Vind je het gek?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
Het oogt allemaal wel heel erg gespannen en paniekerig.
Valt me op dat ze nu opeens wel erg positief doen over Trump en z'n familie. Dat was toch wel heel anders tijdens de verkiezingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Dat wijf van CNN heeft een rare obsessie met Barron
Misschien wilde ze zelf altijd een zoon als hem?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Sowieso nu zo bij de MSM. Ze hebben een enorme dreun in hun gezicht gehad.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Valt me op dat ze nu opeens wel erg positief doen over Trump en z'n familie. Dat was toch wel heel anders tijdens de verkiezingen.
Wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Misschien wilde ze zelf altijd een zoon als hem?
Je kan moeilijk negatief doen over een president...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Valt me op dat ze nu opeens wel erg positief doen over Trump en z'n familie. Dat was toch wel heel anders tijdens de verkiezingen.
Maar goed ook. Die hele leugenpers moet op de schop.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sowieso nu zo bij de MSM. Ze hebben een enorme dreun in hun gezicht gehad.
Wel weer een terroristische Palestijnse vlag natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
Trump is de nieuwe Hitler en ik mag hopen dat er bij de afrekening koppen gaan rollen.
Sommige laissez faire liberalen vallen nu mooi door de mand.
Watquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
Trump is de nieuwe Hitler en ik mag hopen dat er bij de afrekening koppen gaan rollen.
Sommige laissez faire liberalen vallen nu mooi door de mand.
al gepostquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef DrDentz het volgende:
NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ze zei volgens mij net dat ze zelf een zoon heeft in die leeftijdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |