermoord gepleegd.quote:
Flink verhaalquote:Op zondag 22 januari 2017 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dit forum wordt bijkans op elk figuur wat afwijkt van de gestrekte pas een karaktermoord gepleegd.
Henk de Jong deed het werelds, maar dit forum vond hem weer vervelend in interviews. Ten Hag doet het werelds, toch een nare lul dus dat moet je vooral 9 van de 10 keer vertellen. Of ja, wat Voetbal Inside vertelt over individuen en hun gedrag moet de leidraad zijn.
Zit dat grapje van Kapi nou nog steeds diep? Get over it.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Op dit forum wordt bijkans op elk figuur wat afwijkt van de gestrekte pas een karaktermoord gepleegd.
Niet vlak voordat je het opdient.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel als je het vers maakt, maar goed...
Lekker manquote:Op zondag 22 januari 2017 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, dat is erg lief van je.
[..]
Tomatensoep, duh
Ik haat PSV by far niet. Ik zie eerder met lede ogen aan (Hoi Kapiteintje) hoe een verzameling kermisklanten de koppositie van de Eredivisie al sinds dag 1 volhoudt.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is voor voor een onzin Stijn? Je haat jegens PSV lijkt groter dan de geveinsde liefde voor je eigen club. Kom op man.
Henk de Jong was inderdaad een hele vermoeiende act ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk de Jong deed het werelds, maar dit forum vond hem weer vervelend in interviews. Ten Hag doet het werelds, toch een nare lul dus dat moet je vooral 9 van de 10 keer vertellen. Of ja, wat Voetbal Inside vertelt over individuen en hun gedrag moet de leidraad zijn.
Nee, allicht. Na het koken even laten rusten. Kun je ook op het bord doen, maar goed.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niet vlak voordat je het opdient.
De soep wordt niet zo heet gegeten als zij wordt opgediend.
Ten Hag is samen met John van den Brom de meest walgelijke trainer die er in Nederland rondloopt. Hij geeft het begrip calimero een hele nieuwe dimensie. En dat hij het werelds doet vind ik wel meevallen, heeft gewoon een goede selectie.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
By farquote:Op zondag 22 januari 2017 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik haat PSV by far niet. Ik zie eerder met lede ogen aan (Hoi Kapiteintje) hoe een verzameling kermisklanten de koppositie van de Eredivisie al sinds dag 1 volhoudt.
sowquote:Op zondag 22 januari 2017 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik haat PSV by far niet. Ik zie eerder met lede ogen aan (Hoi Kapiteintje) hoe een verzameling kermisklanten de koppositie van de Eredivisie al sinds dag 1 volhoudt.
Ten hag staat 6e... Wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat groepje kermisklanten doet dat nog terecht ook...quote:Op zondag 22 januari 2017 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vertelt met droge ogen dat PSV met poep in de broek achteruit loopt...quote:Op zondag 22 januari 2017 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ze sinds Oktober niet meer verloren onder andere.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ten hag staat 6e... Wat is daar zo bijzonder aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |