quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat hebben jullie nou weer uitgespookt
Volgens mij is er werkelijk waar niks gebeurd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als het een anonieme mod is dan is het vast Gibson.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:10 schreef Willoow het volgende:
Anonieme mod, wat is er leuk aan dit te modden?
Groetjes Willoow
sorry ben nog undercoverquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:10 schreef Willoow het volgende:
Anonieme mod, wat is er leuk aan dit te modden?
Groetjes Willoow
Mensen moeten 'ns kappen Bradley belachelijk te maken. Posts van een eeuw geleden gaan quoten geeft eigenlijk aan dat je zelf geen leven hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het een anonieme mod is dan is het vast Gibson.
Nee idd het is normaal om je hond te laten stikken.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mensen moeten 'ns kappen Bradley belachelijk te maken. Posts van een eeuw geleden gaan quoten geeft eigenlijk aan dat je zelf geen leven hebt.
echt hequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mensen moeten 'ns kappen Bradley belachelijk te maken. Posts van een eeuw geleden gaan quoten geeft eigenlijk aan dat je zelf geen leven hebt.
Echt he.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee het is huge.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het een anonieme mod is dan is het vast Gibson.
watquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee idd het is normaal om je hond te laten stikken.
is ie erop gaan zitten?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft Braddie gedaan bij zijn vorige hond.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft Braddie gedaan bij zijn vorige hond.
Nee te lui om naar de dierenarts te gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is ie erop gaan zitten?
hem daar 7 jaar later nog op pakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Madelief zit bij haar moeder thuis zei ze net.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Madelief leidt hem wsl teveel af om naast het modden nog mee te kunnen posten.
En daar is huge niet welkom?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Madelief zit bij haar moeder thuis zei ze net.
Hey lieverd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie zijn wel laag. Kap met Braddie. HIj is er niet om zich te verdedigen.
Die bollie maakte mij altijd belachelijk als ik er niet was maar ok
pezuquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
hem daar 7 jaar later nog op pakken
Brad was toen een kind, eentje met een beperking
hij is 27 tochquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
Geen idee, vast wel. Ging er stiekem beetje vanuit dat hij daar niet is.quote:
Jij doet wel heel aparte aannames. Ik denk dat je niet eens in de gaten hebt dat je best stokerig bezig bent om aannames als waar de SC in te slingeren. Echt niet tof hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was hij toen ook al te dik dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
NEE!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was hij toen ook al te dik dan?
Heb je haar nummer al?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben al een jaartje extreem verliefd op een meisje uit mijn klas en ik dacht dat ze mij ook wel zag zitten gezien de laatste weken. Maar niets is minder waar, we zaten zo in de klas en ik keek ff naar haar en ik zag haar gedraaid op haar stoel zitten en naar mij kijken, dat dacht ik tenminste. Maar blijkbaar keek ze waarschijnlijk gewoon naar het gehele groepje waar ik mee zat, het was ook wel gezellig maar toen ik even naar haar keek dacht ik natuurlijk dat ze naar mij keek. Zulke 'momentjes' hebben we vaker gehad, waarschijnlijk vindt ze mij een creep nu, bah. Heb me altijd druk gemaakt om niks, omg man. Voel me zo droevig nu, maar ook wel weer beetje opgelucht.
Oké Niels.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij doet wel heel aparte aannames. Ik denk dat je niet eens in de gaten hebt dat je best stokerig bezig bent om aannames als waar de SC in te slingeren. Echt niet tof hoor.
Wel een erg hoog puber gehalte weerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben al een jaartje extreem verliefd op een meisje uit mijn klas en ik dacht dat ze mij ook wel zag zitten gezien de laatste weken. Maar niets is minder waar, we zaten zo in de klas en ik keek ff naar haar en ik zag haar gedraaid op haar stoel zitten en naar mij kijken, dat dacht ik tenminste. Maar blijkbaar keek ze waarschijnlijk gewoon naar het gehele groepje waar ik mee zat, het was ook wel gezellig maar toen ik even naar haar keek dacht ik natuurlijk dat ze naar mij keek. Zulke 'momentjes' hebben we vaker gehad, waarschijnlijk vindt ze mij een creep nu, bah. Heb me altijd druk gemaakt om niks, omg man. Voel me zo droevig nu, maar ook wel weer beetje opgelucht.
Echt niet cool he.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij doet wel heel aparte aannames. Ik denk dat je niet eens in de gaten hebt dat je best stokerig bezig bent om aannames als waar de SC in te slingeren. Echt niet tof hoor.
Twijfelde beetje of dit weer een quote is van iemand of niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel een erg hoog puber gehalte weer
Geef link.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:15 schreef Amarantha het volgende:
Geen grap. Zag foto's in vlog topic.
Volgens mij is het Dima zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twijfelde beetje of dit weer een quote is van iemand of niet.
ftfyquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel een erg hoog puber prutser gehalte weer
Het verschil is inderdaad bijna niet te zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twijfelde beetje of dit weer een quote is van iemand of niet.
De laatste tijd weetje het niet in deze SC.. of iemand nou zelf iets zegt of iemand napraat.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is het Dima zelf
De laatste tijd weetje het niet in deze SC.. of iemand nou zelf iets zegt of iemand napraat.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is het Dima zelf
mijn posts zijn altijd 100% origineelquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De laatste tijd weetje het niet in deze SC.. of iemand nou zelf iets zegt of iemand napraat.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn posts zijn altijd 100% origineel
joh lees zijn posts van toen en je ziet wat zijn probleem is, maar ja hij hapt en flipt steeds om niks, dus easy targetquote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De laatste tijd weetje het niet in deze SC.. of iemand nou zelf iets zegt of iemand napraat.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je weer training skippen?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik twijfel of ik zo zal gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je weer training skippen?
Ik ga altijd na mijn werk. Als ik eerst naar huis ga wordt het weer eerst eten, uitgebreid koffie drinken, etcetc.quote:
Ga gewoonquote:
medelijden is voor gaysquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:23 schreef PeZu het volgende:
Maar goed men vind hem een dikke vette loser maar als hij gebanned is moet men hem nog dagen belachelijk maken met posts van 7 jaar terug... sja dan kan je wel een oordeel hebben over zijn leven.
Ja zontekort is een bitch. Zou eigenlijk naar de zonnebank toe gaan paar weken terug toen ik paar daagjes vrij had maar is nog steeds niet gebeurdquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel ok.. beetje down door vitamine d tekort. Maar slik nu meer dus dat gaat snel beter
Ja, maar het voorjaar is nog ver weg. ;/quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja zontekort is een bitch. Zou eigenlijk naar de zonnebank toe gaan paar weken terug toen ik paar daagjes vrij had maar is nog steeds niet gebeurdAchja dagen worden weer langer nu.
Ha die haags.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Altijd als ik hier ben gaat het goed en is het gezellig.
Hoi.
Het heeft gewerktquote:
ik heb geen medelijden met hem, hij zoekt het steeds zelf weer op en ik heb zat met hem gesproken en hij blijft eigenwijs in wat posten maar dan nog verdiend hij niet zulke treiterijenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
medelijden is voor gays
Hallo Haags.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoi.
http://www.zonsondergangtijden.nl/tabel-zonsondergang-2017.htmlquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar het voorjaar is nog ver weg. ;/
hebben ze wat te lachen daarquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij zou anders direct een strafkamp in gaan. Al is het alleen al om je humor.
yo ✌quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoi.
je anus krijgt no mercyquote:
Willen jullie pls niet posts van mij zoeken van 7 jaar terug. Ik was toch een enorme debiel.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:23 schreef PeZu het volgende:
Maar goed men vind hem een dikke vette loser maar als hij gebanned is moet men hem nog dagen belachelijk maken met posts van 7 jaar terug... sja dan kan je wel een oordeel hebben over zijn leven.
"was"quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Willen jullie pls niet posts van mij zoeken van 7 jaar terug. Ik was toch een enorme debiel.
Echt hequote:
ik heb vakantiequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ga altijd na mijn werk. Als ik eerst naar huis ga wordt het weer eerst eten, uitgebreid koffie drinken, etcetc.
Langer licht is één, lekker weer is vijf.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
http://www.zonsondergangtijden.nl/tabel-zonsondergang-2017.html
het zielige is dat hij getreiterd wíl worden, omdat ie op een normale manier onvoldoende aandacht voelt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen medelijden met hem, hij zoekt het steeds zelf weer op en ik heb zat met hem gesproken en hij blijft eigenwijs in wat posten maar dan nog verdiend hij niet zulke treiterijen
Lekkerquote:
In de ochtend trainen is veel fijner, gewoon op een nuchtere maag. Bakje zwarte koffie als pré en gaan.quote:
Huh sinds wanneer gaat het over WCHquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Drug het volgende:
[..]
het zielige is dat hij getreiterd wíl worden, omdat ie op een normale manier onvoldoende aandacht voelt.
ok zal ik niet nimmmer doenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Willen jullie pls niet posts van mij zoeken van 7 jaar terug. Ik was toch een enorme debiel.
om vervolgens het slachtoffer uit te hangen, wat ook weer voor aandacht zorgt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Drug het volgende:
[..]
het zielige is dat hij getreiterd wíl worden, omdat ie op een normale manier onvoldoende aandacht voelt.
zijn hetzelfdequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Huh sinds wanneer gaat het over WCH
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:30 schreef scrupuleus het volgende:
Catkiller is veel te braaf/correct voor een ban
geen idee of hij dat wilquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Drug het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Mozy het volgende:
We worden tegenwoordig niet alleen platgegooid met de onzin reclames van Jamba en dergelijke, maar er kwam net een reclame van een lachende sok voorbij, zijn er serieus mensen die dat soort zooi kopen?
Klacht: Jamba/Ringtoneking
Subklacht: Weeds
Antiklacht: Vandaag vrij
Eerder normaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:30 schreef scrupuleus het volgende:
Catkiller is veel te braaf/correct voor een ban
double penetrationquote:
mmm lekker zo'n hele reep binnen 5 min wegquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Heb zin in chocola maar niet in huis, kutleven
5 secquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mmm lekker zo'n hele reep binnen 5 min weg
ik slaap in de ochtendquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de ochtend trainen is veel fijner, gewoon op een nuchtere maag. Bakje zwarte koffie als pré en gaan.
geil voorstel, dit keer chai?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga je zometeen weer foto's sturen om je klem te lullen.
Ik slik alleenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik kauw en slik wel gewoon ;s
hoog lief dagboek gehalte welquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee of hij dat wil![]()
En er is zelfs hier in de klb scnormaal met hem gepost dus het kan wel
Ja maar als je ook maar 1 verkeerde stap doet gaat ie helemaal uit zijn plaat. Das wel een beetje jammer, mensen doodwensen enzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee of hij dat wil![]()
En er is zelfs hier in de klb scnormaal met hem gepost dus het kan wel
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Heb zin in chloroform maar niet in huis, kutleven
Welke standjes?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geil voorstel, dit keer chai?
ik gebruik een cast van mij eigen pener, dus ik nneem je in 1x 2xquote:
Niet wat proteïnen voor het trainen?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de ochtend trainen is veel fijner, gewoon op een nuchtere maag. Bakje zwarte koffie als pré en gaan.
Lig met sof in bedquote:
Hij ziet er meer uit als 39.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
17 jarige met een 29 jarige die woont in een zorginstelling![]()
![]()
Wat een kansenparels weer
Gaat dit over noel en cachquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
hehe wutquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Nope, train altijd fasted.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet wat proteïnen voor het trainen?
??quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
ohja 4HOEB is er weerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Slot er op.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
4 handen op een buikquote:
Ohhhh even tv aanzettenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
4 handen op een buik
Wat een junk jemig, Ja ik ben onvruchtbaar en oeps bleek toch niet zo te zijn
Wat een mongool
Dat overkomt wel meer mensen. Is ook dom om dat tegen downies te zeggen, zekere voor het onzekere.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
4 handen op een buik
Wat een junk jemig, Ja ik ben onvruchtbaar en oeps bleek toch niet zo te zijn
Wat een mongool
er valt weinig te genieten op tv inderdaad, meer de tijd uitzittenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je zo'n leeg leven dat dit genieten is?
Werkt dat? Krijg je gedurende de dag wel de voedingsstoffen binnen?quote:
Is dat een retorische vraag?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je zo'n leeg leven dat dit genieten is?
Eindelijk een aardige user.quote:
krijgen, lenen vind ik zo kut met beloftes en allesquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk dat hij geld wil lenen
slim welquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
krijgen, lenen vind ik zo kut met beloftes en alles
Niet weten dat ik net zoveel vermogen heb als dp.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk dat hij geld wil lenen
geestelijk was al lang duidelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat ik net zoveel vermogen heb als dp.
Hahaha ja hequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geestelijk was al lang duidelijk
17quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:41 schreef MAHL het volgende:
Hoe oud is moeder dan? Had dat even gemist.
ik had al zon idee dat hij tegen zichzelf streed.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:40 schreef Catkiller het volgende:
Pas op jongens Mortaxx is SJW van FOK! geworden heb ik net in Iwanius zijn topic gelezen. Strijder tegen onrecht.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:42 schreef Catkiller het volgende:
dp is de grootste denker van onze tijd dus bedankt.
iwanius zulks een droeftoeterquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:40 schreef Catkiller het volgende:
Pas op jongens Mortaxx is SJW van FOK! geworden heb ik net in Iwanius zijn topic gelezen. Strijder tegen onrecht.
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:44 schreef HPLC het volgende:
O, is het weer tijd om slechte RTL-series te kijken?
ik afgehaakt na episode 6quote:
Zeg jij dat niet over mozy danquote:
moaquote:
Knoop erin.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er met Bart moet gebeuren.
o nu heb ik geen zin om verder te kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa
beetje te... eerste seizoen redelijk
op een gegeven moment echt .. ow.. misdaad... ow kijk tattoo... ow wauw uil... ja oplossing, slotje...
csi simpel, maar dan vergezocht
ik snap ditquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:48 schreef Chloroform het volgende:
"Het is een meisje, helaas"
Godtyfus
Zo cutequote:
quote:
Wel echt tegenstrijdig dit, jezusquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa
beetje te... eerste seizoen redelijk
op een gegeven moment echt .. ow.. misdaad... ow kijk tattoo... ow wauw uil... ja oplossing, slotje...
csi simpel, maar dan vergezocht
Ja wtf manquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:48 schreef Chloroform het volgende:
"Het is een meisje, helaas"
Godtyfus
wat tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Wel echt tegenstrijdig dit, jezus
zou ook liever zoon hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja wtf manwat een enorme teringdebiel.
Gedwongen abortus wellicht? Die mensen kunnen toch niet zonder een permanent staatsinfuus voor een kind zorgen...quote:
Haha hou op.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind wel dat hij vies aan haar buik zit. Alsof hij eigenlijk toe wil werken naar vingeren.
Gvd chaiquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind wel dat hij vies aan haar buik zit. Alsof hij eigenlijk toe wil werken naar vingeren.
tijd voor een wereldoorlog. Dat schoont de genenpoel lekker opquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gedwongen abortus wellicht? Die mensen kunnen toch niet zonder een permanent staatsinfuus voor een kind zorgen...
En dat fokt maar door en dat fokt maar door...
goed verhaalquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toen ik hoorde dat het een meisje werd was ik dolblij. Maar dat was ik ook als het een jongetje zou zijn.
Ik ook eigenlijk. Lekker 6 weken thuis zitten met mijn arm in het gips. Wel mijn linker hopelijk, want ik ben met labwerkzaamheden links, en met fappen rechts.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JE VAN JE FIETS FLIKKERT
mooi leventje tochquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gedwongen abortus wellicht? Die mensen kunnen toch niet zonder een permanent staatsinfuus voor een kind zorgen...
En dat fokt maar door en dat fokt maar door...
Godverdomme Chai.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Oh, voor niemand herkenbaar? Zal wel weer aan mij liggen dan.
onze genenpoel is al dermate verziekt dat zelf dat niet meer helptquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tijd voor een wereldoorlog. Dat schoont de genenpoel lekker op
Overbevolking wordt het grootste probleem de komende eeuw...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tijd voor een wereldoorlog. Dat schoont de genenpoel lekker op
Van die mutantgenen waardoor mensen langer dan 2.00m+ wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
onze genenpoel is al dermate verziekt dat zelf dat niet meer helpt
Is het al, en het probleem ligt in aziëquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Overbevolking wordt het grootste probleem de komende eeuw...
Serie Utopia (nee niet die NL reality pulp) gezien?
Klimaathippies die CO2 neutraal rijden maar wel vier koters op de wereld zetten
Klopt. Allemaal een pijnlijke dood.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ben een klimaathippie die geen kinderen wil.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Afrika ook, gigantisch. In stand gehouden door ontwikkelingshulp, want zelf kunnen ze hun eigen bevolking niet onderhouden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is het al, en het probleem ligt in azië
Stiekem wel een beetjequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben een klimaathippie die geen kinderen wil.Consequent hè, word je daar hard van?
Op het moment ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben een klimaathippie die geen kinderen wil.Consequent hè, word je daar hard van?
Als ze hen dan ook meteen hun zouden steriliseren, maar nee hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helpt ook niet als je met instelling van 'zij willen ons niet helpen' het gesprek in gaat...
100% zeker dat het kind uit huis gehaald wordt straks
Ja kom maar, heb nog wat navelpluis voor je.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uitkijken anders gaat mijn vingertje bij jou op zoek.
Heeft Bart een opleiding gedaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoezo Bart, jij kan toch ook gewoon thuiswerk doen?
Vrijdag weer he.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij bent onvruchtbaar hè? Gewoon dumpen die hap kwak.
mag ik je navel kussen?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van die mutantgenen waardoor mensen langer dan 2.00m+ wordt.![]()
Zonnebank maakt geen vitamine d aan volgens mijquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja zontekort is een bitch. Zou eigenlijk naar de zonnebank toe gaan paar weken terug toen ik paar daagjes vrij had maar is nog steeds niet gebeurdAchja dagen worden weer langer nu.
Waar?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:01 schreef HPLC het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooal wat een doelpunt
Bepaalde banken wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zonnebank maakt geen vitamine d aan volgens mij
Wel rimpels.
ik heb gewoon veel leifdequote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij bent ook wel een slet he
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kijk tafelvoetbal hier in de kantine
haha jaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
"mag ik ook meedoen?"
"Nee Hans, tyft op"
"oh ok"
hoe laat gaan de lichten uit?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kijk tafelvoetbal hier in de kantine
penislikker koevangerquote:
"Ja want ik maar maar 2x in het jaar vruchtbaar"quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een domme slet, heb je net toch een kind gekregen en wil je niet aan pil
Twee is gezelliger.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
jaaa, maaarrrrrrrrr, ze hebben beide een vruchtbaarheidsprobleem.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
een ferme tik met een loden pijp in der nek svpquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
"Ja want ik maar maar 2x in het jaar vruchtbaar"_!!!
Dat kan natuurlijk evengoed waar zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jaaa, maaarrrrrrrrr, ze hebben beide een vruchtbaarheidsprobleem.
Uhu....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk evengoed waar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |