quote:
kom maar uit de hoek, spijkerbroekquote:
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Just be yourself, Elf
Tot op het bot, ToT
Laat het gaan, Diaan
Ik doe m'n best.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Just be yourself, Elf
Tot op het bot, ToT
Laat het gaan, Diaan
Je houdt ze bij?quote:
en ook geen honden tochquote:Op zondag 22 januari 2017 18:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik tolereer alles. Ik heb geen kinderen.
zo vaak heb jij nog niet gedraaidquote:Op zondag 22 januari 2017 18:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je houdt ze bij?
* OscarMopperkont heeft geen idee hoe vaak hij gedraaid heeft
Ik heb laatst een keer zitten tellen jaquote:Op zondag 22 januari 2017 18:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je houdt ze bij?
* OscarMopperkont heeft geen idee hoe vaak hij gedraaid heeft
Nope! Ik vind het dierenmishandeling om een hond op een flatje te houden.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nope! Ik vind het dierenmishandeling om een hond op een flatje te houden.
Mijn krokodil zou 'm namelijk opvreten.
quote:
Ik heb geen badkuip. Wel een inloopdouche met een opstaand randje. Daar schep ik af en toe wat zand in.quote:
quote:
lekker die poten in je douchequote:Op zondag 22 januari 2017 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen badkuip. Wel een inloopdouche met een opstaand randje. Daar schep ik af en toe wat zand in.
December is altijd een slechte maand. Alles wordt gefocust op de feestdagen.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt trouwens goed merken dat het weer januari is. December was een magere maand voor nieuwe muziek, in januari barst het van de goede, nieuwe releases
3FM had het te druk met Kensington promotenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:21 schreef Elfletterig het volgende:
De Franse singer-songwriter Jain bracht in juni 2015 het liedje "Come" uit. Nog dezelfde maand stond dat in mijn playlist op Spotify. Deze week staat het onder de noemer "Dit Is Nieuw" op de playlist van 3FM
Maar het liedje:
Ik vind Fox Stevenson juist wel fris klinkenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit is dus muziek waar ik echt helemaal niks kan. Het klinkt als 100.000 andere tracks.
Mja, qua toontjes enzo klinkt dit hetzelfde als dance muziek van 5 jaar terug. Ik kan er niks mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Fox Stevenson juist wel fris klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |