een heeft kapotte voeding. De andere weet ik niet. Mis de clock verbeteren zodat er minder jitter isquote:
goede speakers zoek ik zelf ook.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:44 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ik heb een mooie CD speler gevonden van Philips maar ik moet nog wat goede speakers halen.
Ik zie ze alleen op de iPad.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
De reclames op Fok beginnen toch wel een extreem hoog irritatiepunt te worden
ik ga denk naar paaspop, psyfi en idunmoquote:Op zondag 22 januari 2017 11:01 schreef DevFreak het volgende:
nog mensen hier die dit jaar Lowlands bezoeken of het overwegen?
Ik ga dit jaar met een paar vrienden, een meet zou wel tof zijn denk ik.
Ik ga naar Best Kept Secret en Down The Rabbit Hole. peaceman gaat ook nog naar Lowlands.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:01 schreef DevFreak het volgende:
Waarom niet?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet niet aan festivals
ik ook nietquote:Op zondag 22 januari 2017 11:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet niet aan festivals
Wat Oscar zegt...quote:Op zondag 22 januari 2017 11:01 schreef DevFreak het volgende:
Te druk.quote:
Heb 2 kaarten voor de 30e weten te bemachtigenquote:
Neem je dan wel de goede bus?quote:
Ow op die manier. Ik kreeg het gevoel uit je reactie dat je er sws niet naar toe gaat. Maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.quote:
nee pak gewoon de autoquote:Op zondag 22 januari 2017 11:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neem je dan wel de goede bus?
Wij gaan sws elk jaar naar een festival. Even tijd voor elkaar en zonder kinderen. Daarnaast proberen we ook wat dag festivals te doen en dan gaat Lennon mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging vroeger eigenlijk alleen naar kleine lokale gratis festivalletjes, in het park in Nieuwegein enzo
Hihi ja, ik vind festivals te drukquote:Op zondag 22 januari 2017 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow op die manier. Ik kreeg het gevoel uit je reactie dat je er sws niet naar toe gaat. Maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.
Het ligt er wel aan waar je naartoe moet en vandaan komt.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:37 schreef DevFreak het volgende:
[..]
OV is beter geregeld dan auto hoor
Ah. Dan niet de afslag missen.quote:
Nou..... nou..... geen rare dingen zeggen hoorquote:Op zondag 22 januari 2017 11:37 schreef DevFreak het volgende:
[..]
haha, ik was vorige keer met de trein en bus vanuit lelystad geweest was ik vond het bijzonder goed geregeldquote:Op zondag 22 januari 2017 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou..... nou..... geen rare dingen zeggen hoor
spezz vertel het verhaal welquote:Op zondag 22 januari 2017 11:37 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ik zie dat paaspop wel aanzienlijk goedkoper isquote:Op zondag 22 januari 2017 11:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga denk naar paaspop, psyfi en idunmo
naar ToT ging goedquote:Op zondag 22 januari 2017 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah. Dan niet de afslag missen.
Dat snap ik wel. Daarom vind ik DTRH een heerlijk festvial. Relaxte sfeer en niet te druk/grootschalig. En ga ik niet meer mee naar Lowlands. Bij DTRH komt ook wat ouder publiek.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hihi ja, ik vind festivals te druk
Heb er niks mee. Ook gewoon de alcohol gezuip van mensen vanaf 's ochtends vroeg enzo. Neuh, geef mij maar gewoon een concertje. En dan weer lekker naar huis.
paaspop is altijd leuk lekker dichtbij toch wat A artiestenquote:Op zondag 22 januari 2017 11:43 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ik zie dat paaspop wel aanzienlijk goedkoper is
wat is BKS?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Daarom vind ik DTRH een heerlijk festvial. Relaxte sfeer en niet te druk/grootschalig. En ga ik niet meer mee naar Lowlands. Bij DTRH komt ook wat ouder publiek.
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar BKS, maar dat is vooral door de namen. Wij willen gewoon Radiohead en Arcade Fire niet missen. Die geven dit jaar geen reguliere concerten in Nederland. Vorog jaar zijn we wel naar Radiohead in HMH geweest.
Best Kept Secret in Hilvarenbeek.quote:
ik ga eens kijken of ik daar ook heen ga dit jaarquote:Op zondag 22 januari 2017 11:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
paaspop is altijd leuk lekker dichtbij toch wat A artiesten
zie mijn aangepaste post met linkje. Weekendtickets zijn al uitverkocht.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:45 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ah okeeens zien of dat ook iets is voor me dit jaar
Uitverkochtquote:Op zondag 22 januari 2017 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Best Kept Secret in Hilvarenbeek.
http://www.bestkeptsecret.nl/
Wij overnachten dan in een hotel en gaan alleen de zaterdag en zondag.
die twee die bekend gemaakt zijn wel ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:51 schreef DevFreak het volgende:
[..]
wel leuke artiesten die komen hoor
twitter:Newshunkie twitterde op zondag 22-01-2017 om 11:43:28#BREAKING Adèle Bloemendaal (84) overleden https://t.co/vSyOFTcIEp reageer retweet
de buuf van Madquote:Op zondag 22 januari 2017 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie was dat nou, wiens buurvrouw Adèle Bloemendaal jarenlang heeft verzorgd?twitter:Newshunkie twitterde op zondag 22-01-2017 om 11:43:28#BREAKING Adèle Bloemendaal (84) overleden https://t.co/vSyOFTcIEp reageer retweet
* OscarMopperkont ziet de headlines al Adele Overleden.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie was dat nou, wiens buurvrouw Adèle Bloemendaal jarenlang heeft verzorgd?twitter:Newshunkie twitterde op zondag 22-01-2017 om 11:43:28#BREAKING Adèle Bloemendaal (84) overleden https://t.co/vSyOFTcIEp reageer retweet
Klopt.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont hoopt dat een aantal van de festival artiesten ook gewoon een concert geven dit jaar. Zitten een paar leuke namen tussen.
We hadden het vorige week nog over haar.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja iddquote:Op zondag 22 januari 2017 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hadden het vorige week nog over haar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |