twitter:Yaro_RT twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 18:27:13Not your average Friday in DC https://t.co/4Q7Cm7CPoJ reageer retweet
Je gaat even een GMmetje doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou te FOKken op je werk?
Even een mailtje sturen.
Oh, ik zie nu pas dat dit heel raar staat icm je usernamequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je gaat even een GMmetje doen?
Maar nee, ben thuis aan het werk.
GM + GM = GGMMquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je gaat even een GMmetje doen?
Maar nee, ben thuis aan het werk.
Jezelf quotenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu pas dat dit heel raar staat icm je username
Hier is overigens de link van de kiesraad die dit bevestigd:quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Je mag als kleine partij maar 50 mensen op de kieslijst zetten. Echter dit geldt per kieskring. Er zijn 19 kieskringen, dus je kan theoretisch 19*49+1 (de lijsttrekker moet in elke kieskring gelijk zijn) = 932 verschillende mensen verkiesbaar stellen.
Nou René ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou te FOKken op je werk?
Even een mailtje sturen.
Dat hopen we allemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:57 schreef antiderivative het volgende:
ik zie wat bnw'ers op soc. media voorbijkomen die hopen dat Trump eindelijk de geheimen van Area 51 gaat onthullen
lol
Ik ben serieus benieuwd wat Trump zou zeggen tegen die mensen. Zou hij ze paaien?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:57 schreef antiderivative het volgende:
ik zie wat bnw'ers op soc. media voorbijkomen die hopen dat Trump eindelijk de geheimen van Area 51 gaat onthullen
lol
There out there!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:57 schreef antiderivative het volgende:
lol
madquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:58 schreef kibo het volgende:
Kotsmisselijk word ik van die vooringenomenheid van de Staatspropagandazender NOS![]()
NOS blijft een stampvoetende kleuter die een potje knikkeren verloren heeft, zie ook Brexit en Euro exit .![]()
![]()
NOS![]()
![]()
NOS is gewoon mad, zoals altijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:58 schreef kibo het volgende:
Kotsmisselijk word ik van die vooringenomenheid van de Staatspropagandazender NOS![]()
NOS blijft een stampvoetende kleuter die een potje knikkeren verloren heeft, zie ook Brexit en Euro exit .![]()
![]()
NOS![]()
![]()
RTL is net zo ergquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:58 schreef kibo het volgende:
![]()
NOS![]()
![]()
Is ook, is ook. Maar het zit er hier weer op, dus snel ga YNG 'weer' Great maken, het is er nogal stil.quote:
Jij loopt toch ook met een stijf pielemuisje achter die zg, godenzonen van je aan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:59 schreef Syntix het volgende:
Waarom moet de president zijn hand leggen op een fictie/sprookjesboek (bijbel) bij de eed?
Ja, ik hoorde daar net een tafelgast roepen: "Kotsmisselijk word ik van die vooringenomenheid van de Staatspropaganda van Amerika". Heerlijk, die zure reacties.quote:
Beetje naief.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Ondanks alles zullen ze elkaar toch wel mogen denk ik.
Nogalquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:04 schreef superniger het volgende:
Marc Marie is aan het schuimbekken bij DWDD.
GENOT.
Nou bedankt, deze analyse hadden we allemaal even nodig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat een aparte toespraak gaf Trump. Helder, maar met 150 beloftes. Dat kan hij helemaal niet waarmaken, dat wordt t.z.t. allemaal tegen hem gebruikt. Lijkt mij. Ik vond het allemaal nogal sobertjes en sombertjes, maar dat kan ook door het druilerige weer komen. Ik vond het fijn om te zien dat Trump en Obama veel bleven kletsen. Ondanks alles zullen ze elkaar toch wel mogen denk ik. Maar mij viel wel op dat Trump en z'n vrouw, bijna geen woord gewisseld hebben, althans niet wat ik kon zien. Zij zag er prachtig uit overigens.
Dat meisje wat het volkslied zong, kan ongelofelijk mooi zingen. Maar die druk was kennelijk te groot want de zenuwen namen het over.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou bedankt, deze analyse hadden we allemaal even nodig.
Hahahahaha, ik moest het even op me in laten werkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou bedankt, deze analyse hadden we allemaal even nodig.
En vrouwen zjin niet allemaal hetzelfde, ik ben niet zo naief.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mannen zijn niet hetzelfde als vrouwen...
MoBlo... alsjeblieft...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En vrouwen zjin niet allemaal hetzelfde, ik ben niet zo naief.
Tijdens zijn campagne heeft hij al zoveel onzin verkocht, dat kan hem best een tweede keer lukken. Obama in Kenia geboren, duizenden moslims in New Jersey aan het juichen bij 9/11, werkloosheid is 42%, Sextape van iemand die hem bekritiseerde, etc, etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat een aparte toespraak gaf Trump. Helder, maar met 150 beloftes. Dat kan hij helemaal niet waarmaken, dat wordt t.z.t. allemaal tegen hem gebruikt. Lijkt mij.
Ik denk het totaal niet. Obama is beschaafd en hecht veel waarde aan een vreedzame overdracht van macht. Dit doet hij voor de tradities van Amerika en niet omdat hij Trump aardig vindt. Beetje vreemd natuurlijk als je 5 jaar lang bent beschuldigd niet een echte Amerikaan te zijn.quote:Ik vond het fijn om te zien dat Trump en Obama veel bleven kletsen. Ondanks alles zullen ze elkaar toch wel mogen denk ik.
Op vakantie naar Palm Springs dacht ik jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
Nu ja, we zullen het gaan zien. Ging hij niet eerst lekker even op vakantie of een weekendje weg ofzo?
Nee, Trump! Die ging toch meteen even weg ofzo dacht ik ergens gehoord te hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op vakantie naar Palm Springs dacht ik ja
Ik zou vanavond toch echt eens ff lekker een serietje op zetten en tien seizoenen achter elkaar kijken tot ik vanzelf in slaap val in m'n joggingbroek en met wat lekkere hapjes en drankjes erbij
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, Trump! Die ging toch meteen even weg ofzo dacht ik ergens gehoord te hebben?
Ohquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, Trump! Die ging toch meteen even weg ofzo dacht ik ergens gehoord te hebben?
je faalt hier.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:03 schreef kibo het volgende:
[..]
Jij loopt toch ook met een stijf pielemuisje achter die zg, godenzonen van je aan?
Maar is het niet makkelijk om het te roepen als je nog kandidaat bent dan als je al president bent? Dit was wel héél helder.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Tijdens zijn campagne heeft hij al zoveel onzin verkocht, dat kan hem best een tweede keer lukken. Obama in Kenia geboren, duizenden moslims in New Jersey aan het juichen bij 9/11, werkloosheid is 42%, Sextape van iemand die hem bekritiseerde, etc, etc.
[..]
Ik denk het totaal niet. Obama is beschaafd en hecht veel waarde aan een vreedzame overdracht van macht. Dit doet hij voor de tradities van Amerika en niet omdat hij Trump aardig vindt. Beetje vreemd natuurlijk als je 5 jaar lang bent beschuldigd niet een echte Amerikaan te zijn.
Oh, ja ik heb 't ook al paar keer gezegd. Jogging broek, Netflix en Just Eatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Fuck it, je bent nu president van de VS, mijn antwoord blijft hetzelfde over wat ik vanavond zou doen
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Donald Trump says he will take his first weekend off as US president
'I mean my day one is gonna be Monday because I don’t want to be signing and get it mixed up with lots of celebration,' says President-elect
http://www.independent.co(...)erview-a7531576.html
Maar nee, je moet naar drie godvergeten inauguratiebals. En steeds de openingsdans doen enzo. Mieter toch op met die ongeinquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb 't ook al paar keer gezegd. Jogging broek, Netflix en Just Eat
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:58 schreef kibo het volgende:
![]()
NOS![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:04 schreef superniger het volgende:
Marc Marie is aan het schuimbekken bij DWDD.
GENOT.
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:11 schreef Nintex het volgende:
Wahahah de linkse wappies bij DWDD pissen in hun broek
Lekker inhoudelijk jongens. Misschien iets voor KLB of TV?quote:
Ghehehequote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gaat al niet meer door, heeft morgen overleg met de veiligheidsdiensten ofzo.
Ik denk niet dat zijn kinderen vanaf nu bij elke ondertekening en alles aanwezig zullen zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:16 schreef FredvZ het volgende:
Wat is dat toch met die Amerikaanse politici dat ze hun kinderen altijd overal mee naar toe slepen.
JE WEET HET NIET!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn kinderen vanaf nu bij elke ondertekening en alles aanwezig zullen zijn.
Tot nu toe heeft-ie 100% van zijn handtekeningen als president gezet met zijn fam erbijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn kinderen vanaf nu bij elke ondertekening en alles aanwezig zullen zijn.
Erg neutrale tafel hebben ze ook bij elkaar verzameld, haha.quote:
Prosperity starts at homequote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Lekker orders tekenen, hij is al hard aan het werk
Voor elk document een nieuwe pen, omdat het kan. Make the penfabrikanten great again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze proberen de schijn niet eens op te houden in dat linkse bolwerkquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Erg neutrale tafel hebben ze ook bij elkaar verzameld, haha.
Steve Bannon wordt zomaar even een racist en een white supremacist genoemd door onze Belgische vriend van het NRC.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze proberen de schijn niet eens op te houden in dat linkse bolwerk
Je ontzettend druk maken over zaken waar je toch geen invloed op hebt, de ultieme blauwdruk voor een lang en gelukkig leven.quote:
Die Baarsma is neoliberaal rechts, zeker niet links.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze proberen de schijn niet eens op te houden in dat linkse bolwerk
Waarom kijken jullie er dan allemaal naar? Ik kijk al jaren geen Nederlandse tv meer, en ik zou waarschijnlijk veel eerder tot het publiek van dat programma horen dan jullie.quote:
Wie zitten er? Ik zit mobiel dus kan dat nietmeekijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Erg neutrale tafel hebben ze ook bij elkaar verzameld, haha.
We are gonna make America great again! Next Monday!quote:
Ik vind het wel terecht, dit is gewoon een heel zielige vertoning. Heeft niets met analyse van doen, alles dient als stok om de hond te slaan. Nou begint dat blonde mens weer te doen alsof er helemaal geen probleem is met de economie in de VS.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:15 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lekker inhoudelijk jongens. Misschien iets voor KLB of TV?
Dit is VARA, niet NOS.quote:
Ik ken ze niet eens van naam, maar het is totaal 1richtingsverkeer. Genant.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wie zitten er? Ik zit mobiel dus kan dat nietmeekijken
Die muziek nu ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:28 schreef Nintex het volgende:
Het lijkt wel een fucking begrafenis bij de VARA
AHAHAHAHAHAHAHA
Het is daar toch altijd al een circlejerk geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet eens van naam, maar het is totaal 1richtingsverkeer. Genant.
Dat blonde mens is dus een rechts-liberale econoom. Pro globalisatie en marktwerking.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht, dit is gewoon een heel zielige vertoning. Heeft niets met analyse van doen, alles dient als stok om de hond te slaan. Nou begint dat blonde mens weer te doen alsof er helemaal geen probleem is met de economie in de VS.
Ik vond het juist opvallend dat hij ook in deze speech de republikeinen tegen zich in het harnas durft te jagen door zich af te zetten tegen het establishment dat de middenklasse decennia in de kou heeft laten staan. Maar kennelijk meent de VARA dat de democraten en republikeinen weer gezellig samen het grootkapitaal moeten dienen zoals de laatste decennia.
Heel soms zit er nog wel eens iemand die een tegengeluid laat horen, maar daar hadden ze duidelijk geen zin in deze keer. Even Het Volk toespreken over die slechte Trump.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is daar toch altijd al een circlejerk geweest.
Tegengeluid is prima en gezond, maar bij dwdd mag het alleen volgens hun voorwaarden. Nodigen ze een "tegenpartij" uit zorgen ze er zeker voor dat her niet iemand is die goed kan uitleggen waar hij of zij voor staat.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel soms zit er nog wel eens iemand die een tegengeluid laat horen, maar daar hadden ze duidelijk geen zin in deze keer. Even Het Volk toespreken over die slechte Trump.
De asociale kortingen op ontwikkelingshulp gemist?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:33 schreef Gia het volgende:
Hij hoopt een lichtend voorbeeld te zijn voor andere landen. Wat betreft patriottisme, hoop ik dat ook. Nederland mag weleens wat meer voor Nederland doen en minder voor de rest van de wereld.
Het is dezelfde talking point die de Republikeinen ook gebruiken, dus hoe is dat de R's tegen zich in het harnas jagen? Denk je echt dat de GOP zich aangesproken voelt? Nee, die zitten nu in het midden van de macht en hebben vrij spel qua belastingen, de Hoge Raad, Obamacare, etc. Het grootkapitaal zit nu in het kabinet van Trump, en gaan de komende jaren flinke belastingverlagingen krijgen, terwijl op gezondheidszorg en onderwijs flink bezuinigd gaan worden (op dat vlak zitten Trump en de GOP op 1 lijn). Dan zijn de praatjes van Trump echt niet uit te leggen als opkomen voor de arbeiders. Dat zegt Trump voor de beeldvorming.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond het juist opvallend dat hij ook in deze speech de republikeinen tegen zich in het harnas durft te jagen door zich af te zetten tegen het establishment dat de middenklasse decennia in de kou heeft laten staan. Maar kennelijk meent de VARA dat de democraten en republikeinen weer gezellig samen het grootkapitaal moeten dienen zoals de laatste decennia.
Wat is er asociaal aan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De asociale kortingen op ontwikkelingshulp gemist?
De NOS en TROS vormden zonet het rechtse uurtje met o.a. Jort Kelder. Nu even linkse propaganda. Mooi.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:38 schreef Nintex het volgende:
DWDD: "HET KAN GEWOON NIET"
"NOU ja juridisch wel... een gat in de wet MAAR DAT KAN TOCH NIET"
![]()
Wat niet? Nederland stelt zich internationaal al veel egoistischer op en veel meer als de koopman ipv dominee. Sinds Uri Rosenthal veel meer realpolitik.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:36 schreef venomsnake het volgende:
Hij tweet zelf ook niet meer zo te zien. Beetje jammer.
quote:Donald Trump forced to hand over phone to Secret Service before inauguration
His new handset has been described as 'a secure, encrypted device approved by the Secret Service'
(...)
Trump has said that he will continue tweeting from his personal account as President.
http://www.independent.co(...)ervice-a7537236.html
Had je anders verwacht dan? Ook Obama moest zijn BlackBerry inleveren toen hij aantrad.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:36 schreef venomsnake het volgende:
Hij tweet zelf ook niet meer zo te zien. Beetje jammer.
twitter:ReutersPolitics twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 19:07:00JUST IN: Trump administration says will develop state-of-the-art missile defense system to protect against Iran, North Korea - White House reageer retweet
twitter:Slate twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 18:35:11Donald Trump’s new Twitter background is a photo from the inauguration of Barack Obama: https://t.co/4CfGU5DoUw https://t.co/k2p9PP0QFw reageer retweet
Ontwikkelingshulp is vooral eigenbelang. Het gaat erom dat heel veel politici de laatste decennia het landsbelang hebben gereduceerd tot een verzameling bedrijfsbelangen, en dan niet die van het MKB, of heel makkelijk met een EU-belang of eigenbelang hebben gelijkgesteld.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De asociale kortingen op ontwikkelingshulp gemist?
???quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:38 schreef Nintex het volgende:
DWDD: "HET KAN GEWOON NIET"
"NOU ja juridisch wel... een gat in de wet MAAR DAT KAN TOCH NIET"
![]()
Stem FvD, die zijn dat van planquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:48 schreef Nintex het volgende:
Jezus die partizanen bij DWDD.... wat SLECHT.... mijn god. Wat is dit voor troep. Defunden die NPO.
Dat weet ik niet. Ik twijfel tussen dat hij veel te ijdel is om de belangrijkste fase in zijn leven op te offeren aan het verwennen van vriendjes en zelf een miljardje meer te verdienen, en dat hij zo megalomaan is dat hij het land en de wereld als zijn persoonlijke speeltje beschouwt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is dezelfde talking point die de Republikeinen ook gebruiken, dus hoe is dat de R's tegen zich in het harnas jagen? Denk je echt dat de GOP zich aangesproken voelt? Nee, die zitten nu in het midden van de macht en hebben vrij spel qua belastingen, de Hoge Raad, Obamacare, etc. Het grootkapitaal zit nu in het kabinet van Trump, en gaan de komende jaren flinke belastingverlagingen krijgen, terwijl op gezondheidszorg en onderwijs flink bezuinigd gaan worden (op dat vlak zitten Trump en de GOP op 1 lijn). Dan zijn de praatjes van Trump echt niet uit te leggen als opkomen voor de arbeiders. Dat zegt Trump voor de beeldvorming.
quote:We do not seek to impose our way of life on anyone, but rather to let it shine as an example for everyone to follow.
Ze leren het toch niet, ze zullen vanuit hun ivoren toren blijven oordelen, ook in aanloop naar de TK-verkiezingen, wat alleen maar zal resulteren in meer verdeeldheid en mensen die genoeg hebben van de heersende macht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:35 schreef Proximo het volgende:
Die types bij DWDD die wel even denken dat ze het beter weten vanuit hun elitaire bubbel![]()
Het maakt voor leuke tv al die sneue gezichten van zelfbenoemde duiders
Baarsma is gewoon een neoliberaal in jouw straatje.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze leren het toch niet, ze zullen vanuit hun ivoren toren blijven oordelen, ook in aanloop naar de TK-verkiezingen, wat alleen maar zal protesteren in meer verdeeldheid en mensen die genoeg hebben van de heersende macht.
Zijn er al foto's van de nieuwe inrichting?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Zo de rit naar het Witte Huis, hopelijk verloopt alles goed
Een goldplated oval officequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zijn er al foto's van de nieuwe inrichting?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zijn er al foto's van de nieuwe inrichting?
quote:
quote:
Ze kan moeilijk dr kut gaan scheren HAnsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef FredvZ het volgende:
En wat is het eerste wat je doet als in "the Beast" zit? Juist je lippen bijwerken.
En over een jaar of 40 Barronquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
Komende 16 jaar Trump aan de machtIvanka gaat het ook proberen ben ik eigenlijk wel zeker van
MP? Member of parliament of Minister President? Gaat Trump Rutte opvolgen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb -zonder gekheid- het idee dat Trump de beste MP ooit gaat worden. Puur gevoelsmatig.
Mister President natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
MP? Member of parliament of Minister President? Gaat Trump Rutte opvolgen?
http://edition.cnn.com/20(...)ation-live-coverage/quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:50 schreef Infection het volgende:
Livestream iemand? Kom net pas uit me werk.
Dat was snel. Dankje.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)ation-live-coverage/
Liever dat dan een bak KFC vreten en met een dumbell je biceps trainen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef FredvZ het volgende:
En wat is het eerste wat je doet als in "the Beast" zit? Juist je lippen bijwerken.
Labiele democraten.quote:
Snowflake buiten de safe space.quote:
Veel spannendere zaken zijn er ook te vermelden atmquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:59 schreef MrBadGuy het volgende:
CNN, wat een verslag, verslaggevers die zeggen "ik zie jou, zie je mij ook"
Net alsof ze voor het eerst op tv zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:58 schreef heywoodu het volgende:
CNN-journalisten die lekker naar elkaar gaan zwaaien in de parade en elkaar zoeken enzo
Ik vind het wel geinig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Net alsof ze voor het eerst op tv zijn
Is Twan al aan het schuimbekken?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:01 schreef Zipportal het volgende:
Even de zuurheid van Nieuwsuur bekijken.
Net bezig over live beelden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Is Twan al aan het schuimbekken?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De stoet... staan een paar keer zo goed als stil en dan rollen ze weer een beetje verder
Waar is dit van? Kan me die aflevering niet herinnerenquote:
Kate Middleton bruiloft.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is dit van? Kan me die aflevering niet herinneren
Da's van die canadeze prins en prinses die gaan trouwen met vage rituelen enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is dit van? Kan me die aflevering niet herinneren
Wat moet-ie daar dan doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Obama is al onderweg terug naar Kenia mogen wij hopen.
Ohquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Da's van die canadeze prins en prinses die gaan trouwen met vage rituelen enzo
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Die rituelen kan ik me wel herinneren, "as is of course tradition"
Geen dank.quote:
Ohja!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Een sniper en het is klaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me zo'n nachtmerriemoment voor de Secret Service
Juistemquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Ja precies. Die lui hebben het dun door de broek lopen tot hij veilig binnen is.quote:
Ze kijken ook wel heel gespannen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me zo'n nachtmerriemoment voor de Secret Service
Of hij probeert vet tof te doen voor z'n klasgenootjes die hem gepest hebben maar nu met de zoon van de president te maken krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zou hij een kogelvrijvest dragen dat-ie zo stijfjes loopt?
Die heeft autisme, geen grapquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:15 schreef Patroon het volgende:
Haha die zoon is niet helemaal lekker of wel?
Ja is loodzwaar voor hem.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zou hij een kogelvrijvest dragen dat-ie zo stijfjes loopt?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Infection het volgende:
Zal wel moeten met die labiele democraten die er rond lopen.
"meisje"quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef MrBadGuy het volgende:
CNN meisje weet niet waar de camera staat...
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
Het oogt allemaal wel heel erg gespannen en paniekerig.
Valt me op dat ze nu opeens wel erg positief doen over Trump en z'n familie. Dat was toch wel heel anders tijdens de verkiezingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Dat wijf van CNN heeft een rare obsessie met Barron
Misschien wilde ze zelf altijd een zoon als hem?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Sowieso nu zo bij de MSM. Ze hebben een enorme dreun in hun gezicht gehad.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Valt me op dat ze nu opeens wel erg positief doen over Trump en z'n familie. Dat was toch wel heel anders tijdens de verkiezingen.
Wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Misschien wilde ze zelf altijd een zoon als hem?
Je kan moeilijk negatief doen over een president...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Valt me op dat ze nu opeens wel erg positief doen over Trump en z'n familie. Dat was toch wel heel anders tijdens de verkiezingen.
Maar goed ook. Die hele leugenpers moet op de schop.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sowieso nu zo bij de MSM. Ze hebben een enorme dreun in hun gezicht gehad.
Wel weer een terroristische Palestijnse vlag natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
Trump is de nieuwe Hitler en ik mag hopen dat er bij de afrekening koppen gaan rollen.
Sommige laissez faire liberalen vallen nu mooi door de mand.
Watquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
Trump is de nieuwe Hitler en ik mag hopen dat er bij de afrekening koppen gaan rollen.
Sommige laissez faire liberalen vallen nu mooi door de mand.
al gepostquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef DrDentz het volgende:
NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ze zei volgens mij net dat ze zelf een zoon heeft in die leeftijdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Niks gut aan dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel weer een terroristische Palestijnse vlag natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |