Het grote probleem aan Janssen is dat hij zijn kansen niet afmaakt. Daarbuiten doet hij het niet overdreven slecht. Goed aanspeelpunt, loopt altijd redelijk vrij. Daarbij; in de Eredivisie scoorde hij in een half seizoen een hele sloot aan goals die niet per se afhankelijk van anderen waren.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus omdat De Jong ruk is moet je een speler halen die net per definitie minder ruk is?
Nu Luuk nogquote:Op zondag 22 januari 2017 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
De komst van van Ginkel laat Propper beter spelen
Livescore, gast....quote:Op zondag 22 januari 2017 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijk jij de wedstrijd op je tv en mobiel?
Waren bafmaatjes bij Vitessequote:Op zondag 22 januari 2017 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
De komst van van Ginkel laat Propper beter spelen
Omdat ik daar een paar clubs heb ingesteld.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hou je dat bij als je de wedstrijd kijkt?
Wat een nepsupporter.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hou je dat bij als je de wedstrijd kijkt?
Apart dat je dan niet gewoon geconcentreerd naar je club kijkt.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik daar een paar clubs heb ingesteld.
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:20 schreef hafcfan het volgende:
Ik vraag me af of ik veel kaarten voor fey uit kan halen en voor veel money kan verkopen.
Pass nog in de footballleaks (quote:
Niemand moet lachen. Zelfs GGMM niet.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Apart dat je dan niet gewoon geconcentreerd naar je club kijkt.
Een echte jood zou dat doen ja. En er waarschijnlijk wel een paar euro's aan overhouden.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:20 schreef hafcfan het volgende:
Ik vraag me af of ik veel kaarten voor fey uit kan halen en voor veel money kan verkopen.
Waarom zie jij in elke opmerking een grap?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niemand moet lachen. Zelfs GGMM niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |