SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:
dan ga je zwollywood onveilig maken !quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Rond 23:25 uur moet ik afhaken.
* Elfletterig wil nog wel even de Party Animals voor die tijd horen, graag. Aquarius heeft de voorkeur. Have You Ever Been Mellow is ook lekker.
Ik gedraag me altijd heel netjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga je zwollywood onveilig maken !
Deze is van de Party Animals....... speciaal voor 11 en voor Symph.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Rond 23:25 uur moet ik afhaken.
* Elfletterig wil nog wel even de Party Animals voor die tijd horen, graag. Aquarius heeft de voorkeur. Have You Ever Been Mellow is ook lekker.
Tnollywood was pas echt tof.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga je zwollywood onveilig maken !
hebben ze daar wel een uitgaansleven, het is toch heel erg christelijk ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd heel netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:18 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Deze is van de Party Animals....... speciaal voor 11 en voor Symph.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:19 schreef Dj_Vout het volgende:
Herken je hierin de Party Animals, 11?Deze komt me wat minder bekend voor. Dat komt omdat ik het verdrongen had ik niet hun hele indrukwekkende oeuvre even goed ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:20 schreef just me het volgende:
Geen idee.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:22 schreef just me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
zal die Muts van je ook wel eens last van hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
Raaak helemaal in verwarring nu.
Die is wel wat gewend.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
zal die Muts van je ook wel eens last van hebben![]()
dát kan ik me voorstellenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu gaan.
Vout, bedankt voor weer een geslaagde show![]()
![]()
Tot later
Fijne nacht nog.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu gaan.
Vout, bedankt voor weer een geslaagde show![]()
![]()
Tot later
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:30 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
en nu is het afgelopen...
dank je wel Vout !!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:33 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook slapenwelterusten allen en nog een fijne avond
Bedoelde je "Tering, Elf...." of echt "Tering Elf" ?quote:Op zondag 22 januari 2017 00:20 schreef chufi het volgende:
Tering Elf heeft ook weer eens behoorlijk lopen spammen
Tsja, die crew is niet echt thuis.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:16 schreef Elfletterig het volgende:
Het komt allemaal door dat telspel, trouwens. Gisteren hebben we als users een nieuw record gezet: 1179
De crew gaat dit nooit meer overtreffen.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja, die crew is niet echt thuis.
Ik snap dat niet, beetje overleg en het kan maar zo.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De crew gaat dit nooit meer overtreffen.
Er zijn altijd wel users wakker, elk moment van de dag.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, beetje overleg en het kan maar zo.
Goedemorgen.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik wilde gisteren nog luisteren na WIDM, maar dat heb ik helemaal niet afgezien. Ik ben in slaap gevallen.
Goedemorgen deze morgen.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:09 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
lekker lang geslapen Diaan
quote:Op zondag 22 januari 2017 09:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dan zal het nodig zijn geweest.
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Ga ik op pad.
Je hebt schitterend weer Melting, geniet ervanquote:Op zondag 22 januari 2017 09:11 schreef Melting het volgende:
.
Goedemorgen deze morgen.
Ga ik op pad.
Heb ik ook wel eens last van hoor, sterker nog, ik heb het gehad dat ik zat te praten met iemand en floops weg was ikquote:Op zondag 22 januari 2017 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, erg lang geslapen en was ook even nodig inderdaad. Ik werd om 2 uur vannacht wakker op de bank, peaceman was ook op de bank in slaap gevallen.
Just me ik las dat junior blij verrast was, wat leuk.![]()
Oeps dat is wel heel erg.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:18 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van hoor, sterker nog, ik heb het gehad dat ik zat te praten met iemand en floops weg was ik
quote:Ja heerlijk dat zo'n knul van 32 nog zo blij verrast kan zijn en echt zat te genieten
Het is allemaal sociale huur hier, dus de woningbouw kan ik ook nog benaderen. Maar ik vind het wel zo netjes om eerst de eigenaar van het dier in elkaar te trappen wegens overlast.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:43 schreef just me het volgende:
Als huisdieren zijn toegestaan kun je alleen vragen of de eigenaar zich ervan bewust is dat het dier overlast geeft.
Maar wel hinderlijk
beter de eigenaar dan de hondquote:Op zondag 22 januari 2017 09:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is allemaal sociale huur hier, dus de woningbouw kan ik ook nog benaderen. Maar ik vind het wel zo netjes om eerst de eigenaar van het dier in elkaar te trappen wegens overlast.
Ja, die hond kan er niks aan doen.quote:
niet te lang mee mee blijven zitten anders ga je je meer en meer ergeren.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die hond kan er niks aan doen.
daar kun je bijna 2 banken van kopen.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:24 schreef just me het volgende:
Ik heb de offertje voor het bekleden van de banken binnen, hadden ze het in de winkel op ¤ 2000 geschat blijkt het nu ruim ¤ 2600,00 te zijn![]()
Met Junior en zijn vrouw afgesproken om samen 'n dagje op pad te gaan om iets te gaan zoeken.
Lekker dan. Die eigenaar moet dat toch ook horen, tenzij de eigenaar er 's nachts niet is.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Iemand heeft vorige week het lumineuze idee gekregen om een hond te nemen in een flat hier. Conclusie: het beest blaft de ganse nacht door.![]()
PS: ja, ik ben nogal generaliserend als een dier mij wakker houdt.
PPS: toch maar eens proberen uit te vinden waar hij precies woont en of de eigenaar voor rede vatbaar is.
Ja erg hè, ik ben al verder aan het snuffelen. Op zich zijn deze banken best apart, houten leuningen, mooie ronde vorm, maar dat bedrag kan en wil ik echt niet betalen!quote:Op zondag 22 januari 2017 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
daar kun je bijna 2 banken van kopen.Jeetje wat veel geld.
quote:
Mogguh westerlingquote:
Ow dat is dan wel jammer en lastig om zo'n bank terug te vinden.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ja erg hè, ik ben al verder aan het snuffelen. Op zich zijn deze banken best apart, houten leuningen, mooie ronde vorm, maar dat bedrag kan en wil ik echt niet betalen!
* spijkerbroek was oosterling, maar is nu westerlingquote:Op zondag 22 januari 2017 10:02 schreef just me het volgende:
* just me voelt zich buitengesloten als westerling![]()
ik ben in de minderheid
Ik zou op DENK stemmenquote:Op zondag 22 januari 2017 10:02 schreef just me het volgende:
* just me voelt zich buitengesloten als westerling![]()
ik ben in de minderheid
dankquote:Op zondag 22 januari 2017 10:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek was oosterling, maar is nu westerling
* just me denkt niet op zondagochtendquote:
DENK denkt nooitquote:
* just me gaat eens denken wat ze gaat doen vandaagquote:
altijd lekker een borreltje na de kerkdienstquote:Op zondag 22 januari 2017 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Iemand een borrel?
[ afbeelding ]
Ik ben nu ook aan het kijken.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:11 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat eens denken wat ze gaat doen vandaag
eerst WIDM kijken en daarna maar naar buiten of zo
mag ik het middelste glaasje gevuldquote:Op zondag 22 januari 2017 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Iemand een borrel?
[ afbeelding ]
Dat was wel weer een zenuwenafleveringquote:
Dat ga ik ook doen. De zon schijnt niet voor niksquote:en daarna maar naar buiten of zo
quote:Op zondag 22 januari 2017 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Iemand een borrel?
[ afbeelding ]
Het is wel koud buiten, ik zag net dat hier nog -2 was.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was wel weer een zenuwenaflevering
[..]
Dat ga ik ook doen. De zon schijnt niet voor niks
Tegen kou kun je je kleden, zei mijn oma altijd.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Het is wel koud buiten, ik zag net dat hier nig -2 was.
Dat is waar.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegen kou kun je je kleden, zei mijn oma altijd.
Pakt u het zelf even?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
mag ik het middelste glaasje gevuld![]()
mogguh Mad, gaat het weer beter ?
ik zal het pakken zonder het patroon te verstoren.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pakt u het zelf even?
Heb geen benen/voeten meer over, maar we hebben het overleefd.
Vandaag even rustig aan doen...
Had even gebeld, dan had ik 'm wel voor je opgepikt...quote:Op zondag 22 januari 2017 10:28 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Jep, daarvoor ben ik dat pleuriseind naar Amsterdam toe gereden
Dank je wel, maar ach, dan ben ik er ook even uitquote:Op zondag 22 januari 2017 10:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had even gebeld, dan had ik 'm wel voor je opgepikt...
abo.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
De reclames op Fok beginnen toch wel een extreem hoog irritatiepunt te worden
wat valt eraan te sleutelen dan?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:34 schreef tailfox het volgende:
Ik heb in eens 3 versterkers op mijn kamer.
Waarvan ik er aan 2 wil sleutelen
ik heb een mooie CD speler gevonden van Philips maar ik moet nog wat goede speakers halen.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:34 schreef tailfox het volgende:
Ik heb in eens 3 versterkers op mijn kamer.
Waarvan ik er aan 2 wil sleutelen
een heeft kapotte voeding. De andere weet ik niet. Mis de clock verbeteren zodat er minder jitter isquote:
goede speakers zoek ik zelf ook.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:44 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ik heb een mooie CD speler gevonden van Philips maar ik moet nog wat goede speakers halen.
Ik zie ze alleen op de iPad.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
De reclames op Fok beginnen toch wel een extreem hoog irritatiepunt te worden
ik ga denk naar paaspop, psyfi en idunmoquote:Op zondag 22 januari 2017 11:01 schreef DevFreak het volgende:
nog mensen hier die dit jaar Lowlands bezoeken of het overwegen?
Ik ga dit jaar met een paar vrienden, een meet zou wel tof zijn denk ik.
Ik ga naar Best Kept Secret en Down The Rabbit Hole. peaceman gaat ook nog naar Lowlands.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:01 schreef DevFreak het volgende:
Waarom niet?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet niet aan festivals
ik ook nietquote:Op zondag 22 januari 2017 11:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet niet aan festivals
Wat Oscar zegt...quote:Op zondag 22 januari 2017 11:01 schreef DevFreak het volgende:
Te druk.quote:
Heb 2 kaarten voor de 30e weten te bemachtigenquote:
Neem je dan wel de goede bus?quote:
Ow op die manier. Ik kreeg het gevoel uit je reactie dat je er sws niet naar toe gaat. Maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.quote:
nee pak gewoon de autoquote:Op zondag 22 januari 2017 11:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neem je dan wel de goede bus?
Wij gaan sws elk jaar naar een festival. Even tijd voor elkaar en zonder kinderen. Daarnaast proberen we ook wat dag festivals te doen en dan gaat Lennon mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging vroeger eigenlijk alleen naar kleine lokale gratis festivalletjes, in het park in Nieuwegein enzo
Hihi ja, ik vind festivals te drukquote:Op zondag 22 januari 2017 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow op die manier. Ik kreeg het gevoel uit je reactie dat je er sws niet naar toe gaat. Maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.
Het ligt er wel aan waar je naartoe moet en vandaan komt.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:37 schreef DevFreak het volgende:
[..]
OV is beter geregeld dan auto hoor
Ah. Dan niet de afslag missen.quote:
Nou..... nou..... geen rare dingen zeggen hoorquote:Op zondag 22 januari 2017 11:37 schreef DevFreak het volgende:
[..]
haha, ik was vorige keer met de trein en bus vanuit lelystad geweest was ik vond het bijzonder goed geregeldquote:Op zondag 22 januari 2017 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou..... nou..... geen rare dingen zeggen hoor
spezz vertel het verhaal welquote:Op zondag 22 januari 2017 11:37 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ik zie dat paaspop wel aanzienlijk goedkoper isquote:Op zondag 22 januari 2017 11:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga denk naar paaspop, psyfi en idunmo
naar ToT ging goedquote:Op zondag 22 januari 2017 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah. Dan niet de afslag missen.
Dat snap ik wel. Daarom vind ik DTRH een heerlijk festvial. Relaxte sfeer en niet te druk/grootschalig. En ga ik niet meer mee naar Lowlands. Bij DTRH komt ook wat ouder publiek.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hihi ja, ik vind festivals te druk
Heb er niks mee. Ook gewoon de alcohol gezuip van mensen vanaf 's ochtends vroeg enzo. Neuh, geef mij maar gewoon een concertje. En dan weer lekker naar huis.
paaspop is altijd leuk lekker dichtbij toch wat A artiestenquote:Op zondag 22 januari 2017 11:43 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ik zie dat paaspop wel aanzienlijk goedkoper is
wat is BKS?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Daarom vind ik DTRH een heerlijk festvial. Relaxte sfeer en niet te druk/grootschalig. En ga ik niet meer mee naar Lowlands. Bij DTRH komt ook wat ouder publiek.
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar BKS, maar dat is vooral door de namen. Wij willen gewoon Radiohead en Arcade Fire niet missen. Die geven dit jaar geen reguliere concerten in Nederland. Vorog jaar zijn we wel naar Radiohead in HMH geweest.
Best Kept Secret in Hilvarenbeek.quote:
ik ga eens kijken of ik daar ook heen ga dit jaarquote:Op zondag 22 januari 2017 11:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
paaspop is altijd leuk lekker dichtbij toch wat A artiesten
zie mijn aangepaste post met linkje. Weekendtickets zijn al uitverkocht.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:45 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ah okeeens zien of dat ook iets is voor me dit jaar
Uitverkochtquote:Op zondag 22 januari 2017 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Best Kept Secret in Hilvarenbeek.
http://www.bestkeptsecret.nl/
Wij overnachten dan in een hotel en gaan alleen de zaterdag en zondag.
die twee die bekend gemaakt zijn wel ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:51 schreef DevFreak het volgende:
[..]
wel leuke artiesten die komen hoor
twitter:Newshunkie twitterde op zondag 22-01-2017 om 11:43:28#BREAKING Adèle Bloemendaal (84) overleden https://t.co/vSyOFTcIEp reageer retweet
de buuf van Madquote:Op zondag 22 januari 2017 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie was dat nou, wiens buurvrouw Adèle Bloemendaal jarenlang heeft verzorgd?twitter:Newshunkie twitterde op zondag 22-01-2017 om 11:43:28#BREAKING Adèle Bloemendaal (84) overleden https://t.co/vSyOFTcIEp reageer retweet
* OscarMopperkont ziet de headlines al Adele Overleden.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie was dat nou, wiens buurvrouw Adèle Bloemendaal jarenlang heeft verzorgd?twitter:Newshunkie twitterde op zondag 22-01-2017 om 11:43:28#BREAKING Adèle Bloemendaal (84) overleden https://t.co/vSyOFTcIEp reageer retweet
Klopt.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont hoopt dat een aantal van de festival artiesten ook gewoon een concert geven dit jaar. Zitten een paar leuke namen tussen.
We hadden het vorige week nog over haar.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja iddquote:Op zondag 22 januari 2017 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hadden het vorige week nog over haar.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2017 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ze is nu met mw. MM schaatsen, als afleiding...
onze kliko zit bijna vol met beschimmelde zooi uit de schuur. Grote dingen hebben we gisteren naar de stort gebracht, volgende week de rest, ik moet eerst even maskers kopen, geen zin om die groene schimmel van de planken van het opbergrek in te ademen.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:37 schreef just me het volgende:
en dan de tuin in om wat rotzooi in een grote vuilniszak te stoppen en in de container te doen
Het nuttige met het aangename verenigen noemen ze dat
nee dat is ook hartstikke vies, bah! als mijn kliko vol is staat er nog een ondergrondse in de buurt en we hebben altijd de kliko van Oscar nogquote:Op zondag 22 januari 2017 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
onze kliko zit bijna vol met beschimmelde zooi uit de schuur. Grote dingen hebben we gisteren naar de stort gebracht, volgende week de rest, ik moet eerst even maskers kopen, geen zin om die groene schimmel van de planken van het opbergrek in te ademen.
quote:Op zondag 22 januari 2017 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ze is nu met mw. MM schaatsen, als afleiding...
quote:Op zondag 22 januari 2017 12:37 schreef just me het volgende:
en dan de tuin in om wat rotzooi in een grote vuilniszak te stoppen en in de container te doen
Het nuttige met het aangename verenigen noemen ze dat
quote:Op zondag 22 januari 2017 12:41 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat is ook hartstikke vies, bah! als mijn kliko vol is staat er nog een ondergrondse in de buurt en we hebben altijd de kliko van Oscar nog
Yeah yeah yeah yeahquote:
quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 22 januari 2017 13:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo.
De paahaaden op, de laahaanen in
quote:
Het is heerlijk buitenquote:Op zondag 22 januari 2017 13:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo.
De paahaaden op, de laahaanen in
Ow hartstikke leukquote:
niet teveel tegelijk willen hèquote:Op zondag 22 januari 2017 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was heerlijk buiten, muts op, sjaal om, handschoenen aan en wandelen maar. Ik hoop er deze week nog minimaal 1 keer aan toe te komen
quote:
quote:
was het leuk ?quote:
Ja, het was heel leuk. Ook grappig. Lennon heeft zich prima vermaakt, ik dus ook.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, het was heel leuk. Ook grappig. Lennon heeft zich prima vermaakt, ik dus ook.
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, het was heel leuk. Ook grappig. Lennon heeft zich prima vermaakt, ik dus ook.
Mmmm ik zit naar een hele indrukwekkende docu te kijken maar die zet ik wel op pauzequote:Op zondag 22 januari 2017 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
Over een kwartiertje begint mijn show
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
Over een kwartiertje begint mijn show
quote:
kom maar uit de hoek, spijkerbroekquote:
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Just be yourself, Elf
Tot op het bot, ToT
Laat het gaan, Diaan
Ik doe m'n best.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Just be yourself, Elf
Tot op het bot, ToT
Laat het gaan, Diaan
Je houdt ze bij?quote:
en ook geen honden tochquote:Op zondag 22 januari 2017 18:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik tolereer alles. Ik heb geen kinderen.
zo vaak heb jij nog niet gedraaidquote:Op zondag 22 januari 2017 18:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je houdt ze bij?
* OscarMopperkont heeft geen idee hoe vaak hij gedraaid heeft
Ik heb laatst een keer zitten tellen jaquote:Op zondag 22 januari 2017 18:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je houdt ze bij?
* OscarMopperkont heeft geen idee hoe vaak hij gedraaid heeft
Nope! Ik vind het dierenmishandeling om een hond op een flatje te houden.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nope! Ik vind het dierenmishandeling om een hond op een flatje te houden.
Mijn krokodil zou 'm namelijk opvreten.
quote:
Ik heb geen badkuip. Wel een inloopdouche met een opstaand randje. Daar schep ik af en toe wat zand in.quote:
quote:
lekker die poten in je douchequote:Op zondag 22 januari 2017 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen badkuip. Wel een inloopdouche met een opstaand randje. Daar schep ik af en toe wat zand in.
December is altijd een slechte maand. Alles wordt gefocust op de feestdagen.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt trouwens goed merken dat het weer januari is. December was een magere maand voor nieuwe muziek, in januari barst het van de goede, nieuwe releases
3FM had het te druk met Kensington promotenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:21 schreef Elfletterig het volgende:
De Franse singer-songwriter Jain bracht in juni 2015 het liedje "Come" uit. Nog dezelfde maand stond dat in mijn playlist op Spotify. Deze week staat het onder de noemer "Dit Is Nieuw" op de playlist van 3FM
Maar het liedje:
Ik vind Fox Stevenson juist wel fris klinkenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit is dus muziek waar ik echt helemaal niks kan. Het klinkt als 100.000 andere tracks.
Mja, qua toontjes enzo klinkt dit hetzelfde als dance muziek van 5 jaar terug. Ik kan er niks mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Fox Stevenson juist wel fris klinken
Dit liedje klinkt wel grappig, maar zelf zal ik het nooit kopen.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna weer andere soorten muziek hoor
Oh ja, ik ga eens kokenquote:
laat ik die nu wel kennenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk ken je niemand die Hans heet en autorijdt...
ik heb niet gekookt hoorquote:
Wat een eikel, die Hansquote:Op zondag 22 januari 2017 18:37 schreef just me het volgende:
Hans is driving over the rainbow
heeft ie me nooit verteld
Op die term reageer ik wel, jaquote:
Gruwelijk onderschat nummer, vind ik.quote:
Okee dan!quote:Op zondag 22 januari 2017 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gruwelijk onderschat nummer, vind ik.
(Ze zijn trouwens nog steeds actief; in 2016 hebben ze nieuw werk uitgebracht. Hun sound is eigenlijk nauwelijks veranderd, maar daardoor klinkt het wat gedateerd. Maar nog steeds best oké)
Vind ik ook. Maar dan wel in de goede zin van het woord. En het heeft een heel hoog Gorillaz-gehalte, wat op zich ook niet verkeerd is.quote:
Arme Blurquote:Op zondag 22 januari 2017 18:59 schreef just me het volgende:
7 minuten.... dan kan ik koffie zetten en de vaatwasser vullen
die knokkels
![]()
Wow!quote:Op zondag 22 januari 2017 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
Christopher Duncan (C Duncan) nam zijn debuutalbum Architect in zijn eentje op, in zijn slaapkamer. Hij speelde zelf alles in, inclusief TIG lagen zang.
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Groot talent, deze jonge kerelNu een hele oude kerel.....
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik versta altijd "Ik ben d'r al, Ik ben d'r al"
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Just be yourself, Elf
Tot op het bot, ToT
Laat het gaan, Diaan
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zet Radio 49 aan en eet een banaan
Toevallig heb ik inderdaad net een banaan gegetenquote:
Ik had al zo'n voorgevoel dat dit bij jou wel in de smaak zou vallenquote:
Dat zou ook een goede keuze zijn geweest!quote:Op zondag 22 januari 2017 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had al zo'n voorgevoel dat dit bij jou wel in de smaak zou vallen
Ik kwam Post tegen. Wilde eerst I Miss You of Army Of Me draaien, maar toen viel mijn oog op Isobel
Ze zijn gegrabt, dus ze komen binnenkort wel een keer voorbijquote:Op zondag 22 januari 2017 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou ook een goede keuze zijn geweest!
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zijn gegrabt, dus ze komen binnenkort wel een keer voorbij
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
En onthoud: deze track hoorde je maanden eerder op Radio 49 dan op 3FM
gelukkig heb je er zelf invloed opquote:Op zondag 22 januari 2017 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Sowieso: als je twee jaar op rij de Top 10 van mijn jaarlijst haalt, ben je ERG goed bezig
Komt ook daadwerkelijk van een cd met muziek uit tv-reclames. Het nummer is trouwens geschreven door Noel Coward...quote:
Voor mij, nog wel.quote:
Ergens begin jaren 90quote:
Oh ja, kan ook nog... iets met zwembad en dames ookquote:
drinkende dames aan een zembad, ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 22 januari 2017 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ja, kan ook nog... iets met zwembad en dames ook
fixedquote:Op zondag 22 januari 2017 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
drinken ik kan me er iets bij voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |