quote:Op zondag 22 januari 2017 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ze is nu met mw. MM schaatsen, als afleiding...
onze kliko zit bijna vol met beschimmelde zooi uit de schuur. Grote dingen hebben we gisteren naar de stort gebracht, volgende week de rest, ik moet eerst even maskers kopen, geen zin om die groene schimmel van de planken van het opbergrek in te ademen.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:37 schreef just me het volgende:
en dan de tuin in om wat rotzooi in een grote vuilniszak te stoppen en in de container te doen
Het nuttige met het aangename verenigen noemen ze dat
nee dat is ook hartstikke vies, bah! als mijn kliko vol is staat er nog een ondergrondse in de buurt en we hebben altijd de kliko van Oscar nogquote:Op zondag 22 januari 2017 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
onze kliko zit bijna vol met beschimmelde zooi uit de schuur. Grote dingen hebben we gisteren naar de stort gebracht, volgende week de rest, ik moet eerst even maskers kopen, geen zin om die groene schimmel van de planken van het opbergrek in te ademen.
quote:Op zondag 22 januari 2017 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ze is nu met mw. MM schaatsen, als afleiding...
quote:Op zondag 22 januari 2017 12:37 schreef just me het volgende:
en dan de tuin in om wat rotzooi in een grote vuilniszak te stoppen en in de container te doen
Het nuttige met het aangename verenigen noemen ze dat
quote:Op zondag 22 januari 2017 12:41 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat is ook hartstikke vies, bah! als mijn kliko vol is staat er nog een ondergrondse in de buurt en we hebben altijd de kliko van Oscar nog
Yeah yeah yeah yeahquote:
quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 22 januari 2017 13:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo.
De paahaaden op, de laahaanen in
quote:
Het is heerlijk buitenquote:Op zondag 22 januari 2017 13:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo.
De paahaaden op, de laahaanen in
Ow hartstikke leukquote:
niet teveel tegelijk willen hèquote:Op zondag 22 januari 2017 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was heerlijk buiten, muts op, sjaal om, handschoenen aan en wandelen maar. Ik hoop er deze week nog minimaal 1 keer aan toe te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |