altijd lekker een borreltje na de kerkdienstquote:Op zondag 22 januari 2017 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Iemand een borrel?
[ afbeelding ]
Ik ben nu ook aan het kijken.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:11 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat eens denken wat ze gaat doen vandaag
eerst WIDM kijken en daarna maar naar buiten of zo
mag ik het middelste glaasje gevuldquote:Op zondag 22 januari 2017 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Iemand een borrel?
[ afbeelding ]
Dat was wel weer een zenuwenafleveringquote:
Dat ga ik ook doen. De zon schijnt niet voor niksquote:en daarna maar naar buiten of zo
quote:Op zondag 22 januari 2017 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Iemand een borrel?
[ afbeelding ]
Het is wel koud buiten, ik zag net dat hier nog -2 was.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was wel weer een zenuwenaflevering
[..]
Dat ga ik ook doen. De zon schijnt niet voor niks
Tegen kou kun je je kleden, zei mijn oma altijd.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Het is wel koud buiten, ik zag net dat hier nig -2 was.
Dat is waar.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegen kou kun je je kleden, zei mijn oma altijd.
Pakt u het zelf even?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
mag ik het middelste glaasje gevuld![]()
mogguh Mad, gaat het weer beter ?
ik zal het pakken zonder het patroon te verstoren.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pakt u het zelf even?
Heb geen benen/voeten meer over, maar we hebben het overleefd.
Vandaag even rustig aan doen...
Had even gebeld, dan had ik 'm wel voor je opgepikt...quote:Op zondag 22 januari 2017 10:28 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Jep, daarvoor ben ik dat pleuriseind naar Amsterdam toe gereden
Dank je wel, maar ach, dan ben ik er ook even uitquote:Op zondag 22 januari 2017 10:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had even gebeld, dan had ik 'm wel voor je opgepikt...
abo.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
De reclames op Fok beginnen toch wel een extreem hoog irritatiepunt te worden
wat valt eraan te sleutelen dan?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:34 schreef tailfox het volgende:
Ik heb in eens 3 versterkers op mijn kamer.
Waarvan ik er aan 2 wil sleutelen
ik heb een mooie CD speler gevonden van Philips maar ik moet nog wat goede speakers halen.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:34 schreef tailfox het volgende:
Ik heb in eens 3 versterkers op mijn kamer.
Waarvan ik er aan 2 wil sleutelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |