Ik vind het wel geinig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Net alsof ze voor het eerst op tv zijn
Is Twan al aan het schuimbekken?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:01 schreef Zipportal het volgende:
Even de zuurheid van Nieuwsuur bekijken.
Net bezig over live beelden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Is Twan al aan het schuimbekken?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De stoet... staan een paar keer zo goed als stil en dan rollen ze weer een beetje verder
Kate Middleton bruiloft.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is dit van? Kan me die aflevering niet herinneren
Da's van die canadeze prins en prinses die gaan trouwen met vage rituelen enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is dit van? Kan me die aflevering niet herinneren
Wat moet-ie daar dan doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Obama is al onderweg terug naar Kenia mogen wij hopen.
Ohquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Da's van die canadeze prins en prinses die gaan trouwen met vage rituelen enzo
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Die rituelen kan ik me wel herinneren, "as is of course tradition"
Geen dank.quote:
Ohja!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Een sniper en het is klaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me zo'n nachtmerriemoment voor de Secret Service
Juistemquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Ze kijken ook wel heel gespannen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me zo'n nachtmerriemoment voor de Secret Service
Of hij probeert vet tof te doen voor z'n klasgenootjes die hem gepest hebben maar nu met de zoon van de president te maken krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zou hij een kogelvrijvest dragen dat-ie zo stijfjes loopt?
Die heeft autisme, geen grapquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:15 schreef Patroon het volgende:
Haha die zoon is niet helemaal lekker of wel?
Ja is loodzwaar voor hem.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zou hij een kogelvrijvest dragen dat-ie zo stijfjes loopt?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Infection het volgende:
Zal wel moeten met die labiele democraten die er rond lopen.
"meisje"quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef MrBadGuy het volgende:
CNN meisje weet niet waar de camera staat...
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
Het oogt allemaal wel heel erg gespannen en paniekerig.
Valt me op dat ze nu opeens wel erg positief doen over Trump en z'n familie. Dat was toch wel heel anders tijdens de verkiezingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Dat wijf van CNN heeft een rare obsessie met Barron
Misschien wilde ze zelf altijd een zoon als hem?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Sowieso nu zo bij de MSM. Ze hebben een enorme dreun in hun gezicht gehad.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Valt me op dat ze nu opeens wel erg positief doen over Trump en z'n familie. Dat was toch wel heel anders tijdens de verkiezingen.
Wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Misschien wilde ze zelf altijd een zoon als hem?
Je kan moeilijk negatief doen over een president...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Valt me op dat ze nu opeens wel erg positief doen over Trump en z'n familie. Dat was toch wel heel anders tijdens de verkiezingen.
Maar goed ook. Die hele leugenpers moet op de schop.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sowieso nu zo bij de MSM. Ze hebben een enorme dreun in hun gezicht gehad.
Wel weer een terroristische Palestijnse vlag natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
Trump is de nieuwe Hitler en ik mag hopen dat er bij de afrekening koppen gaan rollen.
Sommige laissez faire liberalen vallen nu mooi door de mand.
Watquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
Trump is de nieuwe Hitler en ik mag hopen dat er bij de afrekening koppen gaan rollen.
Sommige laissez faire liberalen vallen nu mooi door de mand.
al gepostquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef DrDentz het volgende:
NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ze zei volgens mij net dat ze zelf een zoon heeft in die leeftijdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |