Arab Spring / Maidan playbook in eigen land.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Trump is juist voor het volk, wat doen ze nu
Pence is een ultra amerikaanse ventquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
Pence ziet er echt uit als een doodnormale kerel vergeleken met Trump.
Dat begrijp ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom mensen in Nederland hier tegen protesteren, protesteer je ook tegen de president van China?
Pence is vele malen gevaarlijker als Trump. Pence is ontzettend gelovig, hekel aan homofielen etc (al brengt hij dat niet zo). En hij ziet eruit als een Ad vd Bergjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Pence is een ultra amerikaanse vent
Hij heeft toch alleen maar een eeuwigheid in de hel in het verschiet dus niks meer te verliezen.quote:
Ik zou hem zo casten als vice-president of senator.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Pence is een ultra amerikaanse vent
Prima gouverneur van Indianaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pence is vele malen gevaarlijker als Trump. Pence is ontzettend gelovig, hekel aan homofielen etc (al brengt hij dat niet zo). En hij ziet eruit als een Ad vd Bergje
Protesteren prima... maar waarom de boel vernielen, met spullen gooien of gewelddadig worden? Prima dat je het niet met iemand eens bent en je laat horen, maar doe dat iig op een fatsoenlijke manier (terwijl ze juist Trump bekritiseren omdat hij niet fatsoenlijk zou zijn).quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap dat rellen ook niet. Lekker andermans spullen slopen.
Mitt Romney had dat pas.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik zou hem zo casten als vice-president of senator.
Echte Amerikaanse kop.
De Arabische Lente, dat was dansen op tafel bij de NPOquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Arab Spring / Maidan playbook in eigen land.
NPOquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Arabische Lente, dat was dansen op tafel bij de NPO
Da's de Amerikaanse pechtold. Ik vind Pence echt zo'n biblebelt mafkees.quote:
Bush is ook wel echt een geniaal figuur. Een waardeloze president, maar als mens leukquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:50 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Beste foto serie van de dag.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:50 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Scene van brokeback mountain?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:50 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook al weer 70.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:50 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je dus echt elke discussie verder bij voorbaat verloren inderdaad. Niet meer serieus te nemen dat soort kneuzen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap dat rellen ook niet. Lekker andermans spullen slopen.
Trump supporters zijn voortdurend gewelddadig geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Protesteren prima... maar waarom de boel vernielen, met spullen gooien of gewelddadig worden? Prima dat je het niet met iemand eens bent en je laat horen, maar doe dat iig op een fatsoenlijke manier (terwijl ze juist Trump bekritiseren omdat hij niet fatsoenlijk zou zijn).
Symbool van kapitalismequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom slopen ze Starbucks? Starbucks is juist de plaats waar hipsters samenkomen en klagen over Trump.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |