Gewoon jaloers dat Barron geen manlet is als haar zoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ze zei volgens mij net dat ze zelf een zoon heeft in die leeftijd
Barron Trump, the future president of the Republic of New York (na het uiteenvallen van de USA)quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat Barron geen manlet is als haar zoon.
[ afbeelding ]
Beetje omgeving scannen en verdachte bewegingen doorgeven in het verborgen zendertje in hun kraag.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef Infection het volgende:
Die secret service gasten zijn wel verdomd badass eigenlijk.
En de kogels opvangen als het ff kan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje omgeving scannen en verdachte bewegingen doorgeven in het verborgen zendertje in hun kraag.
Gebeurt vrijwel nooit alleen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
En de kogels opvangen als het ff kan.
En die lange jassen met machinegeweren eronder.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje omgeving scannen en verdachte bewegingen doorgeven in het verborgen zendertje in hun kraag.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:35 schreef Infection het volgende:
[..]
En die lange jassen met machinegeweren eronder.
Bij Reagan is er wel een kogel opgevangenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Jep, en de keer dat het nodig was faalde ze...
Die was ik ff vergeten. Die ene keer in '63 dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij Reagan is er wel een kogel opgevangen
Een van de redenen dat de P90 is ontwikkeld, de Uzi uitklappen duurde veel te lang.quote:
Ze moeten hun handen rond hun middel hebben om een wapen te kunnen trekken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef Infection het volgende:
Wrm houden die secret service gasten telkens één van hun vingers vast? Zit daar een knopje ofzo?
Die komt niet zo vaak langs op facebook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom mensen in Nederland hier tegen protesteren, protesteer je ook tegen de president van China?
En toch doen ze het niet allemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze moeten hun handen rond hun middel hebben om een wapen te kunnen trekken.
Trump zegt dat hij zich niet meer zoveel met het buitenland wil bemoeien, America first, dus in principe hebben we geen reet meer met dat land te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die komt niet zo vaak langs op facebook.
Amerikaanse vliegdekschepen beschermen nog steeds de wereldhandel, en dat zal ook wel zo blijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Trump zegt dat hij zich niet meer zoveel met het buitenland wil bemoeien, America first, dus in principe hebben we geen reet meer met dat land te maken.
Tja, je kan best iets leuks op de kop tikken op de Balkan voor weinig geld.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij heeft een prachtige vrouw.
Goed gekleed ook.
Lijkt me niet dat Trump door die straat moet. De hele route is afgesloten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Genot, limo in de fik twee straten verderop waar Trump straks naar toe moet. Zwarte rook.
Die Melania zou ik ook wel met mijn kop willen tikken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Tja, je kan best iets leuks op de kop tikken op de Balkan voor weinig geld.
Goede deal dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Tja, je kan best iets leuks op de kop tikken op de Balkan voor weinig geld.
Meh, beetje oud. Je kan beter en goedkoper terecht in de Oekraine tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die Melania zou ik ook wel met mijn kop willen tikken.
Trump is juist voor het volk, wat doen ze nuquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godsgruwelijk lelijke auto's die Lincolns.
[ afbeelding ]
Heb echt een hekel aan jaloerse vandalen met hun egoistische kutacties.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godsgruwelijk lelijke auto's die Lincolns.
[ afbeelding ]
Facebook is verboden in Chinaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die komt niet zo vaak langs op facebook.
Beeldschoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij heeft een prachtige vrouw.
Goed gekleed ook.
Arab Spring / Maidan playbook in eigen land.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Trump is juist voor het volk, wat doen ze nu
Pence is een ultra amerikaanse ventquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
Pence ziet er echt uit als een doodnormale kerel vergeleken met Trump.
Dat begrijp ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom mensen in Nederland hier tegen protesteren, protesteer je ook tegen de president van China?
Pence is vele malen gevaarlijker als Trump. Pence is ontzettend gelovig, hekel aan homofielen etc (al brengt hij dat niet zo). En hij ziet eruit als een Ad vd Bergjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Pence is een ultra amerikaanse vent
Hij heeft toch alleen maar een eeuwigheid in de hel in het verschiet dus niks meer te verliezen.quote:
Ik zou hem zo casten als vice-president of senator.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Pence is een ultra amerikaanse vent
Prima gouverneur van Indianaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pence is vele malen gevaarlijker als Trump. Pence is ontzettend gelovig, hekel aan homofielen etc (al brengt hij dat niet zo). En hij ziet eruit als een Ad vd Bergje
Protesteren prima... maar waarom de boel vernielen, met spullen gooien of gewelddadig worden? Prima dat je het niet met iemand eens bent en je laat horen, maar doe dat iig op een fatsoenlijke manier (terwijl ze juist Trump bekritiseren omdat hij niet fatsoenlijk zou zijn).quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap dat rellen ook niet. Lekker andermans spullen slopen.
Mitt Romney had dat pas.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik zou hem zo casten als vice-president of senator.
Echte Amerikaanse kop.
De Arabische Lente, dat was dansen op tafel bij de NPOquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Arab Spring / Maidan playbook in eigen land.
NPOquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Arabische Lente, dat was dansen op tafel bij de NPO
Da's de Amerikaanse pechtold. Ik vind Pence echt zo'n biblebelt mafkees.quote:
Bush is ook wel echt een geniaal figuur. Een waardeloze president, maar als mens leukquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:50 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Beste foto serie van de dag.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:50 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Scene van brokeback mountain?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:50 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook al weer 70.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:50 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je dus echt elke discussie verder bij voorbaat verloren inderdaad. Niet meer serieus te nemen dat soort kneuzen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap dat rellen ook niet. Lekker andermans spullen slopen.
Trump supporters zijn voortdurend gewelddadig geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Protesteren prima... maar waarom de boel vernielen, met spullen gooien of gewelddadig worden? Prima dat je het niet met iemand eens bent en je laat horen, maar doe dat iig op een fatsoenlijke manier (terwijl ze juist Trump bekritiseren omdat hij niet fatsoenlijk zou zijn).
Symbool van kapitalismequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom slopen ze Starbucks? Starbucks is juist de plaats waar hipsters samenkomen en klagen over Trump.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
President Donald J. Trump eindbaas in chief.twitter:mashable twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 22:00:46Sounds like Trump ripped parts of his speech from Bane's in 'The Dark Knight Rises' https://t.co/omyoSNeiY6 reageer retweet
Beetje suf.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom slopen ze Starbucks? Starbucks is juist de plaats waar hipsters samenkomen en klagen over Trump.
Twee bad guys....quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:03 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]President Donald J. Trump eindbaas in chief.twitter:mashable twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 22:00:46Sounds like Trump ripped parts of his speech from Bane's in 'The Dark Knight Rises' https://t.co/omyoSNeiY6 reageer retweet
Met je MacBook bij starbucks...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beetje suf.
En thuis met je makboek zitten is ook wat suffig.
Beetje angstaanjagend om Dick Cheney zo in je nek te hebben hijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:50 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij ook gewoon zijn pantoffels aan hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Met je MacBook bij starbucks...![]()
Echte Hipster bazen nemen gewoon hun iMac mee.
[ afbeelding ]
Hij hangt onderaan die helikopter?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Eindbaas Farage:
[ afbeelding ]
Bagpipes zijn deel van de Amerikaanse cultuur.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:07 schreef FredvZ het volgende:
America first.. dus deze Schotse doelzakken zullen binnenkort ook wel het veld moeten ruimen?
Barefeet man, barefeet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou hij ook gewoon zijn pantoffels aan hebben?
Maar worden niet in de USA gemaakt...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bagpipes zijn deel van de Amerikaanse cultuur.
Vast wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar worden niet in de USA gemaakt...
Klinkt als een jaloers kind.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:13 schreef Nintex het volgende:
Ja hoor NPO. De zang was vals, Trump en Melania houden niet echt van elkaar..
Man man man wat een niveau weer.
Jesse "Jezus" Klaver is te gast.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:11 schreef Nintex het volgende:
Bwahahahah
Ow heerlijk Jinek is begonnen. Weer zure linkse mensen. Chips en bier paraat
Jesse "Capitalisme is kwaadaardig" Klaver.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jesse "Jezus" Klaver is te gast.
Jesse "gratis geld voor iedereen stop economisme" Klaver ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Jesse "Capitalisme is kwaadaardig" Klaver.
Lekker een kind van 17 afkraken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:13 schreef Nintex het volgende:
Ja hoor NPO. De zang was vals, Trump en Melania houden niet echt van elkaar..
Man man man wat een niveau weer.
twitter:compumbrella twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 23:15:14#disruptj20 protesters blocking men in Air Force uniforms from getting through the #Inauguration checkpoint https://t.co/IfZ6QWjot3 reageer retweet
Jackie is een super leuk meisje en ze kan ook goed zingen. Trieste sneuballen die lopen te zeveren.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lekker een kind van 17 afkraken.
"iedereen in de zorg"quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jesse "gratis geld voor iedereen stop economisme" Klaver ja.
Ik denk dat de senatoren en volksvertegenwoordigers van de staten die veel handelen met China (zoals bijvoorbeeld Californië) dat niet zo leuk gaan vinden. Dat zou ze banen en stemmen gaan kosten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:17 schreef icloud het volgende:
Wat is de kans dat taiwan officieel erkend word door amerika? Ik hoorde dat trump matties is met de taiwaneese president.
Gaat Trump niet over.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:17 schreef icloud het volgende:
Wat is de kans dat taiwan officieel erkend word door amerika? Ik hoorde dat trump matties is met de taiwaneese president.
Jesse Klaver, omhoog gevallen snotneus.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:18 schreef Nintex het volgende:
Ja hoor Jesse Klaver gaat Trump wel even vertellen hoe de wereld politiek in elkaar steekt.
Snotneusquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:18 schreef Nintex het volgende:
Ja hoor Jesse Klaver gaat Trump wel even vertellen hoe de wereld politiek in elkaar steekt.
Ach, het is natuurlijk ook veel ceremonieel gedoe, ik zag hem net wat grappen en grollen met z`n pa.quote:
twitter:AJVicens twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 22:40:32This is what happened earlier, when a Trump supporter extinguished the first fire on K Street. #InaugurationDay2017 https://t.co/3KSSq3jCkV reageer retweet
Bruce is zelf ook multimiljonair die de jetset life leeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef thekolere het volgende:
Eigenlijk vind ik Bruce Springsteen door de mand vallen. De zanger die zijn geld heeft verdiend met liedjes over Amerikaanse werkloze arbeiders, liedjes over oorlogsveteranen. Nu ging zijn voorkeur naar een oorlogshitserige, corrupte , machtsmisbruikende presidentkandidate. Hij steunt Obama, de wereld is onder zijn leiding niet veiliger geworden.
Nu is er een president die de Amerikaanse president die de Amerikaanse arbeider aan het werk wil hebben is het ook niet goed.
Ze hebben wel aardig wat overeenkomsten in hun ideeën.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:27 schreef Nintex het volgende:
Wilders is geen Trump. Wat een domme vergelijking blijft dat toch.
Ik zie het toch niet verkeerd. Luister de tekst van Born in the USA.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bruce is zelf ook multimiljonair die de jetset life leeft.
Tegen een hongerloon ja, zoals Trump constant zegt "Wages are TOO HIGH" en dat zegt zijn benoeming voor Labor ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef thekolere het volgende:
Eigenlijk vind ik Bruce Springsteen door de mand vallen. De zanger die zijn geld heeft verdiend met liedjes over Amerikaanse werkloze arbeiders, liedjes over oorlogsveteranen. Nu ging zijn voorkeur naar een oorlogshitserige, corrupte , machtsmisbruikende presidentkandidate. Hij steunt Obama, de wereld is onder zijn leiding niet veiliger geworden.
Nu is er een president die de Amerikaanse president die de Amerikaanse arbeider aan het werk wil hebben wel meneer niet optreden.
Wat een schijtvolk..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat zijn ze toch vredelievend.twitter:AJVicens twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 22:40:32This is what happened earlier, when a Trump supporter extinguished the first fire on K Street. #InaugurationDay2017 https://t.co/3KSSq3jCkV reageer retweet
Zo rolt links, blijkbaar gedragen ze zich overal hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat zijn ze toch vredelievend.twitter:AJVicens twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 22:40:32This is what happened earlier, when a Trump supporter extinguished the first fire on K Street. #InaugurationDay2017 https://t.co/3KSSq3jCkV reageer retweet
Maar iedereen die sympathie heeft voor Trump is zogenaamd een 'tokkie' volgens de Trump-critici. Wat zijn deze hersenlozen dan wel niet?quote:
Hij won ruim bij de hoogopgeleide blanken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar iedereen die sympathie heeft voor Trump is zogenaamd een 'tokkie' volgens de Trump-critici. Wat zijn deze hersenlozen dan wel niet?
Die willen natuurlijk wel eens een fatsoenlijke weg om over te rijden met hun 2.3 auto.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij won ruim bij de hoogopgeleide blanken.
Jinek is de enige die snapt hoe conservatieven denkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:34 schreef Nintex het volgende:
Jinek verdedigd Trump tegen de NPO. Lubach neemt het op voor de NPO.
Je kan ook beargumenteren zonder persoonlijk te worden. Of heb jij de linkse ziekte?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:31 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Tegen een hongerloon ja, zoals Trump constant zegt "Wages are TOO HIGH" en dat zegt zijn benoeming voor Labor ook.
Maar ja,blijkbaar teveel oogklepjes op om dat door te hebben
twitter:POTUS twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 23:32:17On behalf of my entire family, THANK YOU! #InaugurationDay https://t.co/v2nEMoanIX reageer retweet
Als de linkse ziekte is dat ik weet waar ik over praat...dan ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:37 schreef thekolere het volgende:
[..]
Je kan ook beargumenteren zonder persoonlijk te worden. Of heb jij de linkse ziekte?
Weet je al of Whoopy en Cher al verhuisd zijn? Of was de belastingdruk buiten de USA te hoog voor deze Moreel Superieure Sterren,afgekort MSS.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:39 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Als de linkse ziekte is dat ik weet waar ik over praat...dan ja?
Maffiahoer, van moskowicz.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jinek is de enige die snapt hoe conservatieven denken
Mooi man, hoort er bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:47 schreef FredvZ het volgende:
Die politiemotoren mogen wel even gesmeerd worden.
Ben nieuwsgierig hoeveel " the boss " zijn roadies betaald?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:31 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Tegen een hongerloon ja, zoals Trump constant zegt "Wages are TOO HIGH" en dat zegt zijn benoeming voor Labor ook.
Maar ja,blijkbaar teveel oogklepjes op om dat door te hebben
Volgens mij zit driekwart van die grote bedrijven via een constructie zo min mogelijk belasting te betalenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:56 schreef FredvZ het volgende:
Kan die Trump wel leuk klappen naar die John Deere trekkers, maar ook dat is een bedrijf dat maar bijzonder weinig belasting betaalt in de USA zelf.
Nederland en Ierland zijn idd erg populair onder multinationals om weinig belasting te betalen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij zit driekwart van die grote bedrijven via een constructie zo min mogelijk belasting te betalen
Waaronder in Nederland
Poh!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:56 schreef FredvZ het volgende:
Kan die Trump wel leuk klappen naar die John Deere trekkers, maar ook dat is een bedrijf dat maar bijzonder weinig belasting betaalt in de USA zelf.
Ik gok dat "wij" eerder zoiets hebben van liever veel weinig betalende grote bedrijven dan weinig veel betalende.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nederland en Ierland zijn idd erg populair onder multinationals om weinig belasting te betalen.
Zo slecht is het allemaal niet, want hoe meer dat soort bedrijven over houdt na belastingen, des te meer ze weer terug in de economie kunnen pompen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik gok dat "wij" eerder zoiets hebben van liever veel weinig betalende grote bedrijven dan weinig veel betalende.
Was ook gechargeerd, ter beeldvorming.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zo slecht is het allemaal niet, want hoe meer dat soort bedrijven over houdt na belastingen, des te meer ze weer terug in de economie kunnen pompen.
Waar het mis gaat zijn bedrijven als Apple die miljarden oppotten.
Doet het congres, niet de President.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoezo niet? Elk land mag zelfstandig beslissen om taiwan te erkennen, ook amerika.
Wie heeft daar ook alweer de meerderheid?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doet het congres, niet de President.
twitter:BarackObama twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 22:04:08Hi everybody! Back to the original handle. Is this thing still on? Michelle and I are off on a quick vacation, then we'll get back to work. reageer retweet
Dat zegt niet dat het gebeuren gaatquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Wie heeft daar ook alweer de meerderheid?
Inderdaad. Mensen vergeten dat de Republikeinen overal de meerderheid hebben, senaat, congres etcquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Maar die zijn het lang niet allemaal eens met Trump.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen vergeten dat de Republikeinen overal de meerderheid hebben, senaat, congres etcIs zelden tot nooit gebeurd ook geloof ik.
Als trump het wil kan hij het voorstellen en is de kans zeer groot dat het gebeurt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zegt niet dat het gebeuren gaat
Precies.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar die zijn het lang niet allemaal eens met Trump.
Dat is wat lastig als je het geld niet de VS in kan brengen omdat je in het buitenland belasting betaald. Dat geld voor Deere net zo hard als voor Apple, btw.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zo slecht is het allemaal niet, want hoe meer dat soort bedrijven over houdt na belastingen, des te meer ze weer terug in de economie kunnen pompen.
Waar het mis gaat zijn bedrijven als Apple die miljarden oppotten.
De Republikeinse Partij. En je bent naief als je denkt dat die per se op dezelfde lijn zitten als Trump.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Kans is wel HEEL groot dat er veel doorheengedrukt gaat worden. Veel groter als dat bijv de senaat van de Democraten was geweest.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar die zijn het lang niet allemaal eens met Trump.
Ik verwacht dat er genoeg republikeinse senatoren zijn die daar niet zo licht over denken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Als trump het wil kan hij het voorstellen en is de kans zeer groot dat het gebeurt.
Lekker foundation oprichten, beetje centjes trekken #genotquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:17 schreef superniger het volgende:
twitter:BarackObama twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 22:04:08Hi everybody! Back to the original handle. Is this thing still on? Michelle and I are off on a quick vacation, then we'll get back to work. reageer retweet
Alsof de Democraten zo pro China zijn...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kans is wel HEEL groot dat er veel doorheengedrukt gaat worden. Veel groter als dat bijv de senaat van de Democraten was geweest.
Republikeinse partij heeft net als trump het niet zo op china, taiwan erkennen is de grootste fuck you tegen china.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De Republikeinse Partij. En je bent naief als je denkt dat die per se op dezelfde lijn zitten als Trump.
Je kan extra mensen aannemen, je producten goedkoper maken, flink sponsoren.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:19 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat is wat lastig als je het geld niet de VS in kan brengen omdat je in het buitenland belasting betaald. Dat geld voor Deere net zo hard als voor Apple, btw.
Nu haal je 1 ding aan. In general (statistisch gezien) is de kans veel groter als je eigen mensen het voor het zeggen hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof de Democraten zo pro China zijn...
One China is bipartisan en komt van Nixon.
Hoe kom je daarbij? Ik ga er van uit dat het grootste deel van de Republikeinen gewoon voor One China is.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Republikeinse heeft net als trump het niet zo op china, taiwan erkennen is de grootste fuck you tegen china.
Ik reageer op het onderwerp van de discussie. Geen idee waar jij het over hebt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu haal je 1 ding aan. In general (statistisch gezien) is de kans veel groter als je eigen mensen het voor het zeggen hebben natuurlijk
Ik denk dat de invloed van alle lobby's rondom de senaat niet vergeten moet worden. Veel congresleden en senatoren worden gesteund door allerlei bedrijven die totaal geen baat hebben bij de plannen van Trump.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kans is wel HEEL groot dat er veel doorheengedrukt gaat worden. Veel groter als dat bijv de senaat van de Democraten was geweest.
Bewijs graag? De republikeinse partij heeft met trump gekozen voor een strategie tegen china.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik ga er van uit dat het grootste deel van de Republikeinen gewoon voor One China is.
Niet als je het geld niet terug naar de VS kan brengen, nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je kan extra mensen aannemen, je producten goedkoper maken, flink sponsoren.
De senatoren hebben daar niet voor gekozen, de Republikeinse kiezer. Daarbij is een economische strategie een heel ander verhaal dan ineens Taiwan gaan erkennen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:22 schreef icloud het volgende:
[..]
Bewijs graag? De republikeinse partij heeft met trump gekozen voor een strategie tegen china.
Waarom denk je dat iemand senator is voor een partij?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De senatoren hebben daar niet voor gekozen, de Republikeinse kiezer. Daarbij is een economische strategie een heel ander verhaal dan ineens Taiwan gaan erkennen.
Je snapt niet dat de senatoren het niet altijd eens zijn met de President? Duidelijk, dan kan ik dit gesprek laten zitten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iemand senator is voor een partij?
De USA is veel te afhankelijk van China om zomaar "Fuck You" te zeggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Republikeinse partij heeft net als trump het niet zo op china, taiwan erkennen is de grootste fuck you tegen china.
Dat is niet zo simpel en met name als het om dit soort vraagstukken gaat, een Senator uit Washington zal niet tegen de belangen van Boeing stemmen, Republikein of niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iemand senator is voor een partij?
Senator word je omdat je achter een partij staat, omdat je hun standpunten! Deelt, omdat je verbonden bent met je partij en de door haar aangedragen president, niet als vacture bij het uitzendbureau.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je snapt niet dat de senatoren het niet altijd eens zijn met de President? Duidelijk, dan kan ik dit gesprek laten zitten.
Niemand heeft daar belang bij. Ook Taiwan niet, want hun onafhankelijkheid wordt nu ook al natuurlijk gegarandeerd door de VS, en dat accepteert China ook. Prima compromis.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De USA is veel te afhankelijk van China om zomaar "Fuck You" te zeggen.
Als Trump zijn plannen doorzet, dan zijn bedrijven als Apple in no-time failliet: geen productiecapaciteit meer in China en opeens fors hogere belastingen.
Ja en nee, Senatoren moeten de belangen van hun staat verdedigen, op het moment dat hun staat geen belang heeft of schade oploopt van een ruzie met China zullen ze niet met de President mee gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:27 schreef icloud het volgende:
[..]
Senator word je omdat je achter een partij staat, omdat je hun standpunten! Deelt, omdat je verbonden bent met je partij en de door haar aangedragen president, niet als vacture bij het uitzendbureau.
Nee, dat is niet hoe je Senator wordt. Je wordt Senator als je gekozen bent door de bevolking van je staat.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:27 schreef icloud het volgende:
[..]
Senator word je omdat je achter een partij staat, omdat je hun standpunten! Deelt, omdat je verbonden bent met je partij en de door haar aangedragen president, niet als vacture bij het uitzendbureau.
Dat zou je zeggen, daar kom je echter niet ver mee. Om senator te worden moet je goed kunnen lobby'en. En dan blijkt de politieke kleur van die mensen opeens helemaal niet zo ezel-olifant te zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:27 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat speelt ook flink mee, ja. Veel bedrijven in de VS zijn afhankelijk, direct of indirect, van handel met China en anderen. Die ga je niet blij maken met ruzie met China.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, daar kom je echter niet ver mee. Om senator te worden moet je goed kunnen lobby'en. En dan blijkt de politieke kleur van die mensen opeens helemaal niet zo ezel-olifant te zijn.
Daar heb je met gekozen koningen, he, die hebben daar geen opleidingstraject voor zoals W-Aquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:35 schreef FredvZ het volgende:
En klaar.
Ze kunnen daar nog een berg leren van onze Koningsdag.
twitter:owillis twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 23:45:43woman calls out alex jones for having alcohol on his breath while he does pro-trump live stream https://t.co/j18i8kRxpp reageer retweet
Ze kunnen daar in alles nog een hoop leren van Nederland, dat land loopt echt in alles mijlenver achter. En maar denken dat ze de "greatest nation on earth" zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:35 schreef FredvZ het volgende:
En klaar.
Ze kunnen daar nog een berg leren van onze Koningsdag.
Zou protesteren überhaupt iets uitmaken?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:49 schreef Greys het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-38700123
Vrouwen de straat op in Londen om te protesteren. No Trump! Zou dat nou veel uithalen, zo'n dag ná de inauguratie..?
Ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou protesteren überhaupt iets uitmaken?
Protesteren tegen een democratisch verkozen staatshoofd aan de andere kant van de oceaan...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:49 schreef Greys het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-38700123
Vrouwen de straat op in Londen om te protesteren. No Trump! Zou dat nou veel uithalen, zo'n dag ná de inauguratie..?
Er was gisteren in Amsterdam een demonstratie tegen Trump en Wilders waar "5 6 7 8 gooi Geert Wilders in de gracht" werd gescandeerd. Nou laat ie z'n zwembroek maar aantrekken alvast danquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou protesteren überhaupt iets uitmaken?
Jij denkt niet dat Trump veel flauwekul verkoopt?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Want deze autist vertelt zoveel zinnigs.
en hoe precies is hij daarmee anders dan bijvoorbeeld Asscher, Rutte of Pechtold?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat Trump veel flauwekul verkoopt?
Veel opzichtiger en grootschaliger.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:58 schreef Harlon het volgende:
[..]
en hoe precies is hij daarmee anders dan bijvoorbeeld Asscher, Rutte of Pechtold?
Haha, klopt ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:34 schreef vipergts het volgende:
trump staat in de kerk op dit moment en doet wat iedereen doet dat boekje doorbladeren om in te schatten hoelang die ongein gaat duren
Je ziet hem denken waar is de secret service in tijden van noodquote:
maar dan nog is hij gewoon niet anders dan welke andere politicus dan ook, een hoop gebakken lucht voor de achterban, veel geblaat, bar weinig wol.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Veel opzichtiger en grootschaliger.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
Die Melania zou ik ook wel met mijn kop willen tikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |