SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:
dan ga je zwollywood onveilig maken !quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Rond 23:25 uur moet ik afhaken.
* Elfletterig wil nog wel even de Party Animals voor die tijd horen, graag. Aquarius heeft de voorkeur. Have You Ever Been Mellow is ook lekker.
Ik gedraag me altijd heel netjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga je zwollywood onveilig maken !
Deze is van de Party Animals....... speciaal voor 11 en voor Symph.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Rond 23:25 uur moet ik afhaken.
* Elfletterig wil nog wel even de Party Animals voor die tijd horen, graag. Aquarius heeft de voorkeur. Have You Ever Been Mellow is ook lekker.
Tnollywood was pas echt tof.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga je zwollywood onveilig maken !
hebben ze daar wel een uitgaansleven, het is toch heel erg christelijk ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd heel netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:18 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Deze is van de Party Animals....... speciaal voor 11 en voor Symph.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:19 schreef Dj_Vout het volgende:
Herken je hierin de Party Animals, 11?Deze komt me wat minder bekend voor. Dat komt omdat ik het verdrongen had ik niet hun hele indrukwekkende oeuvre even goed ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:20 schreef just me het volgende:
Geen idee.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:22 schreef just me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
zal die Muts van je ook wel eens last van hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
Raaak helemaal in verwarring nu.
Die is wel wat gewend.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
zal die Muts van je ook wel eens last van hebben![]()
dát kan ik me voorstellenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu gaan.
Vout, bedankt voor weer een geslaagde show![]()
![]()
Tot later
Fijne nacht nog.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu gaan.
Vout, bedankt voor weer een geslaagde show![]()
![]()
Tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |