Gewoon jaloers dat Barron geen manlet is als haar zoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ze zei volgens mij net dat ze zelf een zoon heeft in die leeftijd
Barron Trump, the future president of the Republic of New York (na het uiteenvallen van de USA)quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat Barron geen manlet is als haar zoon.
[ afbeelding ]
Beetje omgeving scannen en verdachte bewegingen doorgeven in het verborgen zendertje in hun kraag.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef Infection het volgende:
Die secret service gasten zijn wel verdomd badass eigenlijk.
En de kogels opvangen als het ff kan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje omgeving scannen en verdachte bewegingen doorgeven in het verborgen zendertje in hun kraag.
Gebeurt vrijwel nooit alleen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
En de kogels opvangen als het ff kan.
En die lange jassen met machinegeweren eronder.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje omgeving scannen en verdachte bewegingen doorgeven in het verborgen zendertje in hun kraag.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:35 schreef Infection het volgende:
[..]
En die lange jassen met machinegeweren eronder.
Bij Reagan is er wel een kogel opgevangenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Jep, en de keer dat het nodig was faalde ze...
Die was ik ff vergeten. Die ene keer in '63 dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij Reagan is er wel een kogel opgevangen
Een van de redenen dat de P90 is ontwikkeld, de Uzi uitklappen duurde veel te lang.quote:
Ze moeten hun handen rond hun middel hebben om een wapen te kunnen trekken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef Infection het volgende:
Wrm houden die secret service gasten telkens één van hun vingers vast? Zit daar een knopje ofzo?
Die komt niet zo vaak langs op facebook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom mensen in Nederland hier tegen protesteren, protesteer je ook tegen de president van China?
En toch doen ze het niet allemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze moeten hun handen rond hun middel hebben om een wapen te kunnen trekken.
Trump zegt dat hij zich niet meer zoveel met het buitenland wil bemoeien, America first, dus in principe hebben we geen reet meer met dat land te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die komt niet zo vaak langs op facebook.
Amerikaanse vliegdekschepen beschermen nog steeds de wereldhandel, en dat zal ook wel zo blijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Trump zegt dat hij zich niet meer zoveel met het buitenland wil bemoeien, America first, dus in principe hebben we geen reet meer met dat land te maken.
Tja, je kan best iets leuks op de kop tikken op de Balkan voor weinig geld.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij heeft een prachtige vrouw.
Goed gekleed ook.
Lijkt me niet dat Trump door die straat moet. De hele route is afgesloten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Genot, limo in de fik twee straten verderop waar Trump straks naar toe moet. Zwarte rook.
Die Melania zou ik ook wel met mijn kop willen tikken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Tja, je kan best iets leuks op de kop tikken op de Balkan voor weinig geld.
Goede deal dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Tja, je kan best iets leuks op de kop tikken op de Balkan voor weinig geld.
Meh, beetje oud. Je kan beter en goedkoper terecht in de Oekraine tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die Melania zou ik ook wel met mijn kop willen tikken.
Trump is juist voor het volk, wat doen ze nuquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godsgruwelijk lelijke auto's die Lincolns.
[ afbeelding ]
Heb echt een hekel aan jaloerse vandalen met hun egoistische kutacties.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godsgruwelijk lelijke auto's die Lincolns.
[ afbeelding ]
Facebook is verboden in Chinaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die komt niet zo vaak langs op facebook.
Beeldschoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij heeft een prachtige vrouw.
Goed gekleed ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |