twitter:Yaro_RT twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 18:27:13Not your average Friday in DC https://t.co/4Q7Cm7CPoJ reageer retweet
Je gaat even een GMmetje doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou te FOKken op je werk?
Even een mailtje sturen.
Oh, ik zie nu pas dat dit heel raar staat icm je usernamequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je gaat even een GMmetje doen?
Maar nee, ben thuis aan het werk.
GM + GM = GGMMquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je gaat even een GMmetje doen?
Maar nee, ben thuis aan het werk.
Jezelf quotenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu pas dat dit heel raar staat icm je username
Hier is overigens de link van de kiesraad die dit bevestigd:quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Je mag als kleine partij maar 50 mensen op de kieslijst zetten. Echter dit geldt per kieskring. Er zijn 19 kieskringen, dus je kan theoretisch 19*49+1 (de lijsttrekker moet in elke kieskring gelijk zijn) = 932 verschillende mensen verkiesbaar stellen.
Nou René ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou te FOKken op je werk?
Even een mailtje sturen.
Dat hopen we allemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:57 schreef antiderivative het volgende:
ik zie wat bnw'ers op soc. media voorbijkomen die hopen dat Trump eindelijk de geheimen van Area 51 gaat onthullen
lol
Ik ben serieus benieuwd wat Trump zou zeggen tegen die mensen. Zou hij ze paaien?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:57 schreef antiderivative het volgende:
ik zie wat bnw'ers op soc. media voorbijkomen die hopen dat Trump eindelijk de geheimen van Area 51 gaat onthullen
lol
There out there!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:57 schreef antiderivative het volgende:
lol
madquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:58 schreef kibo het volgende:
Kotsmisselijk word ik van die vooringenomenheid van de Staatspropagandazender NOS![]()
NOS blijft een stampvoetende kleuter die een potje knikkeren verloren heeft, zie ook Brexit en Euro exit .![]()
![]()
NOS![]()
![]()
NOS is gewoon mad, zoals altijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:58 schreef kibo het volgende:
Kotsmisselijk word ik van die vooringenomenheid van de Staatspropagandazender NOS![]()
NOS blijft een stampvoetende kleuter die een potje knikkeren verloren heeft, zie ook Brexit en Euro exit .![]()
![]()
NOS![]()
![]()
RTL is net zo ergquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:58 schreef kibo het volgende:
![]()
NOS![]()
![]()
Is ook, is ook. Maar het zit er hier weer op, dus snel ga YNG 'weer' Great maken, het is er nogal stil.quote:
Jij loopt toch ook met een stijf pielemuisje achter die zg, godenzonen van je aan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:59 schreef Syntix het volgende:
Waarom moet de president zijn hand leggen op een fictie/sprookjesboek (bijbel) bij de eed?
Ja, ik hoorde daar net een tafelgast roepen: "Kotsmisselijk word ik van die vooringenomenheid van de Staatspropaganda van Amerika". Heerlijk, die zure reacties.quote:
Beetje naief.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Ondanks alles zullen ze elkaar toch wel mogen denk ik.
Nogalquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:04 schreef superniger het volgende:
Marc Marie is aan het schuimbekken bij DWDD.
GENOT.
Nou bedankt, deze analyse hadden we allemaal even nodig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat een aparte toespraak gaf Trump. Helder, maar met 150 beloftes. Dat kan hij helemaal niet waarmaken, dat wordt t.z.t. allemaal tegen hem gebruikt. Lijkt mij. Ik vond het allemaal nogal sobertjes en sombertjes, maar dat kan ook door het druilerige weer komen. Ik vond het fijn om te zien dat Trump en Obama veel bleven kletsen. Ondanks alles zullen ze elkaar toch wel mogen denk ik. Maar mij viel wel op dat Trump en z'n vrouw, bijna geen woord gewisseld hebben, althans niet wat ik kon zien. Zij zag er prachtig uit overigens.
Dat meisje wat het volkslied zong, kan ongelofelijk mooi zingen. Maar die druk was kennelijk te groot want de zenuwen namen het over.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou bedankt, deze analyse hadden we allemaal even nodig.
Hahahahaha, ik moest het even op me in laten werkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou bedankt, deze analyse hadden we allemaal even nodig.
En vrouwen zjin niet allemaal hetzelfde, ik ben niet zo naief.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mannen zijn niet hetzelfde als vrouwen...
MoBlo... alsjeblieft...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En vrouwen zjin niet allemaal hetzelfde, ik ben niet zo naief.
Tijdens zijn campagne heeft hij al zoveel onzin verkocht, dat kan hem best een tweede keer lukken. Obama in Kenia geboren, duizenden moslims in New Jersey aan het juichen bij 9/11, werkloosheid is 42%, Sextape van iemand die hem bekritiseerde, etc, etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat een aparte toespraak gaf Trump. Helder, maar met 150 beloftes. Dat kan hij helemaal niet waarmaken, dat wordt t.z.t. allemaal tegen hem gebruikt. Lijkt mij.
Ik denk het totaal niet. Obama is beschaafd en hecht veel waarde aan een vreedzame overdracht van macht. Dit doet hij voor de tradities van Amerika en niet omdat hij Trump aardig vindt. Beetje vreemd natuurlijk als je 5 jaar lang bent beschuldigd niet een echte Amerikaan te zijn.quote:Ik vond het fijn om te zien dat Trump en Obama veel bleven kletsen. Ondanks alles zullen ze elkaar toch wel mogen denk ik.
Op vakantie naar Palm Springs dacht ik jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
Nu ja, we zullen het gaan zien. Ging hij niet eerst lekker even op vakantie of een weekendje weg ofzo?
Nee, Trump! Die ging toch meteen even weg ofzo dacht ik ergens gehoord te hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op vakantie naar Palm Springs dacht ik ja
Ik zou vanavond toch echt eens ff lekker een serietje op zetten en tien seizoenen achter elkaar kijken tot ik vanzelf in slaap val in m'n joggingbroek en met wat lekkere hapjes en drankjes erbij
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, Trump! Die ging toch meteen even weg ofzo dacht ik ergens gehoord te hebben?
Ohquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, Trump! Die ging toch meteen even weg ofzo dacht ik ergens gehoord te hebben?
je faalt hier.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:03 schreef kibo het volgende:
[..]
Jij loopt toch ook met een stijf pielemuisje achter die zg, godenzonen van je aan?
Maar is het niet makkelijk om het te roepen als je nog kandidaat bent dan als je al president bent? Dit was wel héél helder.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Tijdens zijn campagne heeft hij al zoveel onzin verkocht, dat kan hem best een tweede keer lukken. Obama in Kenia geboren, duizenden moslims in New Jersey aan het juichen bij 9/11, werkloosheid is 42%, Sextape van iemand die hem bekritiseerde, etc, etc.
[..]
Ik denk het totaal niet. Obama is beschaafd en hecht veel waarde aan een vreedzame overdracht van macht. Dit doet hij voor de tradities van Amerika en niet omdat hij Trump aardig vindt. Beetje vreemd natuurlijk als je 5 jaar lang bent beschuldigd niet een echte Amerikaan te zijn.
Oh, ja ik heb 't ook al paar keer gezegd. Jogging broek, Netflix en Just Eatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Fuck it, je bent nu president van de VS, mijn antwoord blijft hetzelfde over wat ik vanavond zou doen
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Donald Trump says he will take his first weekend off as US president
'I mean my day one is gonna be Monday because I don’t want to be signing and get it mixed up with lots of celebration,' says President-elect
http://www.independent.co(...)erview-a7531576.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |